Przetargi.pl
PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ KZGM W KATOWICACH

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2015-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 24103162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ KZGM W KATOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu przeglądów oraz napraw mechanicznych oraz elektrycznych pojazdów samochodowych stanowiących własność KZGM w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 7 do SIWZ). Zakres szczegółowy usług objętych umową jest następujący: A1. CZYNNOŚCI PIERWSZEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 1) W DZIEDZINIE MECHANIKI POJAZDOWEJ: a) przeglądy okresowe wykonywane raz do roku; b) do podstawowych działań w zakresie OT - 1 należy: ogólny przegląd pojazdu; smarowanie; sprawdzenie i regulacja hamulca ręcznego oraz zasadniczego (nożnego); przygotowanie pojazdu do przeglądu rejestracyjnego. CZYNNOŚCI PIERWSZEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 1) W DZIEDZINIE ELEKTRYKI SAMOCHODOWEJ: a) czynności obsługowo-elektryczne: oczyszczenie akumulatora, pokryw i otworów wentylacyjnych w korkach ogniw; uzupełnienie elektrolitu; oczyszczenie końcówek akumulatora; b) czynności kontrolno - przeglądowe, obejmujące sprawdzenie: działania rozrusznika i alternatora; stanu i działania sygnałów, świateł zewnętrznych i wewnętrznych; ustawienie świateł reflektorów (w razie potrzeby); działania wycieraczek i kierunkowskazów; wskazań wskaźnika oleju. A2. CZYNNOŚCI DRUGIEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 2) W DZIEDZINIE MECHANIKI POJAZDOWEJ: to czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) a ponadto: 1) przeglądy okresowe wykonywane co 10 000 km; 2) do podstawowych działań w zakresie OT - 2 należy: sprawdzenie stanu oleju w silniku, skrzyni biegów i tylnym moście i ewentualna ich wymiana (w zależności od przebiegu kilometrów); wymiana filtrów paliwa, oleju, powietrza, przeciwpyłowego; sprawdzenie poziomu płynu chłodniczego, ewentualna wymiana; sprawdzenie poziomu płynu hamulcowego, ewentualna wymiana; sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu i ewentualne usunięcie wykrytych usterek. CZYNNOŚCI DRUGIEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ (OT - 2) W DZIEDZINIE ELEKTRYKI SAMOCHODOWEJ: to czynności wchodzące w zakres pierwszej obsługi technicznej (OT - 1) a ponadto: 1) czynności obsługowo - elektryczne: przegląd akumulatorów, alternatora i rozrusznika; przegląd zamocowania wyłącznika prądu regulatora napięcia oraz sprawdzenie ich działania; dokręcenie zacisków połączeń przewodów instalacji elektrycznej pomiędzy akumulatorem, rozrusznikiem i alternatorem; 2) czynności kontrolno - przeglądowe, obejmujące sprawdzenie: napięcia ogniw akumulatora; stanu przewodów i połączeń instalacji elektrycznej pojazdu. B. TYPOWE NAPRAWY I KONSERWACJA: 1) sezonowe mycie i konserwacja podwozia; 2) naprawa wszelkich usterek zgłoszonych przez kierowcę, oraz wykonanie drobnych poprawek lakierniczych blacharskich; 3) naprawa i wymiana ogumienia oraz naprawa i prostowanie felg, diagnostyka i serwis ogumienia; 4) wyważanie kół, geometria kół; 5) wymiana wahacza, wymiana przegubów, drążka kierownicy; 6) wymiana łożyska koła, stabilizatora, amortyzatora oraz wymiana klocków hamulcowych, bębnów hamulcowych, szczęk hamulcowych; 7) regulacja hamulca ręcznego, wymiana płynu hamulcowego, linki hamulca; 8) wymiana przewodów, pompy hamulcowej, pompy wspomagania; 9) wymiana oleju w silniku i podzespołach; 10) wymiana filtra paliwa , powietrza i kabiny; 11) wymiana pompy wody, paska klinowego, sprzęgła, uszczelki pod głowicą oraz resora i sprężyn; 12) usuwanie awarii układu kierowniczego, paliwowego, chłodniczego i hamulcowego; 13) diagnostyka, konserwacja i naprawy układów klimatyzacji (napełnianie, odgrzybianie i ozonowanie klimatyzacji); 14) sezonowe zabezpieczanie styków i połączeń instalacji elektrycznej przed wilgocią, 15) wymiana świecy żarowej; 16) wymiana akumulatora oraz test sprawności akumulatora i alternatora; 17) wymiana rozrusznika i alternatora; 18) wymiana sondy lambda, wymiana wycieraczki szyby oraz żarówek; 19) regulacja zapłonu i ustawienia świateł; 20) naprawa wszelkich usterek zgłoszonych przez kierowcę; 21) usuwanie awarii rozrusznika, alternatora, układu zapłonowego; 22) usuwanie innych usterek wynikłych z eksploatacji i użytkowania pojazdu; 23) mycie pojazdu samochodowego po dokonanej naprawie. C. POZOSTAŁE, NIEWYMIENIONE WYŻEJ NAPRAWY - ZAMAWIAJĄCY NIE JEST W STANIE PRZEWIDZIEĆ ICH RODZAJU. UWAGA! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji z powodu niemożności dokładnego określenia liczby przeglądów OT-1 (A1), liczby typowych napraw (B) oraz liczby i rodzaju pozostałych napraw (C). Zakres minimalny zamówienia, który na pewno zostanie zrealizowany obejmuje wykonanie przeglądów technicznych OT-2 (A2) - w ilościach wymienionych w pkt 1 ppkt A2 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia zakresu zamówienia o przeglądy OT-1 oraz naprawy typowe i pozostałe - pkt 1 ppkt A1, B i C Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ). Konieczność wykonania ww. przeglądów i napraw jest niemożliwa do przewidzenia pod względem ilościowym (a w przypadku napraw pozostałych - także rodzajowym). Zakres maksymalny zamówienia obejmuje ilości przeglądów i napraw podane w Formularzu ofertowym w punktach A,B i C. Zamawiający nie gwarantuje, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) jest kwota wynikająca ze zsumowania wartości brutto wszystkich tabel znajdujących się w Formularzu ofertowym w punktach A, B i C. Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ilości faktycznie wykonanych przeglądów i napraw z zastosowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. Określone w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) ilości przeglądów OT-1, typowych napraw oraz roboczogodzin mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości maksymalne zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego. Przeglądy okresowe (OT - 1) należy przeprowadzić raz do roku w okresie wiosennym. Przeglądy okresowe (OT - 2) należy przeprowadzić raz do roku lub co 10.000 km. Wykonanie przeglądów oraz napraw pojazdów samochodowych objętych przedmiotem umowy będzie każdorazowo realizowane na podstawie jednostkowych zleceń wykonania usługi. Czas oczekiwania na rozpoczęcie wykonania usługi przeglądu technicznego pojazdu samochodowego tj. na przyjęcie pojazdu do warsztatu od momentu zgłoszenia wynosi nie więcej niż 1 dzień roboczy. Czas oczekiwania na odbiór pojazdu z warsztatu od momentu przyjęcia pojazdu wynosi nie więcej niż 1 dzień roboczy. Przez jeden dzień roboczy należy rozumieć dzień pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00. Czas oczekiwania na rozpoczęcie wykonania naprawy pojazdu samochodowego tj. na przyjęcie pojazdu do warsztatu od momentu zgłoszenia wynosi nie więcej niż 1 dzień roboczy. Czas oczekiwania na odbiór pojazdu z warsztatu od momentu przyjęcia pojazdu wynosi nie więcej niż 2 dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć samochód do naprawy poza umówionym terminem w sytuacji nagłej awarii. Samochód dostarcza Zamawiający. Wykonawca winien przyjąć samochód do naprawy, określić przyczynę awarii i zakres koniecznych prac wraz z kalkulacją nie później niż do 1 dnia roboczego. Po akceptacji przez Zamawiającego zakresu prac i jednocześnie wystawieniu jednorazowego zlecenia Wykonawca powinien wykonać naprawę w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze. Wykonawca w promieniu 15 km od siedziby Zamawiającego (40-126 Katowice, Ul. Grażyńskiego 5) powinien posiadać warsztat samochodowy wyposażony w: 1) Stanowisko do napraw mechanicznych i elektrycznych z podnośnikiem kolumnowym; 2) Stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia, zawieszenia, geometrii kół; 3) Stanowisko do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika i układów elektronicznych pojazdów; 4) Stanowisko do wykonywania drobnych napraw blacharsko-lakierniczych; 5) Urządzenie do wykonywania diagnostyki i serwisowania systemów klimatyzacji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 6 miesięcznej gwarancji na jakość czynności wchodzących w zakres przeglądów technicznych i napraw. Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być fabrycznie nowe i posiadać parametry techniczne nie gorsze niż zalecane przez producentów poszczególnych pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach