Przetargi.pl
Przeprowadzenie audytu Stadion Śląski Sp. z o.o. za okres od 1.10.2017 r. do 31.05.2019 r. w siedzibie Zamawiającego.

Stadion Śląski Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-029 Katowice, Reymonta
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(32)3482790 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stadion Śląski Sp. z o.o.
    Reymonta 24/203
    40-029 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48(32)3482790, fax. -
    REGON: 24337382700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://stadionslaski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie audytu Stadion Śląski Sp. z o.o. za okres od 1.10.2017 r. do 31.05.2019 r. w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu Stadion Śląski Sp. z o.o. za okres od 01.10.2017 r. do 31.05.2019 r. w siedzibie Zamawiającego. 1. Zakres audytu obejmuje następujące grupy zagadnień: a) ogólna charakterystyka firmy Zamawiającego zawierająca analizę dokumentacji m.in. schemat organizacyjny wraz z opisem stanowisk, regulaminy, procedury, przegląd standardów, b) diagnoza zasobów wewnętrznych (identyfikacja zasobów ludzkich, technicznych, infrastrukturalnych, finansowych), c) analiza TOWS organizacji:  Identyfikacja szans i zagrożeń  identyfikacja i analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa  określenie pozycji strategicznej i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa  określenie pozycji strategicznej może zostać poprzedzona kilkoma etapami pracy,  rozpoznanie sytuacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji w celu (w przypadku wykrytych niedoskonałości) wprowadzenia programu naprawczego,  określenie kluczowych czynników, produktów, które mają decydujący wpływ na rozwój firmy, a następnie umacnianie ich jako źródła przewagi konkurencyjnej w tym Analiza potencjału wykorzystania marki i logo Zamawiającego.  analiza marketingowa: popyt, podaż, ceny, przewagi konkurencyjne – strategia sprzedaży, analizę procesów komunikacji z klientem( budowa strategii marketingowej),  analiza potencjału rynku wraz z prognozami ilościowymi wobec spodziewanych trendów na rynku działalności Zamawiającego, d) analiza i ocena prawidłowości realizacji inwestycji:  celowość ponoszenia nakładów inwestycyjnych,  sposób rozliczenia inwestycji. e) analiza i ocena prawidłowości przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowań w trybie zamówień publicznych, w tym do 30 000 Euro. f) analiza sytuacji ekonomiczno – finansowej Spółki:  efektywność wykorzystania środków finansowych,  analiza kapitału obrotowego Spółki (w tym: rotacja należności, rotacja zobowiązań)  analiza wysokości i celowości ponoszonych kosztów g) opracowanie raportu i rekomendacji. 2. Do zadań Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed rozpoczęciem wykonywania usługi audytu, należy opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji programu audytu zawierającego szczegółową metodologię prowadzenia audytu, w tym m.in.: a) przedstawienie kryteriów oceny; b) przedstawienie harmonogramu realizacji zadania; c) przedstawienie projektów list sprawdzających; d) wskazanie osób do wywiadów; w terminie do 5 dni od podpisania umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać audyt na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego programu audytu. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu usługę – raport w postaci pliku tekstowego opisującego powyższe zagadnienia w języku polskim w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej. Każde z w/w zagadnień powinno być opisane w sposób klarowny i wyczerpujący. W przypadku podania danych liczbowych tekst powinien przytaczać także źródło pozyskania tych danych. W przypadku wątpliwości odnośnie jakichś zagadnień Zamawiający przedstawi dodatkowe pytania, a Wykonawca uzupełni analizę o odpowiedzi na te pytania. 5. W audycie zostaną wykorzystane materiały Spółki w formie papierowej jak również zapisy elektroniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach