Przetargi.pl
Przedmiotem zmówienia jest dostawa oleju opałowego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2001 do celów grzewczych .

Urząd Miejski w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152251 , fax. 085 7152256
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łapach
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 24
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152251, fax. 085 7152256
    REGON: 00052333000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zmówienia jest dostawa oleju opałowego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2001 do celów grzewczych .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest dostawa oleju opałowego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2001 do celów grzewczych . 4.2. Dostawa oleju opałowego będzie realizowana partiami dla następujących odbiorców: a) Zespół Szkół w Łapach, b) Zespół Szkół w Płonce Kościelnej, c) Szkoła Podstawowa w Daniłowie Dużym, d) Szkoła Podstawowa w Bokinach. 4.3. Przewidywana wielkość zakupu paliwa w okresie od stycznia do grudnia 2010 r. wyniesie do 85 m? oleju opałowego. Wskazana ilość oleju jest maksymalna i Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnego jej wykorzystania. 4.4. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie odbiorcy po złożeniu przez niego zamówienia telefonicznego na dostawę partii towaru. 4.5. Dostawca będzie realizował zamówienie w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. 4.6. Dostawca ponosi każdorazowo koszty transportu oleju opałowego do magazynu odbiorcy wymienionego w pkt 4.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczania oferty wadium .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 7.1. Warunki ogólne: Dostawcy muszą wykazać, że: 7.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 7.2. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 7.1.4 musi spełniać każdy z Dostawców, natomiast warunki określone w pkt 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3. spełniają łącznie wszyscy Dostawcy. 7.3. Warunki szczegółowe : 7.3.1. W zakresie doświadczenia Dostawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz oświadczenia, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 8.1.1. Oświadczenie Dostawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 8.1.2. Oświadczenie Dostawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 8.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Informację o doświadczeniu zawodowym Dostawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wykonane w informacji dostawy były wykonane należycie Załącznik nr 4 do SIWZ 8.2. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 8.4.1.Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 8.4.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 8.1.2. oraz pkt 8.1.3. oraz odpowiednio 8.2. winny być złożone przez każdy podmiot. 8.4.3.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Dostawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach