Przetargi.pl
przeprowadzenie 2 kursów dla 48 osób, w tym: kursu baristy dla 36 osób i kursu fotograficznego dla 12 osób w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Lubań, Al. Kombatantów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 340 , fax. 756 455 340
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
    Al. Kombatantów 2
    59-830 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 340, fax. 756 455 340
    REGON: 23091344900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pceluban.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie 2 kursów dla 48 osób, w tym: kursu baristy dla 36 osób i kursu fotograficznego dla 12 osób w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 2 kursów: kursu baristy dla 36 osób i kursu fotograficznego dla 12 osób w ramach Projektu Zawodowo i profesjonalnie. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (na jedną, dwie lub wszystkie części). Cześć 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu baristy dla 36 osób / uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu ul. Kopernika 31. Cześć 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu fotograficznego dla 12 osób / uczniów z Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu ul. Kopernika 31. Część I KURS BARISTY DLA 36 UCZNIÓW Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych 36 uczniów. Kurs zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu dla każdego uczestnika. 1. Organizacja kursu: 3 grupy po 12 uczniów. Liczba godzin szkolenia: 12 h/ grupa. Planowane terminy realizacji kursu: • 1 grupa - 12 uczniów w terminie kwiecień – czerwiec 2020 r. • 2 grupa - 12 uczniów w terminie październik - listopad 2020 r. • 3 grupa – 12 uczniów w terminie październik - listopad 2020 r. Miejsce realizacji szkolenia: sala dydaktyczna w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Lubaniu ul. Kopernika 31. Zamawiający zapewnia na potrzeby zajęć pomoc dydaktyczną: dwugrupowy ekspres z akcesoriami. 2. Wymagania zamawiającego: 1) Wykonawca opracuje i przedstawi program 12-godzinnego szkolenia i harmonogram zajęć dla każdej grupy, wg przekazanego wzoru (Załącznik do Umowy). w ramach zajęć pozalekcyjnych w dni powszednie lub soboty, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem kursu. Program kursu realizowany przez jedną grupę trwa 3 dni po 4 godziny i obejmuje: a) Teorię wiadomości o kawie tj. historia, gatunki, cechy organoleptyczne, uprawa, zbór, obróbka, palenie, selekcja, dystrybucja, cechy prawidłowego espresso, charakterystykę kaw mlecznych i koktajli kawowych, poznanie różnic 18 rodzajów cukrów i jego substytutów (prezentacje multimedialne, filmy, prezentacje próbek i rekwizytów) - 40% zajęć; b) Zajęcia praktyczne/ćwiczenia/egzamin - 60% zajęć, w tym: rozpoznawanie gatunków kaw, parzenie espresso, parzenie kaw mlecznych, przygotowywanie napojów mieszanych i deserów kawowych. 2) Wykonawca będzie prowadził Dziennik zajęć wg przekazanego wzoru (Załącznik do Umowy). Po zakończeniu szkolenia zapewni każdemu uczestnikowi certyfikat ukończenia kursu baristy w języku polskim i angielskim. Przedłoży zamawiającemu podpisane zestawienia zbiorcze osób, które uzyskały certyfikaty. 3) Wykonawca zapewni na potrzeby zajęć baristycznych elementy niezbędne do realizacji programu szkolenia, w tym: kawę arabica 100%, mleko 3,2%, bitą śmietanę, syropy smakowe min. 8 szt., likiery i alkohole aromatyzujące min. 10 szt., czekolada , elementy dekoracyjne. 4) Wykonawca do zajęć wykorzysta pomoc dydaktyczną: dwugrupowy ekspres z akcesoriami: Lp. Nazwa akcesoriów Liczba 1 Młynek do kawy 1 szt. 2 Stacja tempingowa 2 szt. 3 Temper Dynamometryczny 1 szt. 4 Temper zwykły z matą pojedynczą 1 szt. 5 Odbijak do fusów w obudowie 1 szt. 6 Szczotka do czyszczenia grupy w ekspresie 1 szt. 7 Dzbanek do spieniania mleka 3 szt. 8 Dzbanek do śmietanki – zestaw 5 szt. 1 zestaw 9 Szczypce do cukru 3 szt. 10 Cukiernica 3 szt. 11 Dyspenser bufetowy 1 szt. 12 Dyspenser kuchenny- zestaw 3 szt. 1 zestaw 13 Termometr do mleka 1 szt. 14 Czajnik elektryczny 1 szt. 15 Filiżanki do espresso- komplet 6 szt. 8 kompletów 16 Spodek pod filiżankę do espresso- komplet 6 szt. 8 kompletów 17 Szklanica na wodę do espresso 48 szt. 18 Łyżeczka do espresso-komplet 12 szt. 4 komplety 19 Szklanka do latte latino-komplet 6 szt. 8 kompletów 20 Łyżeczka do latte macchiato- komplet 6 szt. 15 kompletów 21 Szczotki do szklanek 3 szt. 22 Szklanka do irish coffee 50 szt. 2. Warunki udziału wykonawcy W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu przynajmniej dwóch kursów baristy, posiadają prawo wydawania zaświadczeń z ukończenia kursu oraz wydają certyfikaty ukończenia kursu w języku polskim i angielskim. Część II KURS FOTOGRAFICZNY DLA 12 UCZNIÓW Kurs ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych. Zakończy się uzyskaniem imiennego certyfikatu. 1 Organizacja kursu. Uczestnicy kursu: 12 osób (1 grupa). Liczba godzin szkolenia: 16 h dydaktycznych: śr. 4 dni x 4 godz. dydaktyczne w ramach zajęć pozalekcyjnych w dni powszednie lub soboty, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem kursu. Termin realizacji kursu – maj 2020 r. Miejsce realizacji zajęć: sala dydaktyczna Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu ul. Kopernika 31. 2. Wymagania zamawiającego: 1. Wykonawca opracuje Program 16-godzinnego kursu, w którym uwzględni aspekty teoretyczne oraz ćwiczenia praktycznem.in.: zasady prawidłowego naświetlenia zdjęć, zależności pomiędzy czasem, przysłoną i ISO; sposoby ustawiania balansu bieli w zależności od panujących warunków oświetleniowych; głębia ostrości i sposoby efektywnego wykorzystywania jej podczas wykonywania zdjęć; poznanie zasad kompozycji i kadrowania zdjęć oraz rodzajów planów fotograficznych; naukę wykonywania zdjęć czytelnych, prostych i dobrze skomponowanych oraz wykorzystania wieloplanowości, głębi ostrości i światła; zapoznanie się z podstawami fotografii reklamowej oraz filmu reklamowego. Do realizacji ćwiczeń praktycznych zamawiający zapewni aparat fotograficzny marki Nikon D5600 z 3 obiektywami: 1) obiektyw Nikon NIKKOR AF-P DX, 2) Obiektyw Nikon AF-P DX NIKKOR, 3) Obiektyw Nikon AF-S oraz kamerę cyfrową ORDRO HDR-AC3 UHD 4K z 2 statywami: 1) statyw naramienny SPIDER RIG, 2) WF-650H- Statyw video 190cm z głowicą olejową. 2. Wykonawca opracuje i przedłoży harmonogram zajęć i będzie prowadził Dziennik zajęć wg wzoru (Załącznik do Umowy). 3. Wykonawca zapewni uczestnikom certyfikaty ukończenia kursu fotograficznego i przekaże zamawiającemu zestawienie osób, które ukończyły szkolenie i otrzymały certyfikaty. Warunki udziału wykonawcy W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów fotograficznych wymagane (minimum 2 kursy), posiadają prawo wydawania zaświadczeń ukończenia organizowanych kursów oraz wydają certyfikaty ukończenia kursu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w ust. 1b w zakresie: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, c) Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie, 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z przesłankami zawartymi w art. 24 ust 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp. 3. Oferta Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu zostaje odrzucona. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 4.1. jest niezgodna z ustawą, 4.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, 4.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.4. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, 4.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, 4.8. wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 ustawy Pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą, 4.9. przyjęcie oferty naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób, 4.10. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w trakcie postępowania: A Lp. Wymagany dokument Forma złożenia 1 Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. w oryginale 2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. w oryginale 3 Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie B Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, złoży bez wezwania Zamawiającego poniższe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy. 4 Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 złoży zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach