Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
- Data zamieszczenia: 2019-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Jana Spychalskiego 34
61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
REGON: -
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania terenów zewnętrznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania terenów zewnętrznych: Część 1: a) na terenie Oddziału Malta w Poznaniu ul. Wiankowa 3, usługa sprzątania terenów zewnętrznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 a do SIWZ, b) na terenie Oddziału Malta w Poznaniu ul. Wiankowa 3, usługa sprzątania przed i podczas trwania regat międzynarodowych w sezonie 2019, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 b do SIWZ, c) na terenie kompleksu administrowanego przez POSIR ODDZIAŁ MOS: 1) przy ul. Szpaków działki nr 17/1 i 17/2 ark. 9 obręb Kobylepole, 2) przy ul. Majakowskiego działki nr 43 i 44 ark. 16 obręb Kobylepole, 3) przy ul. Nadolnik działka nr 11/17 ark. 09 obręb Główna, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 c do SIWZ, Część 2 : trasy 12. Poznań Półmaratonu i trasy 20. Poznań Maratonu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1d do SIWZ. Stosownie do art 29 ust. 3a ustawy, w okresie realizacji niniejszego zamówienia dla części 1 wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi utrzymania czystości. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Nieprzedłożenie oświadczenia, o których mowa powyżej, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić kontrolę jakości świadczenia usługi, w poszczególnych obiektach, minimum raz w tygodniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla części 1 : - nie dotyczy, dla części 2 : warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega wykonawca wykaże że: - posiada wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Poznania. Powyższy wpis powinien obejmować kod odpadów 20 03 01, - posiada aktualną decyzję na transport odpadów wydaną przez Starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady. Decyzja powinna obejmować kod odpadów 20 03 01, - posiada aktualną decyzję na wytwarzanie odpadów, pozwalającą na prowadzenie z działalności m.in. w zakresie przetwarzania odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
Dodano: 2024-04-27 - Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów
Dodano: 2024-04-19 - Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-12 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
Dodano: 2024-03-27 - Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie (2)
Dodano: 2024-03-14 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
Dodano: 2024-02-29 - Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu – oddział w Ostrowie Wielkopolskim, oddział w Pile oraz oddział w Lesznie
Dodano: 2024-02-19 - Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Szamotułach oraz w budynku OD w Międzychodzie w podziale na 2 części.
Dodano: 2024-02-13 - Kompleksowe sprzątanie siedzib prokuratur okręgu ostrowskiego oraz terenów przylegających do budynków prokuratur
Dodano: 2024-01-30