Przetargi.pl
Przeglądy okresowe, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych w budynku ANR OT w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3004841, 3023817 , fax. 058 3004843
  • Data zamieszczenia: 2011-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku
    ul. Powstańców Warszawy 28 28
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 3004841, 3023817, fax. 058 3004843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy okresowe, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych w budynku ANR OT w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy klimatyzatorów zamontowanych w budynku ANR OT w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ulicy Powstańców Warszawy 28, zgodnie z zaleceniami producenta, przez okres 36 miesięcy od daty udzielenia zamówienia. 2) Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: a) Część I - Zadanie Nr 1: przeglądy i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych wskazanych pkt. 1 załącznika A do SIWZ - 68 urządzeń (34 jednostki zewnętrzne i 34 jednostki wewnętrzne), będących w okresie gwarancji - zgodnie z zaleceniami przedstawionymi w karcie gwarancyjnej producenta urządzeń. b) Część II - Zadanie Nr 2: przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacyjnych urządzeń wskazanych pkt. 2 załącznika A do SIWZ - 36 urządzeń (15 jednostek zewnętrznych i 21 jednostek wewnętrznych), w okresie pogwarancyjnym, zgodnie z zaleceniami producenta. 3) Dla obu zadań zamówienie obejmuje wykonanie 2-krotnie w ciągu roku, czyli 7 razy w ciągu trwania umowy, przeglądów i konserwacji zewnętrznych i wewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych, których rodzaj oraz lokalizację określa załącznik A do SIWZ. 4) Usługa obejmuje w szczególności (dla każdego urządzenia): a) czyszczenie filtrów powietrza (urządzenia kanałowe czyszczenie/wymiana), b) czyszczenie wymiennika jednostki wewnętrznej (raz w roku z użyciem środków odgrzybiających), c) sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym, w razie potrzeby uzupełnienie czynnika, d) sprawdzenie skuteczności funkcji chłodzenie i grzanie, e) czyszczenie jednostek wewnętrznych, f) czyszczenie wymienników ciepła jednostek zewnętrznych (czyszczenie ciśnieniowe jako czynność dodatkowa), g) sprawdzenie drożności układów odprowadzania skroplin, h) przegląd instalacji chłodniczej i elektrycznej, i) sprawdzenie działania urządzeń sterujących, j) sprawdzenie (wymiana) baterii w pilotach, k) czynności pomiarowe: pobór prądu przez poszczególne urządzenia, temperatura wlot/wylot w jednostkach wewnętrznych i zewnętrznych, ciśnienie tłoczenie/ ssanie, kontrola zabezpieczeń LP/HP/przekroczenia temperatur. 5) Dodatkowo zamówienie obejmuje: a) W Zadaniu Nr 1 - ewentualne dodatkowe przeglądy obowiązkowe, warunkujące wykonywanie uprawnień wynikających z gwarancji, wyznaczone przez APS w przypadkach uzasadnionych warunkami eksploatacyjnymi urządzeń. b) W zadaniu Nr 2 - naprawę uszkodzonych elementów urządzeń. 6) Miejscem wykonywania zamówienia jest miejsce użytkowania urządzeń, tj. budynek ANR OT w Gdańsku z siedziba w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Powstańców Warszawy 28. 7) W przypadku konieczności naprawy (dotyczy Zadania Nr 2), wymagającej wykonania usług w zakładzie serwisowym wykonawcy, dopuszcza się taką możliwość, przy jednoczesnym zapewnieniu przez wykonawcę urządzenia zastępczego o parametrach użytkowych nie gorszych niż urządzenie naprawiane. 8) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania usługi, w tym koszty materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania przeglądu (m.in. czynnika chłodniczego, baterii, środków przeciwgrzybicznych, itp.), koszty dojazdu i powrotu, diagnozowanie usterek i sprawdzenie działania po dokonaniu napraw, a w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją - także dokonywanie napraw, sporządzenie kosztorysów i przedkładanie ich do akceptacji zamawiającemu. 9) Zamówienie nie obejmuje kosztów zakupu części niezbędnych do naprawy urządzeń, w przypadku ich awarii. Przed dokonaniem naprawy (dotyczy Zadania Nr 2) wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia zamawiającemu do akceptacji (zatwierdzenia) kosztorysu uwzględniającego koszty zakupu części. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu części z innych źródeł, jeżeli stwierdzi, że ceny zakupu części odbiegają na niekorzyść zamawiającego od średnich cen rynkowych. 10) Wymagane jest udzielenie 12 miesięcznej gwarancji z tytułu wykonanych napraw oraz 12 miesięcznej gwarancji lub gwarancji producenta, o ile jej okres jest dłuższy niż 12 miesięcy, na zakupione części niezbędne do wykonania napraw. 11) Pozostałe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z projektów umów, stanowiących Załączniki Nr 7 i Nr 8 do SIWZ. 12) Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest zobowiązany, przed złożeniem oferty, do dokonania wizji lokalnej. 13) Przeglądy i konserwacje wykonywane będą 2-krotnie w ciągu roku: przed sezonem letnim (tj. w marcu, kwietniu lub maju) oraz przed sezonem zimowym (tj. we wrześniu, październiku lub listopadzie), z tym że okres pomiędzy kolejnymi przeglądami nie może być krótszy niż 4 miesiące. Każdy z przeglądów winien zostać przeprowadzony do 14 dni od daty przekazania zlecenia przez zamawiającego. 14) Naprawy (dotyczy zadania nr 2) uzależnione będą od bieżących potrzeb. Wymagany termin realizacji każdego ze zleceń - do 2 dni roboczych licząc od dnia przekazania zlecenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach