Przetargi.pl
Przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd i konserwacja bram garażowych, hangarowych, wjazdowych, ramp, śluz oraz szlabanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądu oraz konserwacji bram, ramp, śluz, motoreduktorów oraz szlabanów. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 5 części (patrz pkt. 18). 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1. Ilość i typ urządzeń podlegających konserwacji zawiera załącznik nr 9 do SIWZ – Wykaz urządzeń podlegających konserwacji. 3.2. Szczegółowy zakres przeglądu i konserwacji zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – Zakres przeglądu i konserwacji. 3.3. Terminy przeglądów i konserwacji zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ - Harmonogram prac. 4. Wszelkie usterki, wadliwe działanie oraz prace serwisowe spowodowane zaniedbaniami konserwacyjnymi będą usuwane na koszt Wykonawcy. 5. Wszystkie koszty związane z usługą przeglądu i konserwacji wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest dotrzeć do obiektów znajdujących się w Kompleksach JW 1158 Łask oraz JW 1551 Sieradz w ciągu od 48 do 72 godzin od powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu awarii. 7. Naprawy jako roboty dodatkowe wykraczające poza zakres umowy, zlecane będą za dodatkowym wynagrodzeniem. 8. Roboty o których mowa w pkt. 3.7. rozliczane będą na podstawie kosztorysów ofertowych przedstawionych przez Wykonawcę. 9. Przed przystąpieniem do wykonania robót dodatkowych, Wykonawca musi bezwzględnie uzyskać zgodę zamawiającego (Dowódca JW 1158 Łask) i przedstawić na te roboty protokół przeglądu, stwierdzający zły stan techniczny urządzenia, instalacji oraz kosztorys (kalkulację), który będzie podlegał negocjacjom. 10. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na wymienione urządzenia i elementy wspomagające ochronę. 11. Wykonawca zobowiązany jest odebrać na własny koszt wymienione uszkodzone elementy zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz.1895) na podstawie wystawionej przez Zamawiającego karty odpadów. 12. Po każdej konserwacji Wykonawca obciąży Zamawiającego fakturą po uprzednim protokólarnym odbiorze wykonanej usługi. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku całkowitego wyłączenia obiektu z eksploatacji lub prowadzenie remontu trwającego dłużej niż 6 m-cy. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia podejmowane będą przez zamawiającego. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 550,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1 dla części 1 – 550,00 PLN; 2 dla części 2 – 550,00 PLN. 3 dla części 3 – 300,00 PLN; 4 dla części 4 – 150,00 PLN; 5 dla części 5 – wadium nie jest wymagane. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łasku nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium, nr referencyjny 18/PN/2020”. Nr NIP …….. (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 28.02.2020 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada: 1. szkolenie/świadectwo/certyfikat autoryzacji/licencji firmy Torsystem Butzbach na firmę, (dotyczy części 1); 2. szkolenie/świadectwo/certyfikat autoryzacji/licencji firmy Loading Systems na firmę, (dotyczy części 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie; 4. załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 – 6.13 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach