Przetargi.pl
Przekazanie obiektów kotłowni z dostosowaniem źródeł ciepła do spalania pelletu na terenie Gminy Radoszyce i dostawę energii cieplnej z tych źródeł

Gmina Radoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26-230 Radoszyce, ul. Żeromskiego 28
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3735083 , fax. 041 3735084
  • Data zamieszczenia: 2015-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radoszyce
    ul. Żeromskiego 28 28
    26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3735083, fax. 041 3735084
    REGON: 29101062000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przekazanie obiektów kotłowni z dostosowaniem źródeł ciepła do spalania pelletu na terenie Gminy Radoszyce i dostawę energii cieplnej z tych źródeł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przekazanie obiektów kotłowni z dostosowaniem źródeł ciepła do spalania pelletu na terenie Gminy Radoszyce i dostawa energii cieplnej z tych źródeł (załącznik nr 3 do SIWZ) do dwóch kotłowni zlokalizowanych w obiektach: 1.1 Gimnazjum nr 1. im. Kazimierza Wielkiego w Radoszycach. (ul. Ogrodowa 21, 26-230 Radoszyce) - obiekt 1 1.2 Szkoła Podstawowa w Górnikach (Górniki 18, Radoszyce 26-230) - obiekt 2 dla potrzeb ogrzewania budynków i cwu. Dostosowanie każdej z przedmiotowych kotłowni, polega na zaprojektowaniu i wykonaniu prac związanych ze zamianą rodzaju paliwa z oleju opałowego na paliwo w postaci pelletu w celu obniżenia kosztów. Celem modernizacji każdej z przedmiotowych kotłowni jest ich eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi, aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego i używanego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach i obniżanie parametrów w nocy i w dni wolne od zajęć. Wszelkie zmiany, w tym wykonywanie koniecznych prac dostosowawczych będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 1. W zakres zamówienia wchodzi: 1.1 Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie prac dostosowawczych każdej z przedmiotowych kotłowni mającej na celu: 1.1.1 Zmianę paliwa z oleju opałowego na paliwo w postaci pelletu; 1.1.2 Wymianę palników olejowych na palniki zasilane nowym paliwem w postaci pelletu; 1.1.3 Wykonanie prac niezbędnych do zamiany rodzaju paliwa z oleju opałowego na nowe paliwo w postaci pelletu oraz przystosowanie istniejących pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego do magazynowania pelletu; 1.1.4 Przedłożenie harmonogramów zamierzonych prac dostosowawczych. Wprowadzone w ramach modernizacji zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego). Zmiany te nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych ze zwiększonym zużyciem energii elektrycznej. Koszty prac modernizacji obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy Zamawiający lub nowy Wykonawca wyłoniony w kolejnym postępowaniu przetargowym zwróci częściowe nakłady poniesione w ramach poczynionych prac dostosowawczych za wartość określoną w ofercie pierwotnego Wykonawcy. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć zapotrzebowanie na energię cieplną wytwarzaną przez Wykonawcę, a tym samym zmniejszyć lub zwiększyć opłatę za dostarczaną energię cieplną. Dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający pozyska środki finansowe na budowę instalacji fotowoltaicznej. Zmiana opłaty naliczana będzie w oparciu o cenę jednostkową energii wytworzonej [zł/GJ miesiąc], liczoną w oparciu o prognozowane roczne zapotrzebowanie na energię cieplną 2784GJ (podane przez Zamawiającego) oraz złożoną przez Wykonawcę ofertę cenową na dostawę energii cieplnej dla całej długości kontraktu tj. 48m-cy (załącznik nr 2 do SIWZ pt. formularz cenowy). Podstawą do zmiany opłaty będzie ilość energii cieplnej przekazanej do instalacji c.o., c.w.u. wytworzonej z wykorzystaniem paneli fotowoltaicznych, pomierzonej na liczniku ciepła, zamontowanym przez Zamawiającego. Zamawiający własnym staraniem dokona przebudowy istniejącej instalacji hydraulicznej w kotłowni, w zakresie umożliwiającym wykorzystanie energii cieplnej z paneli fotowoltaicznych dla celów c. o. i c.w.u. 1.2 Całodobowa obsługa i eksploatacja każdej z przedmiotowych kotłowni c. o., w tym: 1.2.1 obsługa kotłów c. o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne; 1.2.2 w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z kotłowni; 1.2.3 zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem; 1.2.4 bieżąca konserwacja kotłów, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego); 1.2.5 przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.; 1.3 Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji kotłowej, zapewniającym ich maksymalnie sprawną, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt. 1.4 Utrzymanie w należytym stanie technicznym istniejących kotłów oraz systematyczne ich serwisowanie. W przypadku powstania awarii kotła wynikającej z naturalnego zużycie poszczególnych jego elementów składowych, a nie z nieprawidłowej eksploatacji Wykonawcy, Zamawiający własnym staraniem zapewni wymianę. 2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia każdej z przedmiotowych kotłowni wraz z wyposażeniem w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. 3. Wykonawca pokrywa koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej (energia elektryczna, woda, ścieki). 4. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń, a także sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania. 5. Koszty osobowe obsługi każdej z przedmiotowych kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich, elektrycznych i dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej każdej z przedmiotowych kotłowni po uprzednim uzgodnieniu terminu. Osoby do kontaktu: Dyrektorzy szkół. 7. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania. 8. Przekazanie pomieszczeń każdej z przedmiotowych kotłowni nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo-odbiorczych. 9. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym, w równych wartościach dla całej długości kontraktu. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena usługi podana przez Wykonawcę do przetargu. 10. Zamawiający zastrzega, że w przypadku pozyskania środków finansowych na budowę instalacji fotowoltaicznej może zmniejszyć lub zwiększyć opłatę Wykonawcy za energię cieplną. Zmiana opłat naliczana będzie w oparciu o cenę jednostkową energii wytworzonej [zł/GJ miesiąc] wartości zgodne ze złożoną przez wykonawcę ofertą/ oraz ilością energii cieplnej wytworzonej przy wykorzystaniu paneli fotowoltaicznych przekazanej do istniejącej instalacji c.o., c.w.u., pomierzonej na zamontowanym specjalnie w tym celu liczniku energii cieplnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 27 000,00 zł. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 4.1 pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy nr 34 8494 0003 2003 0300 0130 0007 opisanym jako: Przekazanie obiektów kotłowni z dostosowaniem źródeł ciepła do spalania pelletu na terenie Gminy Radoszyce i dostawę energii cieplnej z tych źródeł - wadium wniesione w tej formie musi wpłynąć na konto Zamawiającego do momentu upływu terminu składania ofert. Przelew środków musi być dokonany z konta na konto; 4.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4.3 gwarancjach bankowych; 4.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga: Oryginał polecenia przelewu, poręczenia, gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy złożyć do Zamawiającego wraz z ofertą, umieszczając w osobnej kopercie wewnątrz oferty z zaznaczeniem Oryginał wadium przetargowego, natomiast kserokopię poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć jako dokument do oferty. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy PZP; 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odsprzedaż poniesionych nakładów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach