Przetargi.pl
„Przegląd, konserwacja sprzętu przeciwpożarowego oraz sygnalizacji alarmów pożarowych i stałych urządzeń gaśniczych oraz klap oddymiających znajdujących się na stanie państwowego gospodarstwa wodnego wody polskie regionalnego zarządu gospodarki wodnej we Wrocławiu raz do roku oraz ewentualny ich remont na obiektach”

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodypolskie.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przegląd, konserwacja sprzętu przeciwpożarowego oraz sygnalizacji alarmów pożarowych i stałych urządzeń gaśniczych oraz klap oddymiających znajdujących się na stanie państwowego gospodarstwa wodnego wody polskie regionalnego zarządu gospodarki wodnej we Wrocławiu raz do roku oraz ewentualny ich remont na obiektach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Przegląd, konserwacja sprzętu przeciwpożarowego oraz sygnalizacji alarmów pożarowych i stałych urządzeń gaśniczych oraz klap oddymiających znajdujących się na stanie państwowego gospodarstwa wodnego wody polskie regionalnego zarządu gospodarki wodnej we Wrocławiu raz do roku oraz ewentualny ich remont na obiektach” Coroczny przegląd , konserwacja i remont sprzętu przeciwpożarowego, alarmów przeciwpożarowych oraz urządzeń gaśniczych wg wykazu urządzeń i zakresu czynności opisanych w opisie przedmiotu zamówienia Podana w opisie zamówienia ilość sprzętu przeciwpożarowego, alarmów przeciwpożarowych, stałych urządzeń gaśniczych, klap oddymiających są ilościami orientacyjnymi a przegląd, konserwacja i remonty będą realizowane wg potrzeb i maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel. W związku z tym wykaz obiektów na których będzie wykonywana ww. usługa także może ulec zmianie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: • zał. nr 02 do SIWZ - Wzór umowy; • zał. nr 03 do SIWZ – Tabela C.1 i Tabela C.2 • zał. nr 04 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia; Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Po podpisaniu umowy, najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnieniu obowiązku, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń lub dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli wykaże: Dokument potwierdzającego status członkowski wykonawcy w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. a) Certyfikat dla przedsiębiorcy zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015r o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity Dz.U.2018 poz. 2221). 2) Certyfikat dla personelu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015r o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity Dz.U.2018 poz. 2221).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy: a) Załącznik nr 1a do formularz ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, (Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej); b) Załącznik nr 1b do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia (jeżeli dotyczy); c) Załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, d) Załącznik nr 1d do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, e) Załącznik nr 1e do formularz ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, spełnienie warunków udziału w postępowaniu; 2. Wyceniona Tabela C.1 i Tabela C.2 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach