Przetargi.pl
Przeglądy techniczne oraz naprawy bieżące sprzętu, aparatury i urządzeń medycznych.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 1
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozdt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy techniczne oraz naprawy bieżące sprzętu, aparatury i urządzeń medycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeglądy techniczne oraz naprawy bieżące sprzętu, aparatury i urządzeń medycznych. Zamówienie obejmuje swym zakresem: Pakiet 1: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - audiometry laryngologiczne Pakiet 2: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - aparaty do znieczulania Pakiet 3: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - aparaty EKG Pakiet 4: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - aparaty elektrochirurgiczne Pakiet 5: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - aparaty USG Pakiet 6: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - aparaty optyczne Pakiet 7: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - autoklawy, wytwornice pary Pakiet 8: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - endoskopy Pakiet 9: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - defibrylatory Pakiet 10: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - aparaty fizjoterapeutyczne Pakiet 11: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - aparaty do ćwiczeń kończyn Pakiet 12: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - inhalatory, nebulizatory Pakiet 13: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - pulsoksymetry, kapnografy Pakiet 14: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - kardiomonitory, monitory pacjenta Pakiet 15: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - kolumny anestezjologiczne Pakiet 16: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - lampy operacyjne Pakiet 17: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - myjnie endoskopowe Pakiet 18: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - myjnie dezynfekujące Pakiet 19: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - respiratory stacjonarne Pakiet 20: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - respiratory transportowe Pakiet 21: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - stoły operacyjne Pakiet 22: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - oprzyrządowanie trakcyjne Pakiet 23: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - pompy infuzyjne Pakiet 24: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - wirówki analityczne Pakiet 25: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - zgrzewarki rotacyjne Pakiet 26: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - stymulatory reanimacyjne Pakiet 27: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - zestawy do pionizacji pacjenta Pakiet 28: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - ogrzewacze pacjenta Pakiet 29: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - artroskopy Pakiet 30: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - laparoskopy Pakiet 31: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - rektoskopy Pakiet 32: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - testometr do chlorków Pakiet 33: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - ssaki mobilne karetkowe Pakiet 34: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - ssaki stacjonarne Pakiet 35: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - cieplarki analityczne Pakiet 36: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - zestaw radiologii cyfrowej Pakiet 37: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - aparaty RTG, mammograf Pakiet 38: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - zestawy klimatyzacji Pakiet 39: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - urządzenia chłodnicze Pakiet 40: Przeglądy techniczne i naprawy bieżące - wagi lekarskie, wagi użytkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane, stanowiące ofertę: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 5) W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp należy złożyć wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w tych oświadczeniach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1 pkt 5) i 6) 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 8) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierza Podwykonwacom załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: a) dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę zdolności technicznej lub zawodowej - posiadania wiedzy i doświadczenia: - Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – min 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia- zał. nr 6 do SIWZ - Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 7 do SIWZ b) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w formie oryginału; 3. Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty wezwania. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4a) Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna podmiotu, o którym mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ, nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załącznikach nr 3 oraz 4 do SIWZ dotyczące tych podmiotów. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzorów na załączniku nr 3 oraz nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia się znajdują. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawców muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach