Przetargi.pl
Przeglądy techniczne i konserwacje systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych i klimatyzatorów zainstalowanych w obiektach Centrali NIK przy ul. Filtrowej 57 i Krzywickiego 9 w Warszawie, w latach 2017-2019

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 02056 Warszawa, ul. Filtrowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 445 000 , fax. 022 4445415, 4445410
  • Data zamieszczenia: 2017-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    ul. Filtrowa 57
    02056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 445 000, fax. 022 4445415, 4445410
    REGON: 5200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy techniczne i konserwacje systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych i klimatyzatorów zainstalowanych w obiektach Centrali NIK przy ul. Filtrowej 57 i Krzywickiego 9 w Warszawie, w latach 2017-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów technicznych oraz konserwacje systemów wentylacji (wraz z wymianą filtrów) i systemów VRV klimatyzacji, a także zespołów klimatyzacyjnych multi i split) zainstalowanych w obiektach biurowych Centrali NIK przy ul. Filtrowej 57 i Krzywickiego 9, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 roku (rozumianych jako zapewnienie stabilnego funkcjonowania systemów i zespołów urządzeń wentylacji i klimatyzacji oraz diagnostyka – wskazywanie zagrożeń dla funkcjonowania systemów i urządzeń), przeprowadzenie konserwacji poszczególnych elementów systemów, instalacji i urządzeń. 2. Zakres zamówienia obejmuje przeglądy i konserwacje systemu automatyki klimatyzacji Daikin, systemu automatyki wentylacji, sterowniki TAC zapewniające ciągłą, poprawną współpracę systemów klimatyzacji i wentylacji z systemem BMS. 3. Wykonawca zobowiązany jest do napisania nowych programów sterujących pracą central wentylacyjnych, a także do wprowadzenia zmiennych do systemu BMS na gwarancji Wykonawcy) oraz wykonania kopii zapasowych opracowanych programów do systemów dostosowujących program TAC (i innych producentów) do współpracy z BMS Metasys Johnson Controls (protokół BACnet). Ponadto Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełny dostęp do kodów programowych. 4. Zamówienie obejmuje dostawę i wymianę kompletu filtrów powietrza we wszystkich centralach wentylacyjnych podczas każdego przeglądu oraz zabranie i i utylizację zużytych filtrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 A do SIWZ, na który składają się Zakresy czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach