Przetargi.pl
Przegląd 5-letni dróg publicznych - krajowych i wojewódzkich wraz z przeglądem 5- letnim obiektów inżynierskich w granicach administracyjnych miasta Torunia

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6693100 , fax. 056 6612109
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Grudziądzka 159 159
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6693100, fax. 056 6612109
    REGON: 87028708300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przegląd 5-letni dróg publicznych - krajowych i wojewódzkich wraz z przeglądem 5- letnim obiektów inżynierskich w granicach administracyjnych miasta Torunia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu 5 - letniego dróg publicznych - krajowych i wojewódzkich wraz z przeglądem 5-letnim obiektów inżynierskich w granicach administracyjnych miasta Torunia a w szczególności: wykonanie okresowej kontroli (przeprowadzonej co najmniej raz na 5 lat) dróg krajowych i wojewódzkich w granicach administracyjnych Torunia o łącznej długości około 57 km oraz niezbędnej dokumentacji - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) zwanej dalej Prawo Budowlane. Zakres przeglądu obejmuje: - okresową kontrolę i ocenę wszystkich istniejących elementów drogi oraz zagospodarowania pasa drogowego, za których utrzymanie zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi odpowiada zarządca drogi, w tym; a) nawierzchnie bitumiczne dróg krajowych i wojewódzkich należy oceniać zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu numer 9 Generalnego Dyrektora Dróg Publicznych z dnia 4 marca 2002 r. dotyczącymi system oceny stanu nawierzchni; b) pobocza oraz odwodnienie dróg powiatowych, które należy oceniać zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu numer 5 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 22 lutego 2008 r., dotyczącymi systemu oceny stanu poboczy i odwodnienia dróg; c) oznakowanie poziome, pionowe, elementy bezpieczeństwa, które należy oceniać pod kątem zgodności z wymogami zawartymi w załączniku nr 14 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.); d) pozostałe elementy zagospodarowania pasa drogowego należy oceniać pod kątem zgodności z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.); e) ponadto do obowiązków Wykonawcy należą wszystkie czynności zawarte w Prawie budowlanym (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), odnośnie okresowej kontroli obiektów budowlanych przeprowadzane, co najmniej raz na 5 lat; f) filmowanie z pojazdu dróg poddanych okresowej kontroli, prędkość przejazdu winna pozwalać na swobodny odczyt zarejestrowanych zdarzeń drogowych. Dokumentacja z okresowej kontroli dla każdej drogi odrębnie winna zawierać: a) dokumentację w formie pisemnej (protokół z przeglądu + załączniki z pomiarów, szkice) - 1 egz. b) dokumentację fotograficzną (ujęcia w miejscach charakterystycznych, szczególnie niebezpiecznych, obraz zarejestrowanych uszkodzeń) - 1 egz.; c) protokół z przeglądu (część pisemna oraz fotograficzna) w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej. Wersja elektroniczna - na płycie CD (lub innym nośniku elektronicznym) z wykazem ulic dla poszczególnych płyt - 1 egz.; d) utrwalenie w postaci filmu z przejazdu pojazdem drogami poddanymi okresowej kontroli zapisanego na płycie CD (lub innym nośniku elektronicznym) z wykazem ulic dla poszczególnych płyt (nośników) - 1 egz. odrębnie dla każdej drogi w postaci pliku możliwego do odtworzenia przez darmowe ogólnodostępne oprogramowanie na komputerze PC (lub z programem do odtworzenia) w ilości - 1 egz. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w terenie. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonanie okresowego przeglądu obiektów inżynierskich w wyniku którego zostaną sporządzone protokoły z kontroli stanu technicznego obiektów zgodnie z art. 62 ust.1, pkt 2 Prawa Budowlanego oraz instrukcją Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad dotyczącą przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich, które będą zawierać: ocenę stanu technicznego obiektu, ocenę stanu nawierzchni i innych elementów wyposażenia, ocenę przydatności do dalszego użytkowania (zalecenia), określenie robót remontowych i prac utrzymaniowych niezbędnych do wykonania. Przegląd roczny mostu im. Piłsudskiego wykonać na podstawie wzoru -przegląd obiektów roczny- zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1a Prawa Budowlanego. Dokumentację należy wykonać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (z podpisami) na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314808
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach