Przetargi.pl
Przeprowadzenie 8 zogniskowanych wywiadów grupowych wśród pracodawców i menedżerów firm oraz opracowanie wyników badania

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie 8 zogniskowanych wywiadów grupowych wśród pracodawców i menedżerów firm oraz opracowanie wyników badania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dla Instytutu Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera w Łodzi obejmującej przeprowadzenie 8 zogniskowanych wywiadów grupowych wśród pracodawców i menedżerów firm oraz opracowanie jego wyników. 2.Celem badania jest diagnoza stosunku (postaw, przekonań i oczekiwań) pracodawców i menedżerów (w tym HR), do problemów starzenia się społeczeństwa i zarządzania zdrowiem personelu w zakładach pracy oraz potrzeb edukacyjnych pracodawców i menedżerów w tym zakresie. 3.Do zadań wykonawcy usługi należy: 1) Opracowanie szczegółowej metodologii i ostatecznej wersji scenariusza wywiadu fokusowego w oparciu o założenia i scenariusz przygotowany przez Zamawiającego, przedstawienie scenariusza do akceptacji Zamawiającego 2) Przeprowadzenie rekrutacji uczestników badania (8-10 osób x 8 FGI). Mają nimi być pracodawcy lub menedżerowie, którzy biorą udział w podejmowaniu istotnych decyzji związanych funkcjonowaniem i przyszłością firmy - tj. właściciele, prezesi, dyrektorzy, ich zastępcy. Uczestnicy powinni reprezentować firmy zlokalizowane przynajmniej w trzech województwach kraju. W przypadku poszczególnych grup badawczychpowinni oni być dobrani w następujący sposób: Grupa A - reprezentować prywatne, produkcyjne i usługowe zakłady pracy (z pominięciem sektorów administracji, ochrony zdrowia i edukacji), zatrudniające 30-50 pracowników. Uczestnikami powinny być kobiety i mężczyźni, w wieku 50 lat i więcej Grupa B - reprezentować prywatne, produkcyjne i usługowe zakłady pracy (z pominięciem sektorów administracji, ochrony zdrowia i edukacji) , zatrudniające 30-50 pracowników. Uczestnikami powinni być kobiety i mężczyźni, w wieku do 40 lat Grupa C - reprezentować prywatne, krajowe, produkcyjne i usługowe zakłady pracy, zatrudniające powyżej 250 pracowników. Uczestnikami powinni być przedstawiciele obu płci, w wieku 50 lat i więcej Grupa D - reprezentować prywatne, krajowe, produkcyjne i usługowe zakłady pracy, zatrudniające powyżej 250 pracowników. Uczestnikami powinni być przedstawiciele obu płci, w wieku do 40 lat Grupa E - reprezentować prywatne, krajowe, produkcyjne i usługowe zakłady pracy, zatrudniające powyżej 250 pracowników. Uczestnikami powinni być przedstawiciele obu płci, w zróżnicowanym wieku (młodzi i starsi) Grupa F - reprezentować produkcyjne i usługowe zakłady pracy, prywatne, przynależące do struktury zagranicznych koncernów, zatrudniające powyżej 250 pracowników. Respondentami powinni być przedstawiciele obu płci, w zróżnicowanym wieku (młodzi i starsi) Grupa G - reprezentować nieprodukcyjne, publiczne (należące do sektorów administracji, ochrony zdrowia i edukacji - zróżnicowanie branż) zakłady pracy, zróżnicowanej wielkości (zatrudniające powyżej 50 pracowników). Uczestnikami powinni być mężczyźni i kobiety, zróżnicowani wiekiem (młodzi i starsi) Grupa H – reprezentować prywatne, produkcyjne i usługowe firmy, zatrudniające powyżej 100 pracowników. Uczestnikami powinni być szefowie działów HR, w wieku do 40 lat. 4.Jedna organizacja (firma, instytucja, przedsiębiorstwo) może być reprezentowana tylko przez jedną osobę i tylko raz występować podczas wszystkich wywiadów. Lista uczestników badania wybranych przez Wykonawcę (wraz z danymi dotyczącymi profilu, wielkości, lokalizacji, formy własności firmy oraz roli zawodowej, wieku, płci osoby) wymaga akceptacji Zamawiającego. 5.Przeprowadzenie ośmiu zogniskowanych wywiadów (czas trwania minimum 2 godziny każdy), w grupach liczących po 8-10 osób każda, zgodnie ze standardami prowadzenia tego typu badań jakościowych oraz zgodnie z metodologią i scenariuszem uzgodnionym i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 6.Zapewnienie Zamawiającemu możliwości obserwowania na bieżąco (w realnym czasie) prowadzonych wywiadów (umożliwienie skorzystania z sali podglądowej podczas wywiadów oraz poinformowanie Zamawiającego o planowanym miejscu i terminie FGI nie później niż 4 dni robocze przed jego realizacją albo umożliwienie pełnej obserwacji metodami online - w uzgodnionej formie). Uwzględnienie ewentualnych uwag Zamawiającego w przebiegu kolejnych wywiadów 7.Rejestracja przebiegu wszystkich realizowanych wywiadów w formie wideo (full HD) + audio (dźwięk jakości CD, stereo) i archiwizacja nagrań wywiadów na nośniku elektronicznym (DVD, pendrive) oraz przekazanie ich Zamawiającemu 8.Przekazanie Zamawiającemu treści wszystkich realizowanych wywiadów w formie transkrypcji (w formie wydruku oraz zapisanej elektronicznie w edytowalnym pliku Word) 9.Analiza wyników, przygotowanie raportu oraz jego przekazanie Zamawiającemu (w formie papierowej, elektronicznej oraz prezentacji Power Point). W raporcie powinny zostać szczegółowo opisane co najmniej następujące zagadnienia: a) opis przygotowania i przebiegu badania, charakterystyka respondentów i reprezentowanych przez nich firm b) stosunek respondentów do przekazów medialnych dotyczących starzenia się społeczeństwa polskiego c) sposoby postrzegania wyzwań, problemów i korzyści związanych ze starzeniem się pracowników dla funkcjonowania firm, które reprezentują d) opinie na temat potrzeby wdrażania w firmach w Polsce programów zarządzania zdrowiem i aktywnym starzeniem się personelu, związanych z tym zysków i strat e) percepcja czynników wspierających i barier dla wdrażania programów tego rodzaju występujących wewnątrz firm i w ich otoczeniu f) gotowość do zaangażowania się firm reprezentowanych przez respondentów w programy zarządzania zdrowiem i aktywnym starzeniem się personelu, uwarunkowania takiej gotowości i jej braku g) oczekiwania dotyczące oddziaływań informacyjnych kierowanych do zakładów pracy dotyczących zarządzania zdrowym starzeniem się personelu 10.Bieżące informowanie Zamawiającego o stanie prac, pojawiających się problemach i innych kwestiach istotnych dla realizacji badania 11.Dysponowanie profesjonalną salą do prowadzenia badań fokusowych, wyposażoną w lustro weneckie, sprzęt do nagrań audio-video, stół briefingowy, przy którym swobodnie zmieści się 12 osób, z obsługą sali, organizacją poczekalni oraz zapewnieniem cateringu dla wszystkich uczestników (kawa, herbata, woda, soki, owoce, ciastka). 12.Przeniesienia prawa autorskiego do raportu (i jego fragmentów) na Zamawiającego na wszystkich polach eksploatacji określonych w prawie autorskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79300000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach