Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg
- Adres: 00-874 Warszawa, Wronia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 375 86 67, , fax. 22 375 87 88
- Data zamieszczenia: 2019-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wronia 53
00-874 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22) 375 86 67, , fax. 22 375 87 88
REGON: 17511575000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy, naprawy bieżące i naprawy blacharskie samochodów służbowych będących w dyspozycji centrali Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeglądów, napraw bieżących i naprawy blacharskie samochodów służbowych będących w dyspozycji Centrali Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Zamawiający wymaga, aby odległość warsztatu Wykonawcy od siedziby Zamawiającego znajdującej się przy ulicy Wroniej 53 w Warszawie nie była większa niż 10 km w linii prostej odczytanej z „mapy google.” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy. Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Formularzu 3.3. w rozdziale 3 Tomu I (IDW) SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 9.1. SIWZ. 3. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 10.6 SIWZ. 4. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz z uwzględnieniem postanowień pkt 16 SIWZ. 7. Formularz cenowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGI SERWISOWANIA I NAPRAWY POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ IZBĘ ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W WARSZAWIE
Dodano: 2024-03-20 - Naprawy i przeglądy samochodów służbowych w OR AMW w Szczecinie
Dodano: 2024-03-18 - Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2024 r.
Dodano: 2024-01-17 - Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2024 r.
Dodano: 2023-12-04 - Modernizacja Samochodu Pożarniczego STAR 266 dla OSP Łączany
Dodano: 2023-10-24 - Naprawa samochodów służbowych
Dodano: 2023-10-10 - Wykonywanie serwisu, pogwarancyjnych przeglądów, badań technicznych oraz napraw samochodów służbowych MRiRW
Dodano: 2023-08-22 - Wykonywanie serwisu, pogwarancyjnych przeglądów, badań technicznych oraz napraw samochodów służbowych MRiRW
Dodano: 2023-07-05 - Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji ambulansów sanitarnych oraz pozostałej floty pojazdów Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
Dodano: 2023-05-31 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji pojazdów sanitarnych oraz innych pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego
Dodano: 2023-04-25