Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-092 Lublin, ul. Obywatelska 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7186201, 7186258 , fax. -81 7186255
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie
ul. Obywatelska 13 13
20-092 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7186201, 7186258, fax. -81 7186255
REGON: 00016236900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej (XXVIII pakietów), szczegółowo określone w ZAŁĄCZNIKU NR 1, stanowiącym integralną część SIWZ. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej (XXVIII pakietów): Pakiet I - Usługi Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i przeglądów chromatografów firmy Hewlett Packard, Agilent, Perlan, realizowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków wykonawcy składają: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 Pzp), wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt III.2.2-3 SIWZ należy złożyć w formie wskazanej w pkt II.11 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.lublin.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usługi przeglądu i konserwacji chromatografu cieczowego z detektorem mas wraz z wymianą części zużywalnych, znak sprawy DZ-2501/25962/2980/13
Dodano: 2013-12-09 - Świadczenie usługi przeglądu i konserwacji chromatografów wraz z wymianą zużytych części.
Dodano: 2012-04-04 - Świadczenie usługi przeglądu i konserwacji chromatografów wraz z wymianą zużytych części
Dodano: 2012-03-22 - usługi przeglądu i konserwacji sterylizatorów
Dodano: 2012-03-20 - pomiar rozkładu temperatury w termocyklerach, blokach grzejnych, łaźniach wodnych, piecach, pomiaru temperatury w urządzeniach chłodniczych, pomiaru rozkładu temperatury, wilgotności stężenia CO2 w cieplarkach i suszarkach i inkubatorach
Dodano: 2012-03-13 - przegląd oraz sprawdzanie komór laminarnych
Dodano: 2012-03-05 - świadczenie usługi przeglądu i pomiaru rozkładu temperatury w urządzeniach chłodniczych, znak sprawy DG-2501/9333/1200/11
Dodano: 2011-08-18 - świadczenie usługi przeglądu i konserwacji mikroskopów, wykonania przeglądu i pomiaru rozkładu temperatur w suszarkach, cieplarkach, inkubatorach, inkubatorach CO2, piecach, blokach grzejnych, termocyklerach, łaźniach wodnych, przeglądu komór laminarnych, znak sprawy DG-2501/9294/1193/11
Dodano: 2011-08-18 - Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej (XVII pakietów)
Dodano: 2010-11-10 - przegląd i konserwacja sterylizatorów parowych (autoklawów)
Dodano: 2010-05-13