Przetargi.pl
przegląd, konserwacja i legalizacja sprzętu gaśniczego w obiektach UAM

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Wieniawskiego 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8294440, , fax. 61 8294012
    REGON: 12933300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przegląd, konserwacja i legalizacja sprzętu gaśniczego w obiektach UAM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd, konserwacja i legalizacja sprzętu gaśniczego w obiektach UAM. Wspólny słownik zamówień: 50413200-5 2. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku A do SIWZ– Opis przedmiotu zamówienia. 3. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego wynikających z upływających terminów kolejnych przeglądów, konserwacji i legalizacji, jednak w danym roku obowiązywania niniejszej umowy cały sprzęt gaśniczy objęty przedmiotem umowy winien być poddany przeglądowi i konserwacji przez Wykonawcę. Wykonawca winien monitorować, czy cały sprzęt gaśniczy objęty przedmiotem niniejszej umowy został zgłoszony do przeglądu i konserwacji przez kierowników obiektów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług, będących przedmiotem umowy sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, nie później niż w terminie maksymalnie 7 dni roboczych od powiadomienia przez kierowników obiektów wymienionych w załączniku nr 3 do umowy w drodze e-mailowej w którym zostanie wskazany zakres danej usługi. Termin realizacji usługi częściowej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. W ramach realizacji przedmiotu umowy w zakresie przeglądu i konserwacji oraz legalizacji gaśnic Wykonawca jest zobowiązany także do sporządzenia w ramach pkt I. 7. OPZ oraz II.3 OPZ (Załącznik A do SIWZ) na koniec pierwszego i drugiego roku obowiązywania niniejszej umowy, po dokonaniu przeglądu całości sprzętu gaśniczego objętego przedmiotem umowy w danym roku, do sporządzenia zestawienia obejmującego wszystkie pozycje sprzętu gaśniczego objęte przedmiotem niniejszej umowy ze wskazaniem ich opisu, lokalizacji, daty dokonania ostatniego przeglądu (dzień, miesiąc, rok) daty ostatniej przeprowadzonej legalizacji danego sprzętu, daty kolejnej wymaganej legalizacji lub wskazaniem, że dany sprzęt nie podlega legalizacji, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów na dzień sporządzenia tego zestawienia. Zestawienie to Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - po pierwszym roku obowiązywania umowy - do dnia 20 września 2021 r., - po drugim roku obowiązywania umowy – nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania umowy. 6. Odnośnie legalizacji gaśnic Zamawiający korzysta z prawa opcji. Prawo opcji polega na tym, iż ostateczna ilość przeprowadzonych legalizacji zbiorników gaśnic w całym okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i może być niższa niż wskazana w formularzu cenowym jako maksymalna ilość tych legalizacji - 400 (pozycje w formularzu cenowym obejmująca zamówienie minimalne i zamówienie wynikające z prawa opcji). Natomiast Zamawiający potwierdza, iż na pewno zostanie zrealizowana w całym okresie obowiązywania umowy minimalna ilość legalizacji wskazana przez Zamawiającego w formularzu cenowym - tzn. – 240 legalizacji. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę kwoty różnicy pomiędzy wartością maksymalną wskazaną w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ), a wartością minimalną wskazaną w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ), wynikającą z przemnożenia ceny jednostkowej brutto usługi legalizacji wskazanej w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) przez 240 + ilość rzeczywiście wykonanych legalizacji ponad 240 (poz. 2 formularza cenowego). Zlecenie wykonania legalizacji zbiorników gaśnic ponad liczbę 240 pozostaje wyłącznym prawem Zamawiającego. W przypadku zaistnienia okoliczności wykonania maksymalnej ilości legalizacji z wykorzystaniem prawa opcji przed upływem całego okresu obowiązywania niniejszej umowy, umowa w tym zakresie (tj. wykonywania przez Wykonawcę legalizacji) wygasa. W pozostałym zakresie umowa jest realizowana do końca okresu jej obowiązywania. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres obowiązywania umowy osób wykonujących czynności objęte przedmiotem niniejszej umowy. Zamawiający nie określa wymiaru etatu na jaki mają być zatrudnieni pracownicy Wykonawcy. Zamawiający wymaga natomiast, aby wszelkie czynności dotyczące realizacji przedmiotu umowy osoby wykonywały w ramach łączącej ich z Wykonawcą lub podwykonawcą umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca po podpisaniu umowy, jednak nie później niż w dniu rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać prace objęte przedmiotem zamówienia wraz z oświadczeniem Wykonawcy lub podwykonawcy, że osoby ujęte w wykazie zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, z wyszczególnieniem na jaki wymiar etatu zostały zatrudnione te poszczególne osoby oraz czy otrzymują płacę minimalną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. wypełniony Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik. Płnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy) , dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium innej niż pieniądz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach