Przetargi.pl
Przeprowadzenie analizy procesu inwestycyjnego dotyczącego Centrum Kliniczno-Dydaktycznego w Łodzi

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6302330 , fax. 042 6393952
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
    al. Kościuszki 4 4
    90-419 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6302330, fax. 042 6393952
    REGON: 47307330800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie analizy procesu inwestycyjnego dotyczącego Centrum Kliniczno-Dydaktycznego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. ANALIZA EKONOMICZNO-BUDOWLANA INWESTYCJI 1. Analiza zasadności organizacyjno-prawnej i ekonomicznej w tym opłacalności realizacji i działania szpitala uruchomionego w ramach programu medycznego z roku 2004; 2. Analiza zasadności organizacyjno-prawnej i ekonomicznej w tym opłacalności realizacji i działania szpitala uruchomionego w ramach programu medycznego z roku 2009; 3. Porównanie efektów powyższych analiz programu medycznego z roku 2004 i proponowanego z 2009 r.; 4. Ustalenie zakresu rzeczowego i finansowego inwestycji, objętej umową z wykonawcą i przygotowanego w jej ramach projektu, który należałoby usunąć lub zmienić aby dostosować obiekt do projektu nowego Programu Medycznego; 5. Analiza wpływu zmiany programu medycznego i konsekwencji z tego wynikających dla umowy z wykonawcą - wskazanie zagrożeń jak i sposobów eliminacji negatywnych konsekwencji lub zminimalizowania ich; 6. Analiza możliwości i wskazanie najkorzystniejszego sposobu przeprowadzania wdrożenia zmian budowlanych wynikających ze zmiany programu medycznego z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych, technicznych i prawnych, ze wskazaniem szans i zagrożeń związanych z jego implementacją. Opracowanie harmonogramu dalszej realizacji inwestycji (projekt, realizacja, odbiór, uruchomienie) w celu sprawnego uruchomienia szpitala. II. PRZEGLĄD I ANALIZA WYKONANIA ROBÓT BUDOWLANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ REALIZUJĄCEGO INWESTYCJĘ Analiza zrealizowania Inwestycji winna obejmować: 1. Kontrolę rozliczania finansowego zrealizowanych etapów inwestycji przez Wykonawcę; 2. Analizę wewnętrznych procedur Inwestora pod kątem zapewnienia wymaganego nadzoru nad realizacją Inwestycji (zarówno pod kątem finansowym jak i technicznym); 3. Analizę zgodności z obowiązującymi standardami odbiorów częściowych robót budowlanych; 4. Przegląd wykonywanych robót budowlanych pod względem jakości oraz zgodności z warunkami technicznymi ich wykonania oraz identyfikację odstępstw od założeń i dobrych praktyk; 5. Analiza wpływu zgłoszonych do tej pory robót dodatkowych na termin zakończenia inwestycji określony w umowie z wykonawcą. III. PRZYGOTOWANIE DO ODBIORU I URUCHOMIENIA SZPITALA WG PROGRAMU MEDYCZNEGO Z ROKU 2009 Przeprowadzenie analizy obejmującej: 1. Ocenę przygotowania Inwestycji do odbioru wg zapisów umowy; 2. Wskazanie zasad i opracowanie procedur odbioru inwestycji od Wykonawcy, przekazania użytkownikowi oraz uruchomienia poszczególnych części szpitala - z uwzględnieniem warunków technicznych i możliwości funkcjonowania szpitala, bądź jego części, z równoległym prowadzeniem robót budowlanych dostosowawczych do nowego programu medycznego; 3. Możliwości etapowego uruchomiania szpitala pod kątem uzyskania pozwolenia na użytkowanie, uruchomienia szpitala oraz uzyskania stosownych kontraktów na usługi medyczne. Wskazanie najkorzystniejszej kolejności uruchomiania poszczególnych części z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych jak i technicznych. Opracowanie harmonogramu uruchomień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4.500.- zł (wymagane przy składaniu ofert). Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferowanej brutto
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunkiem dopuszczenia Wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 audytu procesu inwestycyjnego o wartości min. 100 mln zł oraz co najmniej 3 audytów zakładów opieki zdrowotnej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia co najmniej jeden uczestnik konsorcjum indywidualnie lub całe konsorcjum w identycznym składzie muszą się wykazać wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. co najmniej 1 audytu procesu inwestycyjnego o wartości min. 100 mln zł oraz co najmniej 3 audytów zakładów opieki zdrowotnej. Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: Przewidywana liczba wykonawców: 5. Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 Zamawiający dokona oceny Wykonawców według niżej wymienionych kryteriów: Za każde wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat kolejnego audytu zakładu opieki zdrowotnej (powyżej trzech wymaganych) Wykonawca otrzyma 1 pkt (maksymalnie 10 audytów - 10 pkt). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kolejne obiekty opisane powyżej muszą być wykonane przez co najmniej jednego uczestnika konsorcjum indywidualnie lub przez całe konsorcjum w identycznym składzie. Maksymalnie można uzyskać w punktacji 10 pkt. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 Wykonawców z największą liczbą punktów. W przypadku, gdy ostatnie miejsce gwarantujące zaproszenie do złożenia ofert zajmie więcej Wykonawców, z taką samą liczbą punktów, Zamawiający zaprosi ich wszystkich do składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3.3 Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1,3.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 4a i 4c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt 4b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 6 stosuje się odpowiednio. 8. Wykonawca załączy wykaz wykonanych tj. zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem nazwy i adresu zleceniodawcy, wartości usługi, dat wykonania. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wykonanie audytu procesu inwestycyjnego o wartości min. 100 mln zł oraz wykonanie audytu zakładu opieki zdrowotnej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty uprzednich odbiorców, potwierdzające należyte wykonanie usług. 9. Wykonawca załączy do wniosku oświadczenie o poufności informacji (w oryginale) wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego (plik do pobrania na stronie www.umed.lodz.pl/zp - ogłoszenie ZP/119/2009) podpisane przez osobę upoważnioną. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii (za wyjątkiem pełnomocnictwa i oświadczenia o pufności informacji) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy dodatkowo dołączyć: - dokument (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 3.2, - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach