Przetargi.pl
PRZEŁOŻENIE SIECI CIEPŁOWNICZEJ WYSOKOPARAMETROWEJ W OPOLU - ZADANIE 21702

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 40 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 40, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEŁOŻENIE SIECI CIEPŁOWNICZEJ WYSOKOPARAMETROWEJ W OPOLU - ZADANIE 21702
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawcą energii cieplnej oraz właścicielem sieci ciepłowniczej wysokich parametrów zasilającej obiekty na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Domańskiego w Opolu jest Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. Odcinki sieci przesyłowej, które należy przebudować i powiązać z istniejącą infrastrukturą cieplną przebiegają przez budynek garażowy nr 24 i 37 oraz budynek warsztatowy nr 36. Część ogólna. Organizacja terenu budowy. Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz Administratora kompleksu 4 WOG w Gliwicach SOI Opole Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Organizacja terenu budowy oraz obowiązki Wykonawcy robót w tymże zakresie zostały opisane w projekcie umowy w dziale Obowiązki Wykonawcy, stanowiącej załącznik do SIWZ. Demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna, ochrona środowiska. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, śmieci. Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Odpad stanowiący złom należy przekazać do 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach Sekcja Obsługi Infrastruktury w Opolu. Wykonawca jest zobowiązany zlecić, na własny koszt, wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów geodezyjnych powykonawczych, ich opracowanie i przekazanie w niezbędnym zakresie do komórki geodezyjnej Zamawiającego, celem uaktualnienia zasobu geodezyjnego .Zamierzenie nie wymaga usunięcia drzew. Warunki realizacji robót na terenie kompleksu wojskowego. Wykonawca powinien dostarczyć Dowódcy JW 1907 wykaz pracowników realizujących prace przy przełożeniu sieci ciepłowniczej, w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz z serią i numerem dowodu osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy wraz z przypisanymi do nich kierowcami, w celu wpisania pracowników i pojazdów na listę przepustek okresowych osobowych i przepustek okresowych samochodowych, która znajdować się będzie w biurze przepustek i będzie uaktualniana co 14 dni. O wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników i pojazdów Wykonawca będzie powiadamiał ww strony co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. Wejście wyjście i wjazd wyjazd na teren z terenu kompleksu budowy odbywać się będzie tylko przez biuro przepustek Pojazdy zaopatrujące budowę, nie będące własnością Wykonawcy, będą wpuszczane na teren kompleksu na podstawie przepustki jednorazowej dla pojazdu i kierowcy, po wyrażeniu zgody na wjazd przez osobę upoważnioną. Za odebranie pojazdu z biura przepustek odpowiedzialny będzie kierownik budowy, który odpowiadać będzie również za przejazd pojazdu na teren budowy po wyznaczonej trasie Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Dowódcy JW 1907 propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy, Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Dowódcy JW 1907 o ich zmianę. Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy, nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie kompleksu bez istotnej potrzeby np. rozładunek materiałów budowlanych .Przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Dz. Urzędowy MON, poz. 33 z 2012 r. rozdz. 6.Na terenie kompleksu obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i ppoż. Zakres robót. Wykonać wszelkie prace przygotowawcze, ziemne, demontażowe, montażowe i odbiorowe konieczne do osiągnięcia efektu rzeczowego zamierzenia, obejmujące m.in. .rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni, układanie rurociągów metodą rozkopową i częściowo bezwykopową, montaż sieci preizolowanej wyposażonej w system alarmowy typu impulsowego,. unieczynnienie wyłączonej z dalszego użytkowania sieci preizolowanej,. montaż sieci tradycyjnej w budynku nr 36, demontaż wyłączonej z dalszego użytkowania sieci tradycyjnej w obrębie budynków,. ułożenie sieci transmisyjnej z wpięciem do istniejącej sieci transmisyjnej, zabezpieczenie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, badania materiałowe połączeń spawanych, płukanie i próbę szczelności rurociągów, mufowanie, testowanie instalacji alarmowej oraz inne czynności niezbędne dla odbioru instalacji przez ECO S.Aobsługę geodezyjną w zakresie wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Powyższy zakres robót do wykonania wg trasy, długości, średnic, materiałów i technologii wskazanych w projekcie budowlano wykonawczym, jak również wg wytycznych w załączanym opracowaniu pn. Wymagania do realizacji węzłów i sieci ciepłowniczych w systemach cieplnych ECO S.A.. Ogólne wymagania dotyczące robóT.Ustalić z 4 WOG w Gliwicach SOI w Opolu i JW 1907 warunki etapy w zakresie prowadzenia robót dla ułatwienia realizacji i stworzenia możliwie najmniej kolizyjnej relacji wykonawstwa z bieżącymi zadaniami na terenie kompleksu. Warunki wykonania i odbioru robót. Warunki wykonania i odbioru robót określone są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie budowlano wykonawczym. Realizacja robót pod nadzorem Zamawiającego oraz Energetyki Cieplnej Opolszczyzny S. A. w Opolu. Szczegółowy harmonogram prowadzenia prac należy uzgodnić z Energetyką Cieplną Opolszczyzny S.A. w terminie 5 dni po podpisaniu umowy. W trakcie wykonywania robót należy stosować się do standardów realizacyjnych ujętych w opracowaniu pn. Wymagania do realizacji węzłów i sieci ciepłowniczych w systemach cieplnych ECO S.A., stanowiącym załącznik niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zarówno przepisy o ochronie przyrody art. 82. 1 w brzmieniu. Prace Ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom, jak i przepisy Ustawy prawo budowlane rozdz. 3 art. 22 określają, że obowiązek właściwego zabezpieczenia elementów środowiska przyrodniczego, w tym również istniejących drzew i krzewów spoczywa na Wykonawcy robót.Rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne. Zasady postępowania w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne w czasie realizacji robót między dokumentacją projektową a stanem istniejącym będą wymagać każdorazowej konsultacji z inspektorami nadzoru inwestorskiego lub ewentualnie z projektantami. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji robót, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji tj. na wniosek Wykonawcy mogą być wykonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rozwiązania zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Zaproponowana zamiana nie może powodować jednakże wzrostu kosztów robót. Ponadto, propozycja zmian będzie wymagała akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego oraz ECO S.A. Szczegółowe zasady wprowadzania rozwiązań zamiennych określa projekt umowy w dziale dotyczącym rozwiązań zamiennych, stanowiący załącznik do SIWZ. Podstawowe zadania Oferenta Wykonawcy robót przy sporządzaniu oferty Z uwagi na przyjęty system wynagrodzenia ryczałtowego, Oferent winien dokładnie zapoznać się z przedmiotem zamówienia i w ramach tego zaleca się dokonanie wizji lokalnej oraz szczegółowo zapoznać się z dokumentacją projektową, dokonać wyceny poszczególnych rodzajów robót we wszystkich branżach. Całość robót ująć w tabeli elementów scalonych, która to będzie podstawą do wynagrodzenia za roboty. Wynagrodzenie sumaryczne winno składać się na całość kosztów związanych z kompleksową realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową w tym także usługi takie jak koszty składowania, koszty utylizacji, kompleksowa obsługa geodezyjna. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie niezmienne przez cały czas realizacji przedmiotu umowy i Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie trwania umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy wycenie przedmiotu umowy jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub sygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będą przysługiwać względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.. Załączony przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie może być jedyną podstawą wyceny robót z wynagrodzeniem ryczałtowym. Roboty są objęte stawką VAT określoną wg odrębnych przepisów. Odbiór końcowy. Dla celów odbioru końcowego projekt budowlano wykonawczy autoryzować przez kierownika budowy kierowników robót i inspektorów nadzoru. Przytoczone w opracowaniach projektowych nazwy firm, producentów materiałów i urządzeń są przykładowe. Wykonawca może zastosować w ofercie materiały i urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione w opracowaniu. W przypadku zastosowania urządzenia równoważnego Wykonawca załączy do oferty parametry techniczne tego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia podczas odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej rysunki w formacie DWG, opisy tekstowe w formacie .PDF wykazu środków trwałych w wersji papierowej oraz elektronicznej tabela w formacie .xls, Szczegółowe warunki odbioru końcowego określa projekt umowy w dziale Odbiór Końcowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Wizja lokalna. Zamawiający zorganizuje jedną wizję lokalną na terenie kompleksu. W ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania przetargowego poda termin wizji lokalnej. Uczestnictwo w wizji jest zalecane. W terminie do 10 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania należy pisemnie zgłosić przedstawiciela Oferenta do RZI we Wrocławiu. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię osoby upoważnionej przez Oferenta, serię i numer dowodu osobistego. Część ogólna obejmuje. Organizacja terenu budowy. Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Zamawiającego oraz Administratora kompleksu 4 WOG w Gliwicach SOI Opole Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Organizacja terenu budowy oraz obowiązki Wykonawcy robót w tymże zakresie zostały opisane w projekcie umowy w dziale Obowiązki Wykonawcy, stanowiącej załącznik do SIWZ. Demontaż, utylizacja, obsługa geodezyjna, ochrona środowiska. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, śmieci. Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Odpad stanowiący złom należy przekazać do 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach Sekcja Obsługi Infrastruktury w Opolu. Wykonawca jest zobowiązany zlecić, na własny koszt, wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów geodezyjnych powykonawczych, ich opracowanie i przekazanie w niezbędnym zakresie do komórki geodezyjnej Zamawiającego, celem uaktualnienia zasobu geodezyjnego .Zamierzenie nie wymaga usunięcia drzew. Warunki realizacji robót na terenie kompleksu wojskowego. Wykonawca powinien dostarczyć Dowódcy JW 1907 wykaz pracowników realizujących prace przy przełożeniu sieci ciepłowniczej, w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz z serią i numerem dowodu osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy wraz z przypisanymi do nich kierowcami, w celu wpisania pracowników i pojazdów na listę przepustek okresowych osobowych i przepustek okresowych samochodowych, która znajdować się będzie w biurze przepustek i będzie uaktualniana co 14 dni. O wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników i pojazdów Wykonawca będzie powiadamiał ww strony co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. Wejście wyjście i wjazd wyjazd na teren z terenu kompleksu budowy odbywać się będzie tylko przez biuro przepustek. Pojazdy zaopatrujące budowę, nie będące własnością Wykonawcy, będą wpuszczane na teren kompleksu na podstawie przepustki jednorazowej dla pojazdu i kierowcy, po wyrażeniu zgody na wjazd przez osobę upoważnioną. Za odebranie pojazdu z biura przepustek odpowiedzialny będzie kierownik budowy, który odpowiadać będzie również za przejazd pojazdu na teren budowy po wyznaczonej trasie. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Dowódcy JW 1907 propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy, Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Dowódcy JW 1907 o ich zmianę. Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy, nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie kompleksu bez istotnej potrzeby np. rozładunek materiałów budowlanych itp. Przebywanie na terenie kompleksu obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Dz. Urzędowy MON, poz. 33 z 2012 r. rozdz. 6. h. Na terenie kompleksu obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. i. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i ppoż. 2. Zakres robót. 2.1. Wykonać wszelkie prace przygotowawcze, ziemne, demontażowe, montażowe i odbiorowe konieczne do osiągnięcia efektu rzeczowego zamierzenia, obejmujące m.in. a. rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni, b. układanie rurociągów metodą rozkopową i częściowo bezwykopową, c. montaż sieci preizolowanej wyposażonej w system alarmowy typu impulsowego, d. unieczynnienie wyłączonej z dalszego użytkowania sieci preizolowanej, e. montaż sieci tradycyjnej w budynku nr 36, f. demontaż wyłączonej z dalszego użytkowania sieci tradycyjnej w obrębie budynków,g. ułożenie sieci transmisyjnej z wpięciem do istniejącej sieci transmisyjnej,h. zabezpieczenie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, i. badania materiałowe połączeń spawanych, płukanie i próbę szczelności rurociągów, mufowanie, testowanie instalacji alarmowej oraz inne czynności niezbędne dla odbioru instalacji przez ECO S.A., j. obsługę geodezyjną w zakresie wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Powyższy zakres robót do wykonania wg trasy, długości, średnic, materiałów i technologii wskazanych w projekcie budowlano wykonawczym, jak również wg wytycznych w załączanym opracowaniu pn. Wymagania do realizacji węzłów i sieci ciepłowniczych w systemach cieplnych ECO S.A. Ogólne wymagania dotyczące robót. Ustalić z 4 WOG w Gliwicach SOI w Opolu i JW 1907 warunki etapy w zakresie prowadzenia robót dla ułatwienia realizacji i stworzenia możliwie najmniej kolizyjnej relacji wykonawstwa z bieżącymi zadaniami na terenie kompleksu. Warunki wykonania i odbioru robót. Warunki wykonania i odbioru robót określone są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie budowlano wykonawczym. Realizacja robót pod nadzorem Zamawiającego oraz Energetyki Cieplnej Opolszczyzny S. A. w Opolu. Szczegółowy harmonogram prowadzenia prac należy uzgodnić z Energetyką Cieplną Opolszczyzny S.A. w terminie 5 dni po podpisaniu umowy. W trakcie wykonywania robót należy stosować się do standardów realizacyjnych ujętych w opracowaniu pn. Wymagania do realizacji węzłów i sieci ciepłowniczych w systemach cieplnych ECO S.A., stanowiącym załącznik niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zarówno przepisy o ochronie przyrody art. 82. 1 w brzmieniu Prace Ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom, jak i przepisy Ustawy prawo budowlane rozdz. 3 art. 22 określają, że obowiązek właściwego zabezpieczenia elementów środowiska przyrodniczego, w tym również istniejących drzew i krzewów spoczywa na Wykonawcy robót. Rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne. Zasady postępowania w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne w czasie realizacji robót między dokumentacją projektową a stanem istniejącym będą wymagać każdorazowej konsultacji z inspektorami nadzoru inwestorskiego lub ewentualnie z projektantami. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji robót, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji tj. na wniosek Wykonawcy mogą być wykonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rozwiązania zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Zaproponowana zamiana nie może powodować jednakże wzrostu kosztów robót. Ponadto, propozycja zmian będzie wymagała akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego oraz ECO S.A. Szczegółowe zasady wprowadzania rozwiązań zamiennych określa projekt umowy w dziale dotyczącym rozwiązań zamiennych, stanowiący załącznik do SIWZ. Podstawowe zadania Oferenta Wykonawcy robót przy sporządzaniu oferty Z uwagi na przyjęty system wynagrodzenia ryczałtowego, Oferent winien dokładnie zapoznać się z przedmiotem zamówienia i w ramach tego zaleca się dokonanie wizji lokalnej oraz szczegółowo zapoznać się z dokumentacją projektową, dokonać wyceny poszczególnych rodzajów robót we wszystkich branżach. Całość robót ująć w tabeli elementów scalonych, która to będzie podstawą do wynagrodzenia za roboty. Wynagrodzenie sumaryczne winno składać się na całość kosztów związanych z kompleksową realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową w tym także usługi takie jak: koszty składowania, koszty utylizacji, kompleksowa obsługa geodezyjna. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie niezmienne przez cały czas realizacji przedmiotu umowy i Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie trwania umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy wycenie przedmiotu umowy jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub sygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będą przysługiwać względem Zamawiającego żadne roszczenia z powyższego tytułu a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. . Załączony przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie może być jedyną podstawą wyceny robót z wynagrodzeniem ryczałtowym. Roboty są objęte stawką VAT określoną wg odrębnych przepisów. Odbiór końcowy. Dla celów odbioru końcowego projekt budowlano wykonawczy autoryzować przez kierownika budowy kierowników robót i inspektorów nadzoru. Przytoczone w opracowaniach projektowych nazwy firm, producentów materiałów i urządzeń są przykładowe. Wykonawca może zastosować w ofercie materiały i urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione w opracowaniu. W przypadku zastosowania urządzenia równoważnego Wykonawca załączy do oferty parametry techniczne tego urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia podczas odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej rysunki w formacie DWG, opisy tekstowe w formacie .PDF wykazu środków trwałych w wersji papierowej oraz elektronicznej tabela w formacie .xls, Szczegółowe warunki odbioru końcowego określa projekt umowy w dziale Odbiór Końcowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Wizja lokalna. Zamawiający zorganizuje jedną wizję lokalną na terenie kompleksu. W ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania przetargowego poda termin wizji lokalnej. Uczestnictwo w wizji jest zalecane. W terminie do 10 dni od dnia ogłoszenia wszczęcia postępowania należy pisemnie zgłosić przedstawiciela Oferenta do RZI we Wrocławiu. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię osoby upoważnionej przez Oferenta, serię i numer dowodu osobistego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452232101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 9 600,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 24.09.2015 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego.Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. musi zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy nazwę i adres beneficjenta nazwę i adres gwaranta poręczyciela nazwa zadania, na które składane jest wadium kwotę termin ważności wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 SIWZ A musi zostać złożone w kasie Zamawiającego bud. RZI, pok. 20 w terminie do dnia - 24.09.2015 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP oOkr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem Wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na przełożenie sieci ciepłowniczej wysokoparametrowej w Opolu - zadanie 21702Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7 SIWZ. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu z wrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach