Przetargi.pl
Przeprowadzenia badania pt. Charakterystyka przemysłu motoryzacyjnego w Wielkopolsce i strategia jego rozwoju

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-537 Poznań, ul. Kościelna 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8463819 , fax. 061 8463820
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
    ul. Kościelna 37 37
    60-537 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8463819, fax. 061 8463820
    REGON: 63976996400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenia badania pt. Charakterystyka przemysłu motoryzacyjnego w Wielkopolsce i strategia jego rozwoju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Główne cele badania o to: Celem badania jest analiza przemysłu motoryzacyjnego w Wielkopolsce, pozwalająca określić jego potencjał, możliwość i strategie rozwoju oraz stabilność na regionalnym rynku pracy w okresie kryzysu i dekoniunktury. Wskazanie dróg wyjścia z kryzysu i powrotu do stabilizacji i rozwoju w przyszłości. Cele szczegółowe badania to: 1. scharakteryzowanie przemysłu motoryzacyjnego w Wielkopolsce, 2. miejsce branży motoryzacyjnej w gospodarce regionu, 3. rola przemysłu motoryzacyjnego dla regionalnego rynku pracy na lata 2010 - 2020, 4. strategia rozwoju przemysłu motoryzacyjnego w Wielkopolsce, 5. określenie metod i narzędzi regionalnej polityki wspomagania rozwoju przemysłu. Badanie oparte będzie na: 1.bezpośrednich wywiadach ankietowych przeprowadzonych wśród 500 przedsiębiorstw (producentów i kooperantów) branży motoryzacyjnej obejmujące całą Wielkopolskę, 2.analizie przemysłu motoryzacyjnego w Wielkopolsce w płaszczyźnie technologicznej, gospodarczej i organizacyjnej, 3.wykorzystaniu źródeł wtórnych takich jak dane statystyczne i materiały dotyczące stanu i trendów w branży motoryzacyjnej w kraju i UE. Na wykonawcy spoczywa obowiązek dotarcia do grupy badanej bez udziału zamawiającego. Rezultaty badania zostaną przedstawione zleceniodawcy w formie opisowej. Raport zawierać będzie co najmniej: a) wprowadzenie - opis przedmiotu badania, jego założeń i celów, b) opis zastosowanej metodologii, w tym opis próby badawczej, c) opis wyników badania, w tym analiza i interpretacja potencjału przemysłu motoryzacyjnego w Wielkopolsce oraz prezentacja wyników w formie tabel i wykresów, d) wnioski końcowe i rekomendacje, w tym wskazanie kierunków rozwoju przemysłu motoryzacyjnego w Wielkopolsce oraz działań wspomagających rozwój tego przemysłu, które przyczynią się do wyjścia tej branży z kryzysu gospodarczego, e) wzór ankiety. Badanie zostanie przekazane zleceniodawcy w co najmniej dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz elektronicznej (płyta CD). Dodatkowo zleceniodawca otrzyma wszystkie ankiety w formie papierowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich, w tym każdego członka konsorcjum. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych opłat i składek (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Wykonawca (w przypadku konsorcjum co najmniej jeden z Wykonawców) musi wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert wykonał, tj. zrealizował co najmniej trzy badania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Oświadczenie powinno zawierać nazwę i dane identyfikujące zleceniodawców, opis zakresu zamówień, terminy ich wykonania oraz wartości. Ponadto powinno być potwierdzone stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. (załącznik nr 2 do formularza oferty) 6. Wykonawca musi przedstawić wykaz osób, którym dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3 do formularza oferty). Każdy członek zespołu powinien posiadać niezbędną wiedzę z zakresu tematyki związanej z przemysłem motoryzacyjnym. 7. Wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Wykonawca musi przedstawić Kierownika projektu, który posiada minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku tj. nadzorowanie badań, pełnienie obowiązków kierownika badań (załącznik nr 4 do formularza oferty). 9. Pełnomocnictwa (pełnomocnictw) dołączonego/ych w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: 9.1 wykonawców działających w formie spółki cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; 9.2 wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 10. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6) niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 11. Każdy z członków konsorcjum przedstawia dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale pkt 1, 2, 3, 4. Dokumenty określone w rozdziale 6) pkt 5, 6, 7, 8 przedstawia co najmniej jeden z Wykonawców tworzących konsorcjum. 12. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w rozdziale 6) pkt 2, 3, 4 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 12.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 12.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 12.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6) pkt.12. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 15. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najlepszy sposób realizacji badania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach