Przetargi.pl
Przepompownia Wola Podłężna, gm. Kramsk, powiat koniński

Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Okólna 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2421075 , fax. 063 2432083
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie
    ul. Okólna 59 59
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2421075, fax. 063 2432083
    REGON: 63128484200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przepompownia Wola Podłężna, gm. Kramsk, powiat koniński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowa inwestycja obejmuje: wymianę istniejących 6 agregatów pompowych na nowe pompy zatapialne o wydajnościach zbliżonych do pomp istniejących, wraz z całkowitą ich automatyzacją; wymianę króćców tłocznych i przepustnic zwrotnych; wymianę istniejących klap zwrotnych rurociągów tłocznych; wymianę krat czyszczących na nowe z płaskowników stalowych; montaż mechanicznej czyszczarki krat o napędzie elektrycznym z wiata ochronna i płyta do składowania skratek; oczyszczenie hydromechaniczne powierzchni żelbetowych, naprawa w systemie chemii bu-dowlanej - konstrukcja wlotowa, wylotowa i komory czerpne pompowni, wykonanie pełnych płaszczy żelbetowych dozbrojonych siatką z prętów stalowych; docieplenie ścian oraz pokryć dachowych w systemie termoizolacji, tynkowanie i malowanie budynku obsługi oraz hali pomp; wymianę okien i drzwi w budynku obsługi i hali pomp na nowe z termoizolacja; naprawę/wymianę pokryć dachowych, odmalowanie i tynkowanie budynku trafostacji oraz magazynu na terenie przepompowni, wymianę okien i drzwi w budynku ma-gazynu oraz wymianę drzwi w budynku trafostacji; wyrównanie tynkiem, malowanie wewnętrznych powierzchni ścian i sufitów w budynku obsługi i hali pomp wymianę nawierzchni istniejących powierzchni ciągów pieszo - jezdnych na kostkę brukowa; wymianę istniejącego ogrodzenia oraz bram i furtek; reprofilację skarp i naprawę istniejących umocnień zbiornika wyrównawczego; wykonanie na czas budowy tymczasowych gródz ze stalowych ścianek szczelnych wbitych w podłoże koryta Kanału Grójeckiego i podpartych workami z piaskiem przed wlotem prze-pompowni; wykonanie na czas budowy tymczasowych gródz z worków z piaskiem doszczelnionych folia na wylocie pompowni; przeprowadzanie na czas robót wód z polderu do koryta rzeki Warty przy użyciu obecnie zainstalowanych pomp, a w dalszym etapie prac przy użyciu nowo instalowanych agregatów zatapialnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w ROZDZIALE III SIWZ i w załącznikach do niego tj.: ­ Przedmiarze robót, ­ Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ­ Dokumentacji projektowej Jeżeli w/w dokumentach użyte są nazwy materiałów, urządzeń lub technologii, zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia o parametrach technicznych równoważnych do opisanych w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, innych dostawców, producentów, których zastosowanie nie spowoduje istotnych zmian w wykonywaniu robót. Zakładane przez Zamawiającego terminy i zakres finansowo-rzeczowy realizacji zamówienia: - w 2012 roku - na kwotę 70 000,00 PLN - jedno fakturowanie - w 2013 roku - na pozostałą kwotę - trzy fakturowania w tym ostatnie fakturowanie do 31-08-2013 r. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany wysokości środków finansowych w danym roku w zależności od otrzymanych przez Zamawiającego i zatwierdzonych w Programie Inwestycyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca przystępujący do przetargu zgodnie z art. 45 ustawy jest obowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: - 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) obejmujące cały okres związania z ofertą, z tym, że: 1/ wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: BOŚ O/O Konin Nr 61 1540 1232 2001 8500 6031 0003 2/ wadium w pozostałych formach należy złożyć w księgowości RO WZMiUW w Koninie ul. Okólna 59, 62-510 Konin , pok. Nr 22 8.2. Wadium może być wniesione w: 1/ pieniądzu (tylko przelew), 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 8.3. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie: 1/ wpłynęło na rachunek wskazany przez Zamawiającego lub 2/ zostało złożone w księgowości Zamawiającego. 8.4. Wykonawca, który nie wniósł wadium w formie akceptowanej przez Zamawiającego w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z przetargu zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. 8.5. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz musi być wystawione na Zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać cel gwarancji i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. A. ZWROT WADIUM 8.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. 8.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. B. ZATRZYMANIE WADIUM 8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: 1/ w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wy-nika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2/ którego oferta została wybrana i: ­ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo-nych w ofercie; ­ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; ­ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn le-żących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach