Przetargi.pl
Przeglądy, konserwacja, czyszczenie oraz naprawa separatorów i osadników na terenie miasta Białegostoku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 05065864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy, konserwacja, czyszczenie oraz naprawa separatorów i osadników na terenie miasta Białegostoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z przeglądami, konserwacją, naprawą oraz oczyszczaniem separatorów i osadników (wykaz urządzeń podczyszczających przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ) zamontowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej oraz odbiorem i unieszkodliwianiem odpadów klasyfikowanych jako niebezpieczne. 2. Zakres zamówienia prac zlecanych protokołami konieczności: 1) dokonywanie przeglądów separatorów i osadników w okresach kwartalnych (urządzeń na gwarancji) i półrocznych zamontowanych na terenie miasta Białegostoku wraz z prowadzeniem na każde urządzenie odrębnej „Książki Konserwacji Urządzenia”; dokonywanie bieżących adnotacji dotyczących sposobu konserwacji, ewentualnej wymiany uszkodzonych podzespołów lub innych zaleceń, umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie urządzenia. Na przegląd składają się następujące czynności: a) dojazd ekipy serwisowej wraz z cysterną asenizacyjną, b) ocena stanu technicznego włazów, c) kontrola ilości szlamu i osadu, d) optyczna ocena stanu technicznego powłoki wewnętrznej separatora/osadnika, e) kontrole drożności przepływu (wlot-wylot) oraz czyszczenie końcówek, f) kontrole stanu technicznego i konserwacja elementów składowych separatora i osadnika m.in.: przegrody przelewowej, sekcji lamelowej, filtrów, zaworu pływakowego, króćców dopływ/odpływ, itp. niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzenia, g) sprawdzenie działania poprawności całego urządzenia, h) uporządkowanie terenu wokół separatora i osadnika, i) dokumentacja zdjęciowa przed przystąpieniem oraz po zakończeniu prac serwisowych, j) sporządzenie dokumentów związanych z konserwacją urządzeń 2) oczyszczanie separatorów i osadników, w tym: a) dojazd ekipy serwisowej wraz z cysterną asenizacyjną, b) wypompowywanie ścieków, osadów niebezpiecznych oraz olejów z poszczególnych urządzeń i osadników wraz z wywozem odpadów do neutralizowania (na koszt Wykonawcy), c) unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych (na koszt Wykonawcy), kody odpadów: ˗ 13 05 01* – odpady stałe z piaskowników i z odwodnienia olejów w separatorach; ˗ 13 05 02* – szlamy z odwodnienia olejów w separatorach; ˗ 13 05 03* – szlamy z kolektorów; ˗ 13 05 06* – olej z odwonienia olejów w separatorach; ˗ 13 05 07* – zaolejona woda z odwodnienia olejów w separatorach; ˗ 13 05 08* – mieszanka odpadów z piaskowników i z odwodnienia olejów w separatorach; ˗ 13 08 99* – inne nie wymienione odpady, d) oczyszczanie urządzeń (zakłada się min. jednokrotne oczyszczanie separatorów i osadników w roku lub w razie zaistnienia potrzeby), e) wyciągnięcie sekcji żaluzjowych, wkładu lamelowego i ich oczyszczenie, f) napełnienie separatorów czystą wodą w zakresie własnym Wykonawcy, g) uporządkowanie terenu wokół separatora i osadnika, h) wykonanie dokumentacji fotograficznej (przed wykonaniem usługi, w trakcie, po wyczyszczeniu oraz po zalaniu wodą), i) sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych, j) przekazanie odpadów do utylizacji. 3) w razie zaistnienia potrzeby na protokół konieczności wymiana filtrów. 3. Dane dotyczące przewidywanych ilości zlecanych protokołami konieczności prac w okresie obowiązywania umowy przedstawia poniższa tabela: Lp. Rodzaj prac Przewidywana ilość/krotność 1 wywóz osadów 3 500 m3 2 wykonanie przeglądu jednego urządzenia (separatora, osadnika) 320 razy 3 wymiana filtrów 18 szt. 4. Zasady prowadzenia prac: 1) trwałe zabezpieczenie urządzeń przed dostępem osób trzecich (zakładanie zamków, kłódek, krat itp.); 2) wykonywanie dokumentacji fotograficznej z wykonywania czynności w trakcie przeglądów i czyszczenia separatorów i osadników; 3) podczas przeglądów i czyszczenia urządzeń, Wykonawca będzie weryfikował ich dane techniczne zapisując pojemność i model w protokole; 4) w trakcie konserwacji separatorów, Wykonawca będzie postępował zgodnie z instrukcją ich użytkowania i zaleceniami ich producenta; 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót w trakcie ich wykonywania oraz za ewentualne zajęcie pasa drogowego; 6) w trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji, każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) należy uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji; 7) Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania niezbędnych materiałów zapewniających należyte zabezpieczenie wykonania umowy we własnym zakresie i na własny koszt; 8) przekazywanie Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów do utylizacji, 9) podstawą do wystawienia faktury będą protokoły odbioru prac, 10) dodatkowy przegląd urządzenia (ponad planowane półroczne i kwartalne przeglądy wszystkich urządzeń) Wykonawca wykona w czasie 2 dni kalendarzowych licząc od dnia zlecenia przez Zamawiającego, 11) czyszczenie wszystkich urządzeń Wykonawca wykona w czasie 50 do 60 dni kalendarzowych od dnia zlecenia przez Zamawiającego, Uwaga dotycząca ppkt.10 i 11: Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty, przy ocenie ofert, za skrócenie czasu wykonania dodatkowego przeglądu urządzenia oraz za skrócenie czasu czyszczenia wszystkich urządzeń – zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. 12) przewidywane terminy przeglądów okresowych: a) 1 termin: do 14 dni kalendarzowych od daty zlecenia, b) 2 termin: do 15 września danego roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90640000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 22 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – Przeglądy, konserwacja, czyszczenie oraz naprawa separatorów i osadników na terenie miasta Białegostoku 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres związania ofertą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa: 1) oświadczenie wstępne wykonawcy (na lub zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ – składa każdy z wykonawców; 2) dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ, składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdz. V SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną