Przetargi.pl
Przegląd techniczny obiektów Urzędu m. st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Praga Południe zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 06.156.1118 z zm.)

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd techniczny obiektów Urzędu m. st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Praga Południe zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 06.156.1118 z zm.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przegląd techniczny obiektów Urzędu m. st. Warszawy - Urzędu Dzielnicy Praga Południe zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 06.156.1118 z zm.) powinien obejmować: 1. Przeprowadzenie okresowej kontroli budynku Urzędu oraz parkingu Urzędu znajdujących się przy ul. Grochowskiej 274 polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. 2. Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. 3. Wykonanie inwentaryzacji instalacji elektrycznej w obiekcie Urzędu przy ul. Grochowskiej 274 wraz z wykonaniem oznakowania (sposób uzgodniony z Zamawiającym). Wykonanie schematów podłączeń instalacji elektrycznej po wykonanej inwentaryzacji w wersji papierowej (3 egzemplarze) i elektronicznej (program AutoCAD LT 2007). 4. Wykonanie planu oświetlenia awaryjnego (bezpieczeństwa i ewakuacyjnego) oraz aktualizacja planu oznakowania dróg ewakuacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków oraz innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 80 poz. 563), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690) oraz normami PN EN 60598-2-22:2004 i PN EN 1838:2005 dla budynku Urzędu przy ul. Grochowskiej 274. 5. Kontrole wymienione powyżej zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 06.156.1118 z zm.) powinny być przeprowadzone przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiedniej specjalności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł w terminie do dnia 19.05.2009 roku do godz. 900 w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnica Praga Południe. Wadium wnoszone może być w jednej z form podanych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: I. Wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1 do SIWZ. II. Parafowanego wzoru umowy jako akceptacji jej treści, warunków i zakresu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. III. Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji US w sprawie nadania numeru NIP). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu min. 2 usług obejmujących przeprowadzenie okresowej kontroli budynków, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych usług, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania usług wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 2) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca musi udokumentować (wskazać w załączniku Nr 5), że dysponuje min. 5 osobami z odpowiednimi uprawnieniami. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 2)a pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. 3) uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniemi o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Uprawnienia rzeczoznawscy ds. zabezpieczeń p.poż oraz uprawnień SEP dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci elektrycznych. Zakres uprawnień budowlanych musi być tożsamy z zakresem określonym w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006.83.578 z póź. zm.) dla danej specjalności budowlanej. W ofercie składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie. C W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 2) potwierdzenia wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach