Przetargi.pl
PRZEPROWADZENIE AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ORAZ ZAPROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI W PAŻP.

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5745000 , fax. 022 5746359
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
    ul. Wieżowa 8 8
    02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5745000, fax. 022 5746359
    REGON: 14088677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pansa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEPROWADZENIE AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ORAZ ZAPROJEKTOWANIE I IMPLEMENTACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI W PAŻP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego audytu bezpieczeństwa systemów i sieci informatycznych, infrastruktury teleinformatycznej oraz zaprojektowanie i implementacja Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w systemach i sieciach PAŻP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00 100 złotych). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego - Bank PeKaO S.A. O Warszawa ul. Grzybowska 53 57 - konto nr 56 1240 6003 1111 0000 4940 6320, tytułem wadium - postępowanie nr AZP-224-80-2009, do terminu składania ofert, 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, w kancelarii - pokój 004 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium - postępowanie nr AZP-224-80-2009 dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3,beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8,02-147 Warszawa , złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy; 2. Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej 3 usługi odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie zamówienia polegające na przeprowadzeniu audytów zgodnie z normą BS 7799, PN ISO IEC 17799 lub PN ISO IEC 27001, w tym jeden wykonany dla co najmniej 800 stanowisk oraz przynajmniej 1 projekt zakończył się certyfikacją wg normy PN ISO IEC 27001. b) przedstawi dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określonych w ppkt. a); c) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, tj.: Kierownik projektu: 1. Wykształcenie wyższe techniczne. 2. Certyfikat IT Security Manager. 3. Funkcja Audytora Wewnętrznego SZJ. 4. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO IEC 27001 (ISO IEC 17799). 5. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne. 6. Potwierdzone doświadczenie w zakresie znajomości norm ISO. 7. Uczestnictwo w przynajmniej 6 projektach, jako kierownik merytoryczny przy realizacji audytów bezpieczeństwa lub prac konsultacyjnych w zakresie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, w tym przynajmniej 2 projekty na kwoty nie mniejsze jak 200 tys. zł. W skład zespołu Wykonawcy powinna wchodzić grupa od 4 do 6 osób spełniających wspólnie wszystkie następujące wymagania: 1. Posiadać wykształcenie wyższe, w tym co najmniej jedna osoba o specjalizacji automatyka i jedna o specjalizacji IT. 2. Uczestniczyć w przynajmniej 6 projektach jako konsultant-ekspert przy realizacji audytów bezpieczeństwa lub prac konsultacyjnych w zakresie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla firm zatrudniających przynajmniej 200 osób. 3. Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzani bezpieczeństwem informacji wg ISO IEC 27 001 (ISO IEC 17799). 4. Certyfikat CISM. 5. Certyfikat TOGAF. 6. Certyfikat Prince 2 Foundation. 7. Udokumentowane doświadczenie z obszaru rozwiązań informatycznych związanych z techniką wspomagającą ruch lotniczy . Wykształcenie kierunkowe z zakresu techniki tego obszaru. 8. Udokumentowane doświadczenie w oprogramowaniu systemów bezpieczeństwa, w tym systemów automatyki - wykształcenie automatyk. 9. Udokumentowane doświadczenie w zakresie systemów monitoringu. 10. Znajomość ITIL. 11. Udokumentowane doświadczenie w przygotowaniu planów ciągłości działania 12. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli co najmniej poufne (każdy). d) przedstawi dokumenty potwierdzające uprawnienia osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia: kopie dyplomów potwierdzające ukończenie studiów wyższych. kopie poświadczeń bezpieczeństwa. kopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń. kopie wymaganych, imiennych certyfikatów lub imiennych certyfikatów równoważnych. oświadczenia Wykonawcy, potwierdzające udział wskazanych osób (wymienionych w wykazie) w projektach o podobnych profilach. e) przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie nimi dysponował; f) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); W przypadku podania kwoty polisy w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy; 4. Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy; 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę: a) spełnianie warunków nr 1 - 3 oceniane będzie łącznie; b) spełnianie warunków nr 4 oceniane będzie dla każdego Wykonawcy z osobna. 6. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy obowiązani są złożyć niżej wymienione dokumenty: I. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców. II. Wykaz wykonanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, dat i miejsca wykonania, odbiorców (nazwa, adres i telefon) - 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 6; III. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt II - referencje, opinie itp.; IV. Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 7; V. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia. VI. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dokument aktualny na dzień składania ofert; VII. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4 VIII. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 5 IX. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli w Wykazie o którym mowa w pkt IV Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. UWAGI! 1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oferta oraz wszystkie złożone z nią dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez pełnomocnika osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy-Wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą zawierać oświadczenie za zgodność z oryginałem. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pansa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach