Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg
- Adres: 02-056 Warszawa, Filtrowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
- Data zamieszczenia: 2019-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
Filtrowa 57
02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 445 000, , fax. 22 4445415
REGON: 52000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: naczelny organ kontroli państwowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy techniczne i konserwacje systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Centrali NIK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie przeglądów technicznych i konserwacje systemów oraz urządzeń wentylacji i klimatyzacji zainstalowanych w obiektach „A” i „B” Centrali NIK przy ul. Filtrowej 57 oraz Krzywickiego 9 w Warszawie, będących w użytkowaniu Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2221 ze zm.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł; 1 Wadium może być wniesione w: 1.2 pieniądzu, 1.3 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.4 gwarancjach bankowych, 1.5 gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.). 2 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 3 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 2, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 4.2 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 4.3 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 5 Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 5.2 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 5.3 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 5.4 kwota gwarancji / poręczenia, 5.5 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5.6 bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał, zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2221, ze zm.) certyfikat dla przedsiębiorców wskazany w rozporządzeniu Komisji (WE) nr 303/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 r. ustanawiającego, na mocy rozporządzenia (WE) nr 842/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady, minimalne wymagania i warunki dotyczące wzajemnego uznawania certyfikacji przedsiębiorstw i personelu w odniesieniu do stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane Dz. Urz. UE L92 z 03.04. 2008, str. 3), zwanego dalej „rozporządzeniem” (WE) nr 303/2008”, uprawniający do prowadzenia działalności polegającej na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg Załącznika nr 8 do SIWZ – zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, zgodnie z odpowiednim, aktem rejestracyjnym). 3. Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt III.4. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.). 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3 składa każdy z tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi okresowych przeglądów konserwacyjno-serwisowych instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach IAS w roku 2024
Dodano: 2024-04-23 - Usługa przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynku ITC corocznie w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
Dodano: 2024-03-21 - Serwis techniczny obiektów Muzeum Warszawy w zakresie klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2023-12-05 - Usługi w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji branży sanitarnej w budynkach Transportowego Dozoru Technicznego
Dodano: 2023-11-23 - Wykonywanie prac konserwacyjno-serwisowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych (przeglądów konserwacyjno-serwisowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych) zainstalowanych w obiektach KPRP
Dodano: 2023-11-13 - Usługi przeglądów, konserwacji i napraw instalacji klimatyzacyjno-wentylacyjnej w siedzibie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie.
Dodano: 2023-10-24 - Serwis klimatyzacji i wentylacji w budynkach Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2023-09-21 - Konserwacja i naprawy instalacji klimatyzacji w obiektach MSWiA w Warszawie
Dodano: 2023-08-11 - Świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu przeglądów technicznych i serwisu systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych oraz urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w budynkach NIK
Dodano: 2023-08-11 - Świadczenie usług konserwacyjnych i serwisowych dla systemów klimatyzacji i wentylacji w gmachu Ministerstwa Finansów
Dodano: 2023-07-24