Przetargi.pl
Przekształcenie do postaci cyfrowej i podpięcie do opisowej części operatu ewidencji gruntów i budynków miasta Gorzowa Wlkp. prowadzonej w systemie numerycznym EWOPIS, dokumentów stanowiących dowody zmian ewidencyjnych za okres od 01.01.2003 do 31.10.2012 roku

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przekształcenie do postaci cyfrowej i podpięcie do opisowej części operatu ewidencji gruntów i budynków miasta Gorzowa Wlkp. prowadzonej w systemie numerycznym EWOPIS, dokumentów stanowiących dowody zmian ewidencyjnych za okres od 01.01.2003 do 31.10.2012 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przekształcenie do postaci cyfrowej i podpięcie do opisowej części operatu ewidencji gruntów i budynków miasta Gorzowa Wlkp. prowadzonej w systemie numerycznym EWOPIS, około 500.000 szt. dokumentów stanowiących dowody zmian ewidencyjnych za okres od 01.01.2003 do 31.10.2012r. Format stron to głównie A-4, ale nielicznie występują również formaty A-3 i większe. Zakres robót obejmuje: 1.Przekształcenie do postaci cyfrowej dokumentów przekazanych przez Oddział Katastru m. Gorzowa Wlkp. z zachowaniem następujących warunków: a) Skanowanie monochromatyczne wykonać z rozdzielczością 200 dpi, b) Celem skanowania można rozszyć jedynie te dokumenty, które nie stracą w wyniku tego na swojej wartości (np. trwale zszyte akty notarialne), a pozostałe skanować przy użyciu szyby, c) Zeskanowane dokumenty muszą być czytelne, posiadać dobrą ostrość i jakości całego obrazu, d) Skanowanie nie może spowodować zniszczenia lub uszkodzenia dokumentów, e) Rozszyte dokumenty i rozkompletowane teczki doprowadzić do stanu pierwotnego. 2. Zeskanowane dokumenty dotyczące zmian zapisać w pliku PDF (w przypadku dokumentów wielostronicowych PDF wielostronicowy). 3.Podpięcie do odpowiedniej zmiany w systemie EWOPIS zeskanowanych dokumentów dotyczących tej zmiany. 4.Umieszczenie na zewnętrznym dysku wszystkich zeskanowanych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799991004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach