Przetargi.pl
Przegląd konserwacyjny i naprawa agregatów prądotwórczych.

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd konserwacyjny i naprawa agregatów prądotwórczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu jednorazowego przeglądu konserwacyjnego i napraw agregatów prądotwórczych. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3 Ilość i rodzaj zgodny z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4 Zakres prac zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ. 5 Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6 Usługa realizowana będzie dla Zamawiającego – 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku, w dni robocze w godzinach od 07.30 do 15.30, na terenie kompleksów: 6.1 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95; 6.2 98-113 Buczek, Gucin 58A; 6.3 98-100 Łask, Wronowice 1B; 6.4 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78 7 Wykonawca zapewnia Zamawiającemu, po wykonanej usłudze, wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 8 W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy. 9 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały niezbędne do wykonania konserwacji. Dostarczone przez Wykonawcę części zamienne i materiały eksploatacyjne wymieniane podczas usługi muszą być: zgodne z DTR urządzenia, fabrycznie nowe, nie mogą być po naprawie, regeneracji, renowacji. Dokumentacja eksploatacyjno - techniczna w języku polskim. 10 Wykonawca zobowiązuje się wykonać pomiary ochrony przeciwporażeniowej i rezystancji izolacji dla każdego agregatu osobno. 11 Protokół sporządzony po wykonaniu pomiarów elektrycznych, należy dołączyć do dokumentów odbiorowych. 12 Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół Wykonawcy) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego). 13 W przypadku wykrycia niesprawności sprzętu, opis uszkodzeń i sposobu oraz koszty ich usunięcia, musi być dołączony do protokołu z przeglądu i stanowi warunek odbioru usługi. 14 W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia którego usunięcie nie wchodzi w zakres umowy: 14.1 Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna) które przedstawi do zaakceptowania Zamawiającemu; 14.2 Osobą uprawniona do akceptacji kosztorysu jest pan ..................................... tel. ......................................; 14.3 W przypadku zaakceptowania kosztorysu, Zamawiający w formie pisemnej zleci Wykonawcy usunięcie uszkodzenia; 14.4 Wykonanie zlecenia zostanie potwierdzone osobnym protokółem odbioru robót; 14.5 Na wykonaną naprawę Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięczną gwarancję; 14.6 Kwota, którą Zamawiający zapłaci Wykonawcy za ewentualne roboty dodatkowe nie pomniejszy wartości umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50532000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 PLN dla całości zamówienia. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 20/PN/2020”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 06.05.2020 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1.1.formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2.formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 1.3.pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 1.4.oraz załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt. 6.2 – 6.14 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną