Przetargi.pl
Przedszkole Miejskie nr 22 ul. S. Żeromskiego 26 - remont obiektów (4)

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedszkole Miejskie nr 22 ul. S. Żeromskiego 26 - remont obiektów (4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania "Przedszkole Miejskie nr 22, ul. S. Żeromskiego - remont obiektów (4)". Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Zadanie obejmuje swym zakresem wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Dla części I zadania [TARAS]: 1) roboty przygotowawcze i zabezpieczające, 2) roboty rozbiórkowe, 3) naprawa izolacji między tarasem a budynkiem, 4) wykonanie nowych okładzin ceramicznych na schodach i pochylni przy wejściu głównym do budynku wraz z wymianą tynku na powłoki poliuretanowe, 5) wykonanie nowej nawierzchni tarasu, 6) prace porządkowe, w tym wywóz i utylizacja elementów z rozbiórek i demontażu i inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zadania. Po zakończeniu robót Wykonawca pozostawi obiekt w stanie niepogorszonym niż przed rozpoczęciem robót budowlanych. 2. Dla części II zadania [TYNKI]: 1) roboty zabezpieczające, 2) roboty rozbiórkowe, 3) naprawa tynków mozaikowych cokołu wraz z poprawą mocowania izolacji termicznej, 4) naprawa obramowań okiennych, 5) wykonanie wentylacji dwóch pomieszczeń piwnicznych (pomieszczenie wymiennikowni ciepła, pomieszczenie techniczne konserwatora) – Zamawiający wskazuje, by przewody wentylacyjne wykonać w ścianie zewnętrznej budynku, a otwory zabezpieczyć przed dostawaniem się małych zwierząt i insektów, 6) osuszenie ścian i naprawa tynków wewnętrznych w pomieszczeniu piwnicznym (magazyn), gdzie w skutek przecieków z tarasu na ścianie zewnętrznej i na suficie znajdują się tynki głuche. Zmiany na tynku są widoczne w pasie ok. 1 metra stropu i ściany pomieszczenia, które ma długość 6,57m, 7) prace porządkowe, w tym wywóz i utylizacja elementów z rozbiórek i demontażu i inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zadania. Po zakończeniu robót Wykonawca pozostawi obiekt w stanie niepogorszonym niż przed rozpoczęciem robót budowlanych. 3. Dla części III zadania [PARAPETY I NAWIETRZAKI]: 1) roboty zabezpieczające, 2) wykonanie wzmocnienia 10 szt. parapetów wewnętrznych, 3) naprawa tynków wewnętrznych (przy parapetach), 4) doposażenie okien w nawiewniki, 5) prace porządkowe, w tym wywóz i utylizacja elementów z rozbiórek i demontażu i inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zadania. Po zakończeniu robót Wykonawca pozostawi obiekt w stanie niepogorszonym niż przed rozpoczęciem robót budowlanych. Szczegółowy zakres zadania objęty przedmiotem zamówienia został dodatkowo opisany w załącznikach do niniejszego ogłoszenia: a) we wzorze umowy, b) w opisie przedmiotu zamówienia, c) w ekspertyzie stanu technicznego budynku przedszkola po wykonaniu termomodernizacji - ekspertyza wykonana przez firmę BUD SERWIS RDK sp.z o.o. sp.k.w marcu 2017 r. UWAGA! 1. Przedstawione w w.w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych oraz jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 2. Przedmiar robót o treści ZAŁĄCZNIKA NR 13 wykonano dla zakresu robót wskazanego w ekspertyzie technicznej. Zakres ten jest szerszy niż zakres robót będący przedmiotem zamówienia. Przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako element pomocniczy. Wymagany termin gwarancji: minimum 36, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimum 36, maksimum 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III. 3, III. 4, III. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach