Przetargi.pl
Przegląd i ocena stanu technicznego kanału deszczowego w ulicy Wieniawskiego w Chełmie

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5633228 , fax. 082 5633839
  • Data zamieszczenia: 2010-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chełmońskiego 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5633228, fax. 082 5633839
    REGON: 11019875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd i ocena stanu technicznego kanału deszczowego w ulicy Wieniawskiego w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i ocena stanu technicznego kanału deszczowego w ulicy Wieniawskiego w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) niezbędne czyszczenie kanału umożliwiające dokonanie przeglądu kamerą, 2) mechaniczne czyszczenie studzienek rewizyjnych, 3) mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych, 4) przegląd kanalizacji kamerą TV z obrotową głowicą, pomiarem spadków, odczytem odległości pokonanej przez kamerę i zapisem na płycie CD, 5) ocena stanu technicznego kanału na podstawie przeglądu kamerą TV, 6) określenie możliwych sposobów naprawy kanału deszczowego. Ekspertyza powinna zawierać propozycje co najmniej dwóch metod remontu kanału wraz z szacunkowym określeniem kosztów tej naprawy. Ekspertyzę należy wykonać w 3 egz. 3. Dane dotyczące kanału: 1) lokalizacja zgodna z załączonym podkładem geodezyjnym (Mapa kanału deszczowego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); 2) kręgi betonowe ? 200 o długości 137 mb; 3) kręgi betonowe ? 300 o długości 51 mb; 4) ilość studzienek rewizyjnych: 7; 5) ilość studzienek ściekowych: 1. 4. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i technologiami, z zastosowaniem niezbędnych środków techniczno-organizacyjnych, zapewniających bezpieczeństwo i higienę pracy oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego, 2) informowanie Zamawiającego o stwierdzonych przez Wykonawcę w trakcie wykonywania zamówienia potrzebach wykonania prac naprawczych, konserwacyjnych lub utrzymaniowych, a w szczególności o: a) stopniu zanieczyszczenia: przewodów, studzienek, wpustów oraz innych obiektów znajdujących się na sieci, b) zagrażających uzbrojeniu i bezpieczeństwu ruchu zapadnięciach na trasach kanałów, które mogą świadczyć o uszkodzeniu kanału, c) wszelkich stwierdzonych nielegalnych zrzutach i wyciekach do kanalizacji deszczowej. 3) transport i utylizacja na koszt własny Wykonawcy wydobytego z kanału deszczowego osadu. 4) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac, oznakowanie ulic zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu oraz utrzymywanie wprowadzonego oznakowania w stanie zapewniającym jego widoczność i czytelność. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie prac i usług wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem. Bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania prac wraz z korektą wynikającą z postępu i lokalizacji prac spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do stosowania wszelkich środków ochrony bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego. 5) ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach prowadzenia prac (w szczególności w sytuacjach i w miejscach szczególnie zagrożonych wystąpieniem wypadków z udziałem osób trzecich), 6) bezzwłoczne uporządkowanie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu, na którym były prowadzone prace, 7) ubezpieczenie przedmiotowych prac, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia prac oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych. Wykonawca ponosi wszelkie skutki finansowe i prawne za ewentualne szkody wyrządzone w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach