Przetargi.pl
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu nr 03 pn. BUDOWA BYTOMSKIEGO ODCINKA OBWODNICY PÓŁNOCNEJ AGLOMERACJI GÓRNOŚLĄSKIEJ - etap III współfinansowanego ze środków EFRR w ramach RPO WSL na lata 2007-2013

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
    ul. Smolenia 35 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
    REGON: 24013698900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu nr 03 pn. BUDOWA BYTOMSKIEGO ODCINKA OBWODNICY PÓŁNOCNEJ AGLOMERACJI GÓRNOŚLĄSKIEJ - etap III współfinansowanego ze środków EFRR w ramach RPO WSL na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu nr 03 pn. BUDOWA BYTOMSKIEGO ODCINKA OBWODNICY PÓŁNOCNEJ AGLOMERACJI GÓRNOŚLĄSKIEJ - etap III współfinansowanego ze środków EFRR w ramach RPO WSL na lata 2007 - 2013 i wydanie opinii oraz sporządzenie sprawozdania/raportu z audytu. 2. Opis projektu 1) Wartość całkowita projektu: 85 150 000,86 zł. Kwota dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: 65 678 020,98 zł. Umowa o dofinansowanie zawarta pomiędzy Zarządem Województwa Śląskiego a Miastem Bytom z dn. 16 czerwca 2008 r. Termin realizacji projektu: 01.01.2007 r. - 31.12.2011 r. Długość drogi: 2,179 km Ilość dotychczasowych wniosków o płatność: 19 2) Wykonawca robót: Konsorcjum firm: 1/ EUROVIA POLSKA S.A. (Lider konsorcjum) Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce, ul. Szwedzka 5 2/ Biuro Projektów A-PROPOL Adam Biegański, Dorota Biegańska (Partner) 44-121 Gliwice, ul. Gomułki 2 3/ Himmel i Papesch Opole sp. z o.o. (Partner), 46-020 Czarnowąsy, ul. Jagiełły 39 4/ EUROVIA CS, a.s (Partner), Narodni 10, 113 19 Praha 1, Republika Czeska 3) Nadzór inwestorski realizowany jest wg procedur FIDIC i pełniony przez Inżyniera Kontraktu tj. konsorcjum firm: 1/ Grontmij Polska Sp. z o.o. (lider konsorcjum) ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, 2/ Grontmij Nederland B.V. (Partner) De Holle Bilt 22, 3732HM De Bilt, Holandia. 4) Promocja projektu: Grupa PRC Sp. z o.o., 40-287 Katowice, ul. 1 Maja 111/15 3. Zakres audytu zewnętrznego winien obejmować w szczególności: 1/ sprawdzenie, czy Zamawiający realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i obowiązującymi przepisami prawa, 2/ sprawdzenie, czy Zamawiający wdrożył zalecenia przeprowadzonych kontroli oraz usunął uchybienia/nieprawidłowości, jeśli takie zostały wykryte, 3/ sprawdzenie, czy Zamawiający posiada ścieżkę audytu w zakresie finansowo - księgowym, 4/ sprawdzenie, czy w ramach projektu Zamawiający prawidłowo przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych (czy prawidłowo stosuje Wytyczne Instytucji Zarządzającej RPO WSL w sprawie udzielania zamówień dla projektów współfinansowanych ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013) 5/ przeprowadzenie audytu poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, oceny kwalifikowalności kosztów, sposobu ich dokumentowania i prowadzenia odrębnej ewidencji księgowej (odrębnego kodu księgowego), 6/ sprawdzenie spójności przedstawionych wniosków o płatność z księgami rachunkowymi Zamawiającego w części dotyczącej projektu, 7/ sprawdzenie czy wydatki wykazane w dokumentach zostały rzeczywiście poniesione, to jest potwierdzone dowodem zapłaty oraz czy osiągnięto efekt rzeczowy, 8/ sprawdzenie wiarygodności wniosków o płatność w części sprawozdawczej, dotyczącej postępów w realizacji projektu, między innymi poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac, istnienia zakupionych towarów oraz wykonania usług zamówionych w ramach projektu, ocenę sposobu monitorowania projektu (osiągania celu projektu), raportowania o postępach wdrażania projektu oraz dotrzymania harmonogramu realizacji projektu, 9/ sprawdzenie zgodności prowadzonych w ramach projektu działań promocyjnych i informacyjnych z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji, 10/ sprawdzenie sposobu archiwizacji dokumentacji zgromadzonej w ramach realizowanego projektu. 4. Audyt zewnętrzny należy przeprowadzić na podstawie i zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonywania audytu Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WSL w sprawie przeprowadzania audytów zewnętrznych dla projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 - Załącznik nr 13 do Szczegółowego opisu priorytetów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 (www.rpo.slaskie.pl). 5. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być przeprowadzona na dobranych próbach operacji gospodarczych wynikających z ksiąg rachunkowych dowodów księgowych i dokumentacji projektu, w taki sposób, aby dokumentacja z audytu stanowiła wystarczającą podstawę do sformułowania sprawozdania/raportu z oceny realizacji projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach