Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
- Data zamieszczenia: 2014-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
REGON: 00003737400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu pn. Rozwój platformy informatycznej konsolidującej i wirtualizującej serwery Instytutu Lotnictwa dla transferu wiedzy technologii oraz bezpieczeństwa zasobów IT realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach Poddziałania 2.3.1, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Audyt zewnętrzny projektu przeprowadzony będzie w dwóch częściach: 1 część audytu - obejmuje okres od początku projektu tj. od 01.11.2012 do dnia podpisania umowy na audyt, 2 część audytu - obejmuje okres od dnia podpisania umowy na audyt do 01.12.2014, Audyt ma być przeprowadzony pod kątem zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu pod względem merytorycznym i finansowym oraz zgodności przeprowadzonych w ramach projektu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności: Kwalifikowalności wydatków poniesionych w ramach realizacją zawartej umowy Terminowości i prawidłowości rozliczenia wydatków. Audyt ma być przeprowadzony z zachowaniem zasady bezstronności. W ramach audytu powinno być dokonane: sprawdzenie wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem; weryfikacja realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku, decyzji lub umowie o dofinansowanie; analiza poprawności dokumentowania i ujęcia operacji gospodarczych w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji. Audyt winien być przeprowadzony zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi przeprowadzenia audytu projektów dofinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 oraz zgodnie z Art. 34 ust. 2 Ustawy o zasadach finansowania nauki z dnia 30 kwietnia 2010r. (Dz.U. 2010 nr 96 poz. 615) oraz treścią Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego ws. przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę z dnia 29 września 2011r. Dz. U. nr 207, poz. 1237. Zamawiający udostępni Wykonawcy niezbędne dokumenty dotyczące przedmiotu audytu oraz zapewni warunki lokalowe w celu przeprowadzenia audytu. Miejsce wykonania audytu oraz dostęp do dokumentacji projektowej w siedzibie Zamawiającego. Audyt będzie przeprowadzany w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Po przeprowadzeniu każdej części audytu, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania opinii i raportu z audytu i przekazania ich Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach papierowych oraz wersji elektronicznej (format doc.). Zamawiający ma prawo do odniesienia się do opinii i raportu z audytu. Raport z audytu powinien zawierać wnioski i ew. zalecenia dot.: osiągnięcia celu projektu oraz zgodności realizacji projektu z umową; poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej; płatności wydatków związanych z projektem; wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizację projektu; sposobu monitorowania realizacji celów projektu; sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej projektu; przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych, w tym w zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych; funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej w odniesieniu do realizacji projektu; realizacji wniosków i zaleceń z wcześniejszych kontroli i audytów. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do raportu. Zamawiający zastrzega prawo dowolnego adaptowania lub wykorzystania całości audytu lub dowolnej jego części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie audytu wewnętrznego w państwowej jednostce budżetowej Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałach zamiejscowych
Dodano: 2016-06-16 - Wykonanie audytu zewnętrznego i wydanie opinii o Rocznym Poświadczeniu w zakresie zarządzania Agencji Narodowej Programu Erasmus+ (Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji) za rok 2015
Dodano: 2016-05-24 - przeprowadzenie audytu wewnętrznego w państwowej jednostce budżetowej Centrum Projektów Europejskich i jego oddziałach zamiejscowych tj. w Centralnym Punkcie Informacyjnym Funduszy Europejskich w Warszawie; we Wspólnym Sekretariacie Technicznym Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja w Krakowie, we Wspólnym Sekretariacie Programu Interreg Południowy Bałtyk w Gdańsku, we Wspólnym Sekretariacie Programu Współpracy Interreg Polska - Saksonia we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-28 - Sporządzenia audytów energetycznych budynków położonych w Ciechanowie ul. 17 Stycznia 7 i ul. Wyzwolenia 10A
Dodano: 2016-04-18 - Przeprowadzenie audytów organizacyjno-finansowych w 8 placówkach dla których podmiotem tworzącym lub właścicielem jest Samorząd Województwa Mazowieckiego
Dodano: 2016-04-15 - Przeprowadzenie audytu działalności Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ-DZP.B5.1.2016)
Dodano: 2016-03-08 - Wykonanie inwentaryzacji oraz audytu efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego w gminie Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2016-02-08 - Przeprowadzenie audytu akredytacyjnego
Dodano: 2015-12-18 - Przeprowadzenie procesu certyfikacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji na zgodność z normą ISO/IEC 27001:2013 lub PN-ISO/IEC 27001:2014-12
Dodano: 2015-12-03 - Przeprowadzenie audytów organizacyjno-finansowych w następujących podmiotach leczniczych: Samodzielnym Specjalistycznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina w Rudce, Szpitalu Kolejowym im. dr. med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie Sp. z o. o., Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie oraz Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o. o. w Radomiu
Dodano: 2015-10-19