Przetargi.pl
Przegląd okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y „Oceania” wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu

Instytut Oceanologii Polska Akademia Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 81-712 Sopot, Powstańców Warszawy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 517 281 , fax. 585 512 130
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Oceanologii Polska Akademia Nauk
    Powstańców Warszawy 55
    81-712 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 585 517 281, fax. 585 512 130
    REGON: 000632467
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iopan.gda.pl/index-pl.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Polskiej Akademii Nauk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y „Oceania” wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y „Oceania” wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot (nr postępowania IO/ZP/9/2017), zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Kod CPV: 50241000-6 Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków. 3. Przedmiot zamówienia składa się z usługi przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 dokonywanego po 18 000 godzinach pracy silnika oraz dostawy materiałów i części potrzebnych do wykonania w/w przeglądu. 4. Usługa przeglądu powinna zostać wykonana przez serwis posiadający możliwości techniczne do przeprowadzenia przeglądu serwisowego i wymiany podzespołów zalecanych przez producenta silników MTU serii 2000 po 18 000 godzinach pracy silnika (między innymi programy komputerowe do ustawienia parametrów silnika). 5. Zakres prac dla przebiegu 18 000 motogodzin silnika MTU serii 2000: 1) przeprowadzenie serwisu przeglądowego, 2) wymiana filtrów oleju, powietrza, paliwa, wymiana membran separatorów oleju, 3) wymiana oleju, 4) wymiana płynu w układzie chłodzenia silnika oraz odpowietrzenie układu, 5) czyszczenie i wymiana wkładu filtra oleju odśrodkowego, 6) regulacja luzów zaworowych wraz z kontrolą dźwigienek zaworowych, 7) diagnostyka komputerowa silnika, 8) wymiana głowic silnika, 9) wymiana paska alternatora, 10) wymiana pomp cieczy (chłodzącej i zaburtowej), 11) wymiana termostatów, 12) wymiana tulei cylindrowych, 13) wymiana pierścieni tłokowych, 14) wymiana turbosprężarek, 15) wymiana łożysk wału korbowego, 16) wymiana zaworu regulującego ciśnienie paliwa, 17) wymiana pompy paliwa niskiego ciśnienia, 18) wymiana kolan przyłączeniowych chłodnicy wody zaburtowej, 19) wymiana uszczelnień dla wszystkich zdemontowanych komponentów, 20) czyszczenie odpowietrzenia skrzyni korbowej, 21) kontrola i czyszczenie chłodnicy wody zaburtowej, 22) próbne uruchomienie silnika przy nabrzeżu, 23) komputerowa diagnostyka silnika w ruchu przy użyciu dedykowanych programów, 24) przekazanie dokumentacji powykonawczej. 6. Wykonawca w cenie oferty uwzględni wszystkie niezbędne czynności związane z wyżej wymienionym zakresem przeglądu. 7. Usługa powinna być wykonana przy użyciu materiałów i części najwyższej jakości, odpowiednich do modelu i typu silnika. 8. Wykonawca zapewni uruchomienie urządzeń oraz przeprowadzi próby ich działania z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, a także dokona ewentualnej regulacji (w razie potrzeby). 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac przeglądowych silnika statku s/y „Oceania”, zapewnienie warunków bezpieczeństwa przy ich wykonywaniu oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas tych prac. 10. Wykonawca przy wykonywaniu prac przeglądowych jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do: - utrzymywania należytego porządku w miejscu dokonywania przegląd u silnika (miejsce wykonywania prac powinno być czyste i uporządkowane, bez pozostawania materiałów i sprzętu zbędnych do prowadzenia prac, a także odpadów); - przestrzegania wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ochrony środowiska; - wykonywania w czasie realizacji prac wszystkich niezbędnych sprawdzeń, pomiarów i badań, które powinny być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej producenta silnika MTU, przypadających na przegląd przy przebiegu 18 000 motogodzin, - zagospodarowania wszystkich odpadów powstałych podczas przeglądu silnika (m.in. zużyte oleje i smary, pozostałości po wykonywanych pracach), które przechodzą na własność Wykonawcy, i który zobowiązany jest usunąć je ze statku, a następnie zagospodarować zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz przekazania Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów; - doprowadzenia po zakończeniu prac do należytego stanu i porządku miejsca wykonywania przeglądu i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu w ramach zaoferowanej przez siebie ceny. 12. Wykonawca zobowiązany jest spowodować, aby przewidziane do użycia w ramach niniejszego zamówienia materiały i części były nowe, dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania oraz najwyższej dostępnej na rynku jakości. Zamawiający nie dopuszcza użycia materiałów oraz części używanych lub po regeneracji. 13. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace na okres minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Na zamontowane części i urządzenia – gwarancja nie krótsza niż według wskazań producentów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poszczególne gwarancje producentów. 14. Usługa winna być wykonana na statku w miejscu jego postoju – nabrzeże Pięciu Gwizdków w Gdańsku. 15. Ze względu na harmonogram rejsowy statku wykonanie usługi musi odbyć się w terminie od 20.11.2017r. do 20.12.2017r. 16. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osoby wykonujące czynności w zakresie prac wymienionych w ust. 5 pkt 1-23 powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50241000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: 1) Formularz ofertowy - wypełniony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, W związku z klasyfikacją statku naukowo-badawczego „Oceania” w grupie PKWiU 30.11.33.0 „Stawki badawcze, morskie” usługi polegające na remoncie, przebudowie i konserwacji statku oraz jego części składowych objęte są zerową stawką VAT. 2) Informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego - przygotowaną zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ (na podstawie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp), 3) Pełnomocnictwo dla osoby, która nie składa osobiście oferty w swoim imieniu lub której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie V ust. 4 pkt 3 SIWZ (pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; wraz z dokumentem (oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopia) uzasadniającym uprawnienie mocodawcy do reprezentowania Wykonawcy, o ile uprawnienie to nie wynika z dokumentów określonych w Rozdziale V ust. 4 pkt 3 SIWZ; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony), 4) Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej (pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony), 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (w sytuacji, o której mowa w rozdziale VIII ust. 2 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach