Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30347 Kraków, ul. Brożka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 269 15 05 , fax. 12 269 15 10
- Data zamieszczenia: 2018-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
ul. Brożka 3
30347 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 269 15 05, fax. 12 269 15 10
REGON: 35111808900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://khk.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd falowników w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu falowników w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia 3.2. Na zamówienie będą składały się 2 przeglądy, pierwszy ma się zakończyć w terminie do 30 dni od podpisania umowy drugi w grudniu 2019 roku (koniec przed 23.12.2019). 3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.4. Zamawiający informuje, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. 3.5. Zamawiający informuje, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50532000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 600,00 zł (tysiąc sześćset złotych). Szczegółowe zasady wnoszenia wadium określone są w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty ) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe tj.: 6.1.2.1. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2. SIWZ: - dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.1.5. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przegląd okresowy układów zasilania gwarantowanego, przegląd zasilaczy oświetlenia ewakuacyjnego, wykonanie testów pojemności baterii akumulatorów zasilających: lampy ewakuacyjne, lampy bezcieniowe i awaryjne, zasilacze bezprzerwowe oraz prostowniki ładujące
Dodano: 2021-02-09 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy części, materiałów, wykonanie naprawy UPS-ów w budynku Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ, ul. Łojasiewicza 11, 30-348 Kraków oraz w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ, ul. Gronostajowa 7a, 30-387 Kraków, na terenie Kampusu 600–lecia Odnowienia UJ Kraków, zgodnie z zaleceniami w protokołach z wykonanego przeglądu. Przedmiot zamówienia obejmuje również kalibrację urządzeń (UPS) produkcji firmy APC i firmy SOCOMEC, posiadanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2021-01-29 - Przegląd okresowy układów zasilania gwarantowanego, przegląd zasilaczy oświetlenia ewakuacyjnego, wykonanie testów pojemności baterii akumulatorów zasilających: lampy ewakuacyjne, lampy bezcieniowe i awaryjne, zasilacze bezprzerwowe oraz prostowniki ładujące
Dodano: 2020-12-23 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy części, materiałów, wykonanie naprawy UPS-ów w budynku Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ, ul. Łojasiewicza 11, 30-348 Kraków oraz w budynku Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ, ul. Gronostajowa 7a, 30-387 Kraków, na terenie Kampusu 600–lecia Odnowienia UJ Kraków, zgodnie z zaleceniami w protokołach z wykonanego przeglądu. Przedmiot zamówienia obejmuje również kalibrację urządzeń (UPS) produkcji firmy APC i firmy SOCOMEC, posiadanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2020-12-14 - Przegląd okresowy układów zasilania gwarantowanego, przegląd zasilaczy oświetlenia ewakuacyjnego, wykonanie testów pojemności baterii akumulatorów zasilających: lampy ewakuacyjne, lampy bezcieniowe i awaryjne, zasilacze bezprzerwowe oraz prostowniki ładujące
Dodano: 2019-10-16 - Naprawa systemu zasilania bezprzerwowego UPS DELTA NH Plus w KWP w Krakowie
Dodano: 2019-04-11 - Przegląd okresowy układów zasilania gwarantowanego, przegląd zasilaczy oświetlenia ewakuacyjnego, wykonanie testów pojemności baterii akumulatorów zasilających: lampy ewakuacyjne, lampy bezcieniowe i awaryjne, zasilacze bezprzerwowe oraz prostowniki ładujące.
Dodano: 2018-04-17 - - przegląd okresowy układów zasilania gwarantowanego, - przegląd zasilaczy oświetlenia ewakuacyjnego, - wykonanie testów pojemności baterii akumulatorów zasilających: lampy ewakuacyjne, lampy bezcieniowe i awaryjne, zasilacze bezprzerwowe oraz prostowniki ładujące
Dodano: 2017-01-30