Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu robót na zadaniu pn Usuwanie awarii sieci wodociągowych , ujęć wody i stacji uzdatniania wody oraz sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Kotlin w roku 2010

Gmina Kotlin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7405481 , fax. 062 7405481
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
    ul. Powstańców Wielkopolskich 1 1
    63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7405481, fax. 062 7405481
    REGON: 25085540000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.bip.net.pl > gmina > przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu robót na zadaniu pn Usuwanie awarii sieci wodociągowych , ujęć wody i stacji uzdatniania wody oraz sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Kotlin w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac objętych postępowaniem : - usuwanie awarii sieci wodociągowych ( w tym naprawa niesprawnych hydrantów ), - usuwanie awarii na ujęciach wody ( w tym wymiana pomp głębinowych ), - usuwanie awarii sieci kanalizacyjnych ( w tym w przepompowniach, zbiorczych urządzeniach transportowych - czyszczenie sieci sprzetem specjalistycznym - WUKO oraz naprawa instalacji elektrycznych. Zamawiający określa maksymalny czas od momentu powiadomienia o wystąpieniu awarii do przystąpienia do jej usuwania na okres nie dłuższy niż 8 godzin, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest natychmiast po zawiadomieniu przystąpić do dokonania oględzin i zabezpieczenia miejsca awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW : Doświadczenie : - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech ( 3 ) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę z zakresu remontu i usuwania awarii instalacji wodno - kanalizacyjnych, Potencjał kadrowy : - Wykonawca musi zapewnić kierowanie zleconymi robotami poprzez co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane : - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów i minimum 5 letnim doświadczeniem, Potencjał techniczny : - wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony załączony do SIWZ druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ ( wykonawca może złożyć ofertę na włanym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wyluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1, pkt. 2 ustawy - załącznik nr 2a do SIWZ; 3) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 4) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2a do SIWZ; 5) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), który będzie potwierdzał, że wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom określonym w punkcie : doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 6) wykaz osób ( załącznik nr 4 do SIWZ ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budolanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami ; - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów i minimum 5 letnie doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 7) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 5, 8) wypełniony i parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.bip.net.pl > gmina > przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach