Przetargi.pl
Przeglądy techniczne sprzętu medycznego w podziale na zadania - 26/PN/2018/ES

Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02637 Warszawa, ul. Spartańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 449 406
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1
    02637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 449 406
    REGON: 28856700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy techniczne sprzętu medycznego w podziale na zadania - 26/PN/2018/ES
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego w podziale na zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części (zadania): Zadanie nr 1 – Przegląd techniczny wstrzykiwacza kontrastu Spectris Solaris EP MR Zadanie nr 2 – Przegląd techniczny respiratora Centiva 5 Zadanie nr 3 – Przegląd techniczny szyn Artromot K2 Zadanie nr 4 – Przegląd techniczny Aparatu do znieczulania PRIMUS ARUM 0219 Zadanie nr 5 – Przegląd techniczny Kardiomonitorów G3H oraz pomp infuzyjnych Alaris GH Zadanie nr 6 – Przegląd techniczny Kardiomonitora MP 30 Zadanie nr 7 – Przegląd techniczny Pulsoksymetrów Zadanie nr 8 – Przegląd techniczny Defibrylatora Defi Max Zadanie nr 9 – Przegląd techniczny Myjni do basenów Getinge FD 1600 Zadanie nr 10 – Przegląd techniczny Koncentratora tlenu De Vilbiss KS Zadanie nr 11 – Przegląd techniczny autoklawu Melag 23G Zadanie nr 12 – Przegląd techniczny autoklawu Cominox 24B Zadanie nr 13 – Przegląd techniczny Kriokomory 2005 Zadanie nr 14 – Przegląd techniczny Ciśnieniomierza EASY X900L
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium dla: zadania nr 1 – 80,00 zł (słownie: złotych osiemdziesiąt groszy 00/100), zadania nr 2 – 120,00 zł (słownie: złotych sto dwadzieścia groszy 00/100), zadania nr 3 – 50,00 zł (słownie: złotych pięćdziesiąt groszy 00/100), zadania nr 4 – 220,00 zł (słownie: złotych dwieście dwadzieścia groszy 00/100), zadania nr 5 – 60,00 zł (słownie: złotych sześćdziesiąt groszy 00/100), zadania nr 6 – 15,00 zł (słownie: złotych piętnaście groszy 00/100), zadania nr 7 – 22,00 zł (słownie: złotych dwadzieścia dwa groszy 00/100), zadania nr 8 – 23,00 zł (słownie: złotych dwadzieścia trzy groszy 00/100), zadania nr 9 – 70,00 zł (słownie: złotych siedemdziesiąt groszy 00/100), zadania nr 10 – 17,00 zł (słownie: złotych siedemnaście groszy 00/100), zadania nr 11 – 35,00 zł (słownie: złotych trzydzieści pięć groszy 00/100), zadania nr 12 – 30,00 zł (słownie: złotych trzydzieści groszy 00/100), zadania nr 13 –100,00 zł (słownie: złotych sto groszy 00/100), zadania nr 14 – 8,00 zł (słownie: złotych osiem groszy 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) Dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. 4) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika, 5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach