Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odławiania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Ząbki

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odławiania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Ząbki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie odławiania i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Ząbki. 2.Zakres zamówienia: 2.1.w zakresie odławiania bezdomnych zwierząt: 2.1.1.odławianie wskazanych przez pracowników Referatu Zagospodarowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska, Policję lub Straż Miejską bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Ząbki również przy pomocy środków farmakologicznych, 2.1.2.zapewnienia w razie potrzeby opieki weterynaryjnej podczas odławiania i transportu zwierząt 2.1.3.przewożenia bezdomnych zwierząt pojazdami przystosowanymi do ich transportu 2.2. w zakresie zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom: 2.2.1.przyjmowania zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych zwierząt z terenu Miasta Ząbki, 2.2.2.usypiania ślepych miotów bezdomnych zwierząt i zwierząt nieuleczalnie chorych, 2.2.3.przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym ich posiadaniem, zdolnym zapewnić im należyte warunki bytowe, 2.2.4.prowadzenie dokumentacji osób adoptujących lub odbierających zaginione zwierzęta, 2.2.5.zwrotu zwierząt ich właścicielom po udokumentowaniu przez nich praw właścicielskich do zwierzęcia, 2.2.6.objęcia bezdomnych zwierząt opieką, polegającą na zapewnieniu zwierzętom: pomieszczeń lub boksów, chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, dostępem światła dziennego, umożliwiającym zwierzętom swobodne poruszanie się, odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody zdatnej do picia, 2.2.7.szczepienia zwierząt przebywających pod opieką Wykonawcy, w tym przeciwko wściekliźnie, 2.2.8.leczenia przyjętych chorych zwierząt rokujących nadzieję na wyzdrowienie, 2.2.9.prowadzenie dokładnej ewidencji odłowionych zwierząt wraz z ich dokumentacją fotograficzną oraz wykazu podmiotów zgłaszających konieczność odłowu. 3.Zamawiający wymaga reakcji na zgłoszenia Zamawiającego, Straży Miejskiej lub Policji: 3.1.w przypadku zgłoszeń dotyczących zwierząt agresywnych, stwarzających zagrożenie dla ludzi, zwierząt rannych w wyniku wypadku - w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia, 3.2.w pozostałych przypadkach - w dniu przyjęcia zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 852000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale IV niniejszej SIWZ wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 1A do niniejszej SIWZ. 1.2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 1B do niniejszej SIWZ. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Oświadczenie, że odłowionym zwierzętom zostanie zapewniona opieka lekarza weterynarii. 1.5.Oświadczenie o miejscu przetrzymywania odłowionych zwierząt. 1.6.Wykaz usług wykonanych o okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odpowiadającym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W przypadku wskazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował. W przypadku wskazania sprzętu i urządzeń, którym Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 1.9.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia minimum 20.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Parafowany wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 3.Gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego a złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane jest przedstawienie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 4.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum): 4.1. do oferty należy dołączyć: a.ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum poprzez udzielenie stosownego pełnomocnictwa; b.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1. podpisane przez pełnomocnika; c.Oświadczenie, o którym mowa pkt 1 ppkt 1.2 oraz dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1.3. składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; d.pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 4.2.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; 4.3.w przypadku wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5.W przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach