Przetargi.pl
PRZENIESIENIE DANYCH ANALOGOWYCH (treść fakultatywna) Z MATRYC MAPY ZASADNICZEJ DO POSTACI CYFROWEJ ORAZ WYKONANIE DORAŹNYCH PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO

Starostwo Powiatowe w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-620 Koszalin, ul. Racławicka 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3428489 , fax. 094 3462261
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Koszalinie
    ul. Racławicka 13 13
    75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3428489, fax. 094 3462261
    REGON: 33092726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZENIESIENIE DANYCH ANALOGOWYCH (treść fakultatywna) Z MATRYC MAPY ZASADNICZEJ DO POSTACI CYFROWEJ ORAZ WYKONANIE DORAŹNYCH PRAC GEODEZYJNYCH DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zamówienie dotyczy wykonania prac, określonych w punktach 1.1 - 1.5, dla odrębnych obiektów objętych jednym postępowaniem przetargowym. 1.1. OBIEKT I - przeniesienie danych analogowych (treść fakultatywna) z matryc mapy zasadniczej gminy Mielno w skali 1:500 i 1:1000 do postaci cyfrowej. 1.2. OBIEKT II - przeniesienie danych analogowych (treść fakultatywna) z matryc mapy zasadniczej gminy Będzino w skali 1:500 i 1:1000 do postaci cyfrowej. 1.3. OBIEKT III - przeniesienie danych analogowych (treść fakultatywna) z matryc mapy zasadniczej gminy Biesiekierz w skali 1:500 i 1:1000 do postaci cyfrowej. 1.4. OBIEKT IV - przeniesienie danych analogowych (treść fakultatywna) z matryc mapy zasadniczej gminy Manowo w skali 1:500 i 1:1000 do postaci cyfrowej. 1.5. OBIEKT V - doraźne prace geodezyjne dla potrzeb powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, składający się z następujących zadań: ZADANIE 1 Odtworzenie punktu osnowy poziomej III klasy metodą GPS, według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 2 Założenie ekscentru punktu osnowy poziomej III klasy w przypadku planowanego jego zniszczenia, według Wytycznych Technicznych G-1.5, §51 z 1990r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 3 Zabezpieczenie punktu osnowy poziomej III klasy w czasie modernizacji pasów drogowych - tj. przedłużenie centra punktu do poziomu nowej nawierzchni oraz jego zabezpieczenie i wykonanie pomiaru kontrolnego. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 20 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 4 Przeniesienie wysokości punktu ściennego III klasy osnowy wysokościowej w razie planowanego jego zniszczenia, zgodnie z wymogami Wytycznych Technicznych G-2.2 z 1983r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 5 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 5 Sprawdzające pomiary liniowo-kątowe na istniejącej sieci ciągów sytuacyjnych zgodnie z Instrukcją Techniczną G-4 z wykonaniem obliczeń kontrolnych. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 20 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 6 Prace związane z ustalaniem przebiegu granic zgodnie z Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. Nr 45 poz. 453). Szacunkowa ilość punktów granicznych - 20 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 7 Sprawdzenie położenia punktu geodezyjnego metodą GPS (bez stabilizacji) według Wytycznych Technicznych G-2.5 wydanie z 2002r. Szacunkowa ilość punktów osnowy - 10 sztuk w ciągu trwania umowy. ZADANIE 8 Sprawdzenie klasyfikacji gleboznawczej w terenie zgodnie z § 7 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 roku w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19 poz. 97 z późniejszymi zmianami). Sprawdzenie poprawności klasyfikacji oraz pomiar kontrolny użytków gruntowych podlegających weryfikacji. Jednostką rozliczeniową jest operat z aktualizacji klasyfikacji gruntów. Szacunkowa ilość operatów - 70 sztuk w ciągu trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych, c) spełnią warunki związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 i 3 niniejszych warunków udziału w postępowaniu, d) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Dodatkowo dla OBIEKTÓW od I do IV Wykonawca musi: a) udokumentować, że kierownik roboty posiada uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; b) wykazać, że zrealizował, co najmniej dwa niezależne zamówienia z potwierdzeniem właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych lub starostów, że prace zostały wykonane z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; c)przedstawić wykaz prac wykonanych przez kierownika zawierający co najmniej dwa niezależne zamówienia z potwierdzeniem właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych lub starostów, że prace zostały wykonane przez kierownika roboty należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; d)przedstawić wykaz, z którego będzie wynikało, że zamówienie będzie realizował kierownik roboty, z co najmniej 3 osobowym zespołem wykonawców prac wykazanych w załączniku do oferty. Uwaga: W przypadku składania oferty na OBIEKTY od I do IV należy udokumentować zrealizowanie przez kierownika roboty i Wykonawcę, co najmniej dwóch niezależnych zamówień na wykonanie numerycznej mapy zasadniczej (obiekty o powierzchni co najmniej po 1000 ha każdy). 3) Dodatkowo dla OBIEKTU V Wykonawca musi: a)udokumentować, że kierownik roboty posiada odpowiednie uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, a także uprawnienia w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (art.42 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2005 r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.), b)zapewnić udział osoby uprawnionej do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów z listy upoważnionych inspektorów do spraw klasyfikacji gleb z terenu województwa zachodniopomorskiego. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2. oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. II. DLA OBIEKTÓW od I do IV WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ DODATKOWO: 1. Wykaz prac wykonanych przez kierownika roboty, w ciągu trzech lat poprzedzających niniejsze zamówienie lub gdy okres prowadzenia działalności przez kierownika roboty jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwa niezależne zamówienia z potwierdzeniem właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych lub starostów , że prace zostały wykonane przez kierownika roboty z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz winien zawierać : a) nazwa obiektu będącego przedmiotem odrębnego zamówienia i jego powierzchnia b) imię i nazwisko kierownika roboty c) rok wykonania d) potwierdzenie właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych lub starostów, że prace zostały wykonane przez kierownika roboty z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2. Wykaz niezależnych zamówień zawierający co najmniej dwa obiekty, zrealizowane przez Wykonawcę, w ciągu trzech lat poprzedzających niniejsze zamówienie lub gdy okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie - z potwierdzeniem właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych lub starostów , że prace zostały wykonane przez kierownika roboty z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz winien zawierać : a) nazwa obiektu będącego przedmiotem odrębnego zamówienia i jego powierzchnia b) rok wykonania c)potwierdzenie właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że prace zostały wykonane z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 3. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie - kierownik roboty i co najmniej 3 wykonawców prac - Załącznik nr 7 do SIWZ wraz z kopią dokumentu stwierdzającego posiadanie przez kierownika roboty uprawnień zawodowych do samodzielnego wykonywania prac z zakresu 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. Jeżeli wykonawca prac nie jest pracownikiem Wykonawcy, wówczas należy przedłożyć oświadczenie takiego wykonawcy prac, że będzie brał udział w realizacji zadania. III. DLA OBIEKTU V WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ DODATKOWO: 1. kopię dokumentu stwierdzającego posiadanie przez kierownika roboty uprawnień zawodowych do samodzielnego wykonywania prac z zakresu geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe , realizacyjne i inwentaryzacyjne, kopia dokumentu osoby uprawnionej do samodzielnego wykonywania prac z zakresu rozgraniczanie i podziały (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych , 2. oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu udziału osoby uprawnionej do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów z listy upoważnionych inspektorów do spraw klasyfikacji gleb z terenu województwa zachodniopomorskiego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach