Przetargi.pl
PRZEGLĄD ROCZNY OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 23 BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEGLĄD ROCZNY OBIEKTÓW BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 23 BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie kontroli okresowej, rocznej, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu; 3. Podstawa prawna kontroli stanu technicznego: • art. 62 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ). • art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202). • Instrukcja w sprawie przeprowadzenia okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych – załącznik nr 7 do SIWZ; 4. Miejsce realizacji usługi: Administratorzy kompleksów i lokalizacje kompleksów na terenach zamkniętych: 1) Wojskowa Komenda Uzupełnień – Kompleks K - 115 Mińsk Mazowiecki ul. Piękna 3; 2) Wojskowa Komenda Uzupełnień – Kompleks K - 187; Garwolin ul. Kościuszki 28 3) 23 Baza Lotnictw Taktycznego – Kompleks K – 799; Kolonia Janów, gm. Mińsk Mazowiecki; 4) Żandarmeria Wojskowa K-1023 – Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 267 5) Kompleks K-951 – Siedlce ul. Składowa 39 6) Kompleks K-952 – Siedlce ul. Wałowa 1 7) Kompleks K- 955 Grabinów gm. Siedlce 8) Kompleks K-960 – Siedlce Plac Tysiąclecia 9) Kompleks K- 315, 507 Życzyn , gm. Trojanów 10) Kompleks K-6031 Janów gm. Mińsk Mazowiecki 3. Szczegółowy opis i zakres kontroli stanu technicznego zawierają następujące załączniki do SIWZ, które są jej integralną częścią: 1) Załącznik nr 7 - Instrukcja w sprawie przeprowadzenia okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych; 2) Załącznik nr 2a, 2b i 2c (Budynki) Wykaz obiektów budowlanych podlegających kontroli; 3) Załącznik nr 3a, 3b i 3c (Budowle) Wykaz obiektów budowlanych podlegających kontroli; 4) Załącznik nr 4a i 4b Wykaz obiekty Szkoleniowe; 5) Załącznik nr 5 Wykaz Infrastruktura lotniskowa; 6) Załącznik nr 6 Wykaz obiektów wielopowierzchniowych; 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 10 – do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje. 1) Wykonanie okresowej kontroli spełniającej wymogi określone w art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo budowlane, budynków i budowli administrowanych przez 23. BLT na terenie kompleksu wojskowego tj: a) K-115, K-187, K-799, K-1023 oraz K-6031, określa załącznik nr 2a (budynki), załącznik nr 3a (budowle), b) K-951, K-952, K-955 oraz K-960, określa załącznik nr 2b (budynki), załącznik nr 3b (budowle), c) K-315 oraz K-507, określa załącznik nr 2c (budynki), załącznik nr 3c (budowle), d) Obiekty szkoleniowe - K-799, K-1023, K-6031, określa załącznik nr 4a i K-951, K-952, K-955,K-960, określa załącznik nr 4b. e) Infrastruktura lotniskowa K 6031, określa załącznik nr 5. 2) Wykonanie okresowej kontroli spełniającej wymogi określone w art. 62 ust. 1 pkt. 3 Ustawy - Prawo budowlane, budynków i budowli administrowanych przez 23. BLT na terenie kompleksu wojskowego K-6031, określa załącznik nr 6. 7. Informacje dodatkowe 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi zawierać zakres całego zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 9) Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty w sytuacji określonej w art. 10a ust 2 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 – 4 Rozdziału VI SIWZ. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Wzór zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ 1) Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://23blt.wp.mil.pl) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu:- Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - zgodnie w treścią załącznika nr 9 do niniejszej SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach