Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska 89
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 52128 01 , fax. (089) 527 35 36, 5272307
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89 89
10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 52128 01, fax. (089) 527 35 36, 5272307
REGON: 01751157500179 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy, naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych - Rejon w Ełku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie przeglądów, napraw i konserwacji pojazdów samochodowych w GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Ełku następujących marek i rodzajów: Fiat Panda - 1 szt., Fiat Seicento - 1 szt., Skoda Felicja - 1 szt., Fiat Cinquecento - 1 szt., Lublin - 5 szt., Ursus, ciągnik - 1 szt., Białoruś, koparko-spycharka - 1 szt., MTZ-82A, ciągnik - 1 szt., Mercedes Benz, unimog - szt., ZIŁ, odśnieżarka - 2 szt., przyczepa ciężarowa - 6 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. informację o posiadanym potencjale technicznym Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców; 5. informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców - do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokonywanie przeglądów okresowych i napraw bieżących pojazdów będących na stanie RDW Elbląg w roku 2016
Dodano: 2016-03-21 - Sukcesywne przeglądy, konserwacje i naprawa samochodów służbowych ZDW Olsztyn używanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na części (2).
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywne przeglądy, naprawy i konserwacje pojazdów eksploatowanych przez GDDKiA Rejon w Szczytnie oraz pługów wirnikowych, przyczep i ciągników rolniczych - II postępowanie
Dodano: 2016-01-11 - Sukcesywne przeglądy, naprawy i konserwacje pojazdów eksploatowanych przez GDDKiA Rejon w Szczytnie oraz pługów wirnikowych, przyczep i ciągników rolniczych
Dodano: 2015-12-23 - Kompleksowe naprawy pojazdów w 2016 roku
Dodano: 2015-12-23 - Kompleksowe naprawy pojazdów w 2015 r. (II)
Dodano: 2015-05-20 - Kompleksowe naprawy pojazdów w 2015 r
Dodano: 2014-11-20 - KOMPLEKSOWE NAPRAWY POJAZDÓW W 2014 R (II)
Dodano: 2014-07-29 - Naprawy, regeneracje i konserwacje sprzętu i podzespołów pojazdów oraz badania techniczne pojazdów w 2014 roku w miejscowości Morąg
Dodano: 2014-03-12 - Dokonywanie przeglądów okresowych i napraw bieżących pojazdów będących na stanie RDW w Elblągu
Dodano: 2014-02-28