Przetargi.pl
Przeniesienie monitoringu miejskiego z budynku Komendy Powiatowej Policji w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 13 do budynku Straży Miejskiej przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 60 w Inowrocławiu wraz z wymianą 8 kamer analogowych na cyfrowe

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36
    88100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeniesienie monitoringu miejskiego z budynku Komendy Powiatowej Policji w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 13 do budynku Straży Miejskiej przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 60 w Inowrocławiu wraz z wymianą 8 kamer analogowych na cyfrowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeniesieniu monitoringu miejskiego z budynku Komendy Powiatowej Policji w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 13 do budynku Straży Miejskiej przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 60 w Inowrocławiu wraz z wymianą 8 kamer analogowych na cyfrowe. 2. Wybrany wykonawca, zobowiązany będzie do: 1) przeniesienia monitoringu miejskiego z budynku Komendy Powiatowej Policji w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 13 do budynku Straży Miejskiej przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 60 w Inowrocławiu, w tym: a) przygotowanie serwerowni: wykonanie przyłącza zasilania do szafy RACK serwerów monitoringu; wykonanie demontażu szafy serwerowej RACK wraz z jej elementami składowymi w budynku Komendy Powiatowej Policji oraz umiejscowienie, zamontowanie i podłączenie jej wraz z jej elementami składowymi w budynku Straży Miejskiej w pomieszczeniu wskazanym przez Komendanta Straży Miejskiej; wykonanie demontażu wyposażenia centrum monitoringu (tj.: szafki, biurka, komputerów – 3 szt., monitorów 19” na biurkach - 6 szt., monitorów 50” na ścianie - 2 szt.) w budynku Komendy Powiatowej Policji i jego montaż w budynku Straży Miejskiej; b) wykonanie okablowania teleinformatycznego: położenie instalacji z serwerowni do pomieszczenia centrum monitoringu w budynku Straży Miejskiej wraz z gniazdami komputerowymi (ok. 50 m z pomieszczenia zlokalizowanego na piętrze do pomieszczenia na parterze wg istniejących tras kablowych); rozprowadzenie kabli w centrum monitoringu do każdego stanowiska (kable CAT.6, przybliżone wymiary pomieszczenia przewidzianego na centrum monitoringu – ok. 15 m2); przygotowanie zasilania do zestawów komputerowych; c) przestawienie nadawania sygnału radiowego z kamer monitoringu miejskiego; d) montaż stacji klienckich w centrum monitoringu w budynku Straży Miejskiej (3 stacje klienckie wraz z przygotowaniem/konfiguracją programu komputerowego); e) uruchomienie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego: konfiguracja stacji serwerowych (2 stacje serwerowe wraz z konfiguracją wewnętrzną); konfiguracja sieci wewnętrznej; dostawa, montaż i konfiguracja: joysticka do sterowania kamerami cyfrowymi – 1 szt., rejestratora typu PC-based (min. 70 kanałów x 5 Mpx) – 1 szt., okablowania strukturalnego (patchcordy, kable usb, kable zasilające), przełączników sieciowych – 3 szt., sprzętu potrzebnego w trakcie przeniesienia (madiakonwertery, listwy, złączki); 2) wymiany kamer analogowych na cyfrowe, w tym: a) wymiana 8 kamer analogowych PTZ na cyfrowe IP PTZ wraz z konfiguracją w systemie Alnet oraz dostawa licencji - 8 szt. i nadajników radiowych - 14 szt.; b) dostawa, montaż i konfiguracja: radiowych stacji nadawczo odbiorczych wraz z okablowaniem - 26 szt. 3) utylizacja zdemontowanych kamer analogowych i nadajników radiowych oraz pozostałego osprzętu po uprzednim dokonaniu spisu i uzgodnieniu dokumentów w Komendzie Straży Miejskiej; 4) wykonania inwentaryzacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym lokalizacja kamer analogowych do wymiany, lokalizacja radiowych stacji nadawczo-odbiorczych do montażu i konfiguracji oraz wymagane minimalne parametry techniczne urządzeń (tj. kamer cyfrowych, nadajników radiowych, radiowych stacji nadawczo-odbiorczych, joysticka, rejestratora) są zawarte w zał. nr 1-3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51310000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną