Przetargi.pl
Przedszkole Akademia Milusińskich - remont oraz przebudowa części budynku starej szkoły w miejscowości Skąpe w celu przystosowania do potrzeb punktu przedszkolnego.

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2017-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedszkole Akademia Milusińskich - remont oraz przebudowa części budynku starej szkoły w miejscowości Skąpe w celu przystosowania do potrzeb punktu przedszkolnego.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: „Przedszkole Akademia Milusińskich - remont oraz przebudowa części budynku starej szkoły w miejscowości Skąpe w celu przystosowania do potrzeb punktu przedszkolnego”. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez pana Wojciecha Osak prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Inwestproj Wojciech Osak z siedzibą w Rozgartach, ul. Toruńska 10 uwzględniającą przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych; 2) pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Toruńskiego nr ABA.6740.2.77.2016.MB z dnia 21.12.2016 r.; 3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 4) przedmiarem robót, który ma charakter pomocniczy. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1) remontu parterowego budynku o powierzchni użytkowej 395,6 m2 i kubaturze 1932,14m3, obejmującego m.in.: a) dobudowę dwóch przedsionków o wym. 3,12 m x 1,6 m i 6,03 m x 2,08 m, b) roboty adaptacyjne i remontowe budynku - ścian, stropów, posadzek, dachu, stolarki drzwiowej, prace budowlane wykończeniowe i inne roboty objęte dokumentacją projektową, c) roboty termomodernizacyjne budynku - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, docieplenie stropodachu, krycie dachu papą termozgrzewalną, docieplenie ścian metodą lekką–mokrą, inne roboty objęte dokumentacją projektową; 2) robót sanitarnych: a) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej; b) wykonanie odcinka zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe; c) rozbudowę istniejącej kotłowni; d) wykonanie centralnego ogrzewania i wentylacji; 3) robót elektrycznych: a) wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych oraz oświetlenia awaryjnego, b)wykonanie instalacji odgromowej; 4) robót zewnętrznych: a) remont schodów zewnętrznych, b) wykonanie chodników i dojść do budynku. 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmująca cały zakres robót), w 2 egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz 1 egzemplarz dla Zamawiającego; 3) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 4) dokonanie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenia użytkownika w sprawie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 6) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej; 7) inne prace związane z procesem budowy. 6. Przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu pomieszczenia biblioteki. 7. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej. 8. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) prace ogólnobudowlane, 2) prace w zakresie instalacji c.o. i instalacji wod-kan. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 8 ppkt 1 i 2, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia. Dowodem jest: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 8 ppkt 1 i 2 zamawiający uważa niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do Wykonawcy droga e-mailową) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis znajduje się w Części III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach