Przetargi.pl
Przegląd, inwentaryzacja i konserwacja podstawowej osnowy geodezyjnej na obszarze województwa podkarpackiego – obiekt 4735 - VII

Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 618 432 , fax. 226 283 467
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 618 432, fax. 226 283 467
    REGON: 12276098000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd, inwentaryzacja i konserwacja podstawowej osnowy geodezyjnej na obszarze województwa podkarpackiego – obiekt 4735 - VII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu, inwentaryzacji i drobnej konserwacji punktów podstawowej osnowy poziomej oraz podstawowej osnowy wysokościowej, na obszarze województwa: podkarpackiego (obiekt 4735-VII). W ramach zamówienia Wykonawca wykona przegląd i inwentaryzację: Łącznie 1 619 punktów podstawowej osnowy geodezyjnej • podstawowej osnowy poziomej – około 355 zespołów stabilizacyjnych obejmujących łącznie około 1057 punktów, w tym: 355 centrów, 3 punkty przeniesienia, 51 ekscentrów, około 648 punktów kierunkowych (162 punkty osnowy geodezyjnej, 427 punktów ziemnych oraz 59 punktów mapowych) oraz 82 sygnały rozpoznawcze (betonowe i drewniane), 2 wieże triangulacyjne, a także 95 betonowych słupów rozpoznawczych); • podstawowej osnowy wysokościowej – 562 repery (197 ziemnych i 365 ściennych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w ust. 3 udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda: 1) w przypadku warunków, o których mowa powyżej dokumentów; 2) oświadczenia Wykonawcy określającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał dokumentu) do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach