Przetargi.pl
Przegląd sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych (NOSP).

33. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261544261
  • Data zamieszczenia: 2022-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
    ul. Witkowska 8
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261544261
    REGON: 310188854
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd sprzętu naziemnej obsługi statków powietrznych (NOSP).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa odladzarek GL-1800AP BL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w ust. 2 części V SWZ oraz w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 5 do SWZ.Obsługa holowników (ciągników) sprzętu lotniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w ust. 2 części V SWZ oraz w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 5 do SWZ.Obsługa rozrusznika Hobart. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w ust. 2 części V SWZ oraz w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 5 do SWZ.Obsługa spalinowych ogrzewaczy powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w ust. 2 części V SWZ oraz w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 5 do SWZ.Obsługa urządzeń NOSP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w ust. 2 części V SWZ oraz w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50210000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach