Przetargi.pl
Przeprowadzenie 81 ośmiogodzinnych zajęć z zakresu zawodoznawstwa w zakładach pracy – u pracodawców, zlokalizowanych na terenie Subregionu Wrocławskiego (dawnego województwa wrocławskiego), dla 486 wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych z terenu województwa dolnośląskiego w wieku 13-18 lat, umożliwiających im poznanie specyfiki i realnych warunków funkcjonowania zakładów pracy z siedmiu branż: usługowej (w zawodach: fotograf, fryzjer, sprzedawca, stolarz, krawiec), gastronomicznej (w zawodach: kucharz, cukiernik, piekarz), rolniczo-ogrodniczej, budowlanej, mechanicznej, elektrycznej i samochodowej

Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, Plac Zamkowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 862 48 64 , fax. 76 862 21 50
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy
    Plac Zamkowy 1
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 862 48 64, fax. 76 862 21 50
    REGON: 36183015300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie 81 ośmiogodzinnych zajęć z zakresu zawodoznawstwa w zakładach pracy – u pracodawców, zlokalizowanych na terenie Subregionu Wrocławskiego (dawnego województwa wrocławskiego), dla 486 wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych z terenu województwa dolnośląskiego w wieku 13-18 lat, umożliwiających im poznanie specyfiki i realnych warunków funkcjonowania zakładów pracy z siedmiu branż: usługowej (w zawodach: fotograf, fryzjer, sprzedawca, stolarz, krawiec), gastronomicznej (w zawodach: kucharz, cukiernik, piekarz), rolniczo-ogrodniczej, budowlanej, mechanicznej, elektrycznej i samochodowej
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Nowa Perspektywa - Lepszy Start”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowa 9 Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1 Aktywna integracja – konkursy horyzontalne. 2. Projekt, o którym mowa w ust. 1, realizowany jest w partnerstwie pomiędzy Województwem Dolnośląskim, Gminą Wrocław oraz Powiatami: Bolesławieckim, Jeleniogórskim, Lubańskim, Lwóweckim, Świdnickim, Wołowskim i Wrocławskim, co wyklucza możliwość udziału w postępowaniu jednostek organizacyjnych prowadzonych przez Partnerów projektu. 3. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie 486 wychowankom w wieku 13-18 lat z 11 Młodzieżowych Ośrodków Wychowawczych z terenu województwa dolnośląskiego, prowadzonych przez Partnerów projektu, wsparcia w zakresie przygotowania ich do wyboru swojej drogi zawodowej poprzez udział w realnych warunkach funkcjonowania zakładu pracy. 4. Wsparcie, o którym mowa w ust. 3, realizowane będzie dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych zajęć z zakresu zawodoznawstwa, prowadzonych jednocześnie dla 6 osób w zakładach pracy – u pracodawców zlokalizowanych na terenie Subregionu Wrocławskiego (dawnego województwa wrocławskiego). 5. Zajęcia z zakresu zawodoznawstwa, o których mowa w ust. 4, realizowane będą dla danej grupy w zakładach pracy – u pracodawców z jednej z siedmiu wskazanych przez Zamawiającego branż (zawodów): usługowej (w zawodach: fotograf, fryzjer, sprzedawca, stolarz, krawiec), gastronomicznej (w zawodach: kucharz, cukiernik, piekarz), rolniczo-ogrodniczej, budowlanej, mechanicznej, elektrycznej lub samochodowej. Wykonawca ma zorganizować po jednej ośmiogodzinnej wycieczce dla każdej grupy. Zamawiający decyduje, w jakiej branży zawodowej będzie prowadzony wyjazd do poszczególnego zakładu pracy dla konkretnej grupy. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wymagane do przeprowadzenia zajęć pomieszczenia, zlokalizowane w siedzibach zakładów pracy – u pracodawców, o których mowa w ust. 4. 7. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie lub umożliwienie udziału w 81 ośmiogodzinnych wspólnych, grupowych zajęciach z zakresu zawodoznawstwa, realizowanych każdorazowo dla innej 6-osobowej grupy uczestników. 8. Zajęcia, o których mowa w ust. 7, realizowane mają być w formie minimum dwóch bloków, z których każdy realizowany będzie w innym zakładzie pracy – u innego pracodawcy, wchodzącego w skład jednej wskazanej przez Zamawiającego branży (zawodzie), o której mowa w ust. 5. 9. Podczas zajęć, o których mowa w ust. 7, uczestnicy mają mieć stworzoną możliwość: zobaczenia na własne oczy czynności wykonywanych przez pracowników na konkretnych, określonych stanowiskach pracy oraz pracy całej linii produkcyjnej danego zakładu; porozmawiania z pracownikami pracującymi na tych stanowiskach oraz dyrekcją zakładu; zdobycia wiedzy nt. możliwości zatrudnienia w danym zakładzie, ulg i korzyści jakie gwarantuje swoim pracownikom dany zakład pracy; zdobycia wiedzy nt. tego, jakie czynności należy wykonać i jaka jest droga do tego, aby stać się jednym z członków danej załogi. 10. Przez godzinę zajęć podczas realizacji usługi Zamawiający rozumie 45 minut. Do czasu 8-godzinnych zajęć nie wlicza się przerw oraz przejazdów pomiędzy zakładami pracy. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas zajęć, o których mowa w ust. 7, przerwę obiadową z dwudaniowym posiłkiem (zupa, drugie danie, kompot, itp.) oraz jedną przerwę kawową (kawa, herbata, mleko, cukier, cytryna, woda, ciastka, soki, itp.). 12. Wykonawca przeprowadzi zajęcia, o których mowa w ust. 7, zgodnie z programem przedłożonym przez niego Zamawiającemu na etapie składania oferty, który to program zawierał będzie wykaz zakładów pracy – pracodawców z każdej z branż (zawodów), o których mowa w ust. 5, w których planuje zrealizować zajęcia. Wykaz musi obejmować co najmniej po 2 zakłady – pracodawców w każdej z branż (zawodów). 13. Podczas realizacji zajęć Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika zajęć, który otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem poszczególnych zajęć. 14. Realizacja usługi nastąpi w terminie od 3 kwietnia 2017 r. do 15 grudnia 2018 r. 15. Zamawiający zapewni każdorazowo dojazd uczestników do wskazanego przez Wykonawcę zakładu pracy oraz ich przejazd w trakcie danych zajęć pomiędzy wskazanymi przez Wykonawcę zakładami pracy. 16. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas przejazdów oraz całego pobytu uczestników na zajęciach. 17. Zamawiający zapewni każdorazowo grupie uczestników przez cały czas trwania zajęć opiekę wychowawczą świadczoną przez pracownika pedagogicznego z danego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, z którego pochodzić będzie młodzież. 18. Usługa realizowana będzie dla wszystkich 486 osób w podziale na 81 sześcioosobowych grup w łącznym wymiarze 648 godzin. 19. Wykonawca sporządzi i przekaże każdej z 486 osób zaświadczenie potwierdzające jego udział w 8-godzinnych zajęciach z zakresu zawodoznawstwa w danych zakładach pracy – u poszczególnych pracodawców. Zaświadczenie sporządzone zostanie zgodnie z obowiązującymi wymogami dotyczącymi oznakowania działań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 20. Wykonawca zapewni do realizacji usługi co najmniej dwóch prowadzących, którzy posiadać będą wykształcenie wyższe oraz wymagane kwalifikacje do pełnienia funkcji nauczyciela przedmiotów zawodowych w szkołach lub placówkach oświatowych. 21. Wskazani przez Wykonawcę do realizacji usługi objętej zamówieniem prowadzący – trenerzy, o których mowa w ust. 20, mogą ulec zmianie tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Zmiana ta może dotyczyć maksymalnie 50% wszystkich prowadzących – trenerów wskazanych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach