Przetargi.pl
Przegląd i konserwacja klimatyzatorów w KMP w Rudzie Śląskiej.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd i konserwacja klimatyzatorów w KMP w Rudzie Śląskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przegląd i konserwacja 6 klimatyzatorów 1 raz w roku 2009 dla Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej w następujących obiektach: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej, ul. gen. Hallera 9 - 1 szt., Komisariat Policji I w Rudzie Śląskiej ul. Wolności 26 - 1 szt., Komisariat Policji II w Rudzie Śląskiej ul. Pocztowa 3 - 1 szt., Komisariat Policji III w Rudzie Śląskiej ul. Solna 4 - 1 szt., Komisariat Policji IV ul. Różyckiego 32 - 1 szt., Komisariat Policji V w Rudzie Śląskiej ul. Solidarności 2 - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wzmaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2.Wykonawca który dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych ( np. świadectwo kwalifikacji ) wynikające z Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku (Dz. U. Nr 121, poz. 1263 z późn. zm.) o substancjach zubożających warstwę ozonową. 3.Wykonawca który dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia SEP z serii E do 1 kV.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1, 2 SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 4.Dokument potwierdzający posiadanie aktualnych uprawnień do przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych ( np. świadectwo kwalifikacji ) wynikające z Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku (Dz. U. Nr 121, poz. 1263 z późn. zm.) o substancjach zubożających warstwę ozonową wydane dla osoby wykonującej czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Aktualne uprawnienia SEP z serii E do 1 kV wydane dla osoby wykonującej czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: * kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach