Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej (XXVIII pakietów), szczegółowo określone w ZAŁĄCZNIKU NR 1, stanowiącym integralną część SIWZ.

Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-092 Lublin, ul. Obywatelska 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7186201, 7186258 , fax. -81 7186255
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie
    ul. Obywatelska 13 13
    20-092 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7186201, 7186258, fax. -81 7186255
    REGON: 00016236900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej (XXVIII pakietów), szczegółowo określone w ZAŁĄCZNIKU NR 1, stanowiącym integralną część SIWZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej (XXVIII pakietów): Pakiet I - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i przeglądów chromatografów firmy Hewlett Packard, Agilent, Perlan, realizowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków wykonawcy składają: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 Pzp), wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt III.2.2-3 SIWZ należy złożyć w formie wskazanej w pkt II.11 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.lublin.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach