Przetargi.pl
Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki przez okres 36 miesięcy

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 5065100 , fax. 25 7591666
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 37
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 5065100, fax. 25 7591666
    REGON: 71235110000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy obiektów budowlanych urządzeń i instalacji w SPZOZ Mińsk Mazowiecki przez okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawców usług w zakresie przeglądów i konserwacji obiektów, urządzeń i instalacji oraz świadczenie usług naprawczych, jeżeli wystąpią w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim przy ul. Szpitalnej 37. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na zadania od 1 do 19, obejmujące Pakiety od 1 do 24: Zamówienie zostało podzielone na zadania. • Zadanie nr 1 obejmuje Pakiet nr 1 – Przeglądy obiektów, • Zdanie nr 2 obejmuje Pakiet nr 2 – Drzwi przeciwpożarowe, Pakiet nr 3 – Systemy oddymiana, Pakiet nr 4 – System SAP, • Zadanie nr 3 obejmuje Pakiet nr 5 - Dźwigi, • Zdanie nr 4 obejmuje Pakiet nr 6 – Instalacja alarmu zabezpieczającego, • Zadanie nr 5 obejmuje Pakiet nr 7 – Przeglądy kominiarskie, • Zadanie nr 6 obejmuje Pakiet nr 8 – Instalacja elektryczna, odgromowa, Pakiet nr 9 – Oświetlenie awaryjne, • Zadanie nr 7 obejmuje Pakiet nr 10 – Wentylacja mechaniczna, Pakiet nr 11 – Klimatyzacja, Pakiet nr 12 – Agregat wody lodowej, • Zadanie nr 8 obejmuje Pakiet nr 13 – Stacja uzdatniania wody, • Zadanie nr 9 obejmuje Pakiet nr 14 – Zestaw urządzenia sprężonego powietrza, • Zadanie nr 10 obejmuje Pakiet nr 15 – Zestaw agregatów próżni, • Zadanie nr 11 obejmuje Pakiet nr 16 – Zestaw podtlenku azotu, • Zadanie nr 12 obejmuje Pakiet nr 17 – Szczelność instalacji gazów medycznych, • Zadanie nr 13 obejmuje Pakiet nr 18 – Lampa bakteriobójcza dezynfekcji wody, • Zadanie nr 14 obejmuje Pakiet nr 19 – Agregat prądotwórczy, • Zadanie nr 15 obejmuje Pakiet nr 20 – Stacja redukcyjna gazu, • Zadanie nr 16 obejmuje Pakiet nr 21 – Szczelność instalacji gazu ziemnego, • Zadanie nr 17 obejmuje Pakiet nr 22 – Kotłownia, • Zadanie nr 18 obejmuje Pakiet nr 23 – Zestaw hydroforowy, • Zadanie nr 19 obejmuje Pakiet nr 24 – Monitoring pożarniczy instalacji sygnalizacji pożaru .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Formularze cenowe - wypełnione i podpisane przez wykonawcę 5) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie zobowiązującymi przepisami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach