Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są USŁUGI POCZTOWE świadczone dla Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych o wadze do 2000 g, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w okresie od 01.06.2014 r. do 31.12.2015 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Klasztorna 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 415 45 50 , fax. 0-32 414 04 98
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
    ul. Klasztorna 6 6
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 0-32 415 45 50, fax. 0-32 414 04 98
    REGON: 27671612100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są USŁUGI POCZTOWE świadczone dla Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek listowych rejestrowanych i nierejestrowanych o wadze do 2000 g, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w okresie od 01.06.2014 r. do 31.12.2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów, na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w: ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 267) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz.1468) międzynarodowych przepisach pocztowych. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe i paczki pocztowe o wadze i wymiarach określonych dla usług powszechnych. Umowa zostanie zawarta na czas określony od 1 czerwca 2014 r. do 31 grudnia 2015 r. Wykonawca zobowiązany jest do: świadczenia usług dostarczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i poza granicami kraju zgodnie z treścią porozumień zawartych ze Światowym Związkiem Pocztowym, dostarczania przesyłek adresowanych do Zamawiającego do jego siedziby w Raciborzu , ul. Klasztorna 6, pok.32 (sekretariat) raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 13.00. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w czasie realizacji umowy dysponował placówkę nadawczą w Raciborzu oraz punktami odbioru przesyłek awizowanych na terenie każdej gminy powiatu raciborskiego. Przesyłki nadawane będą w stanie uporządkowanym wraz z zestawieniem ilościowym w przypadku przesyłek nierejestrowanych i zestawieniem wyszczególniającym adresatów w przypadku przesyłek rejestrowanych. Zestawienia będą sporządzane w 2 egz. - po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. Odpowiednio przygotowane przesyłki Wykonawca będzie przyjmował każdego dnia roboczego w placówce nadawczej, potwierdzając odbiór - pieczęcią, podpisem i datą na kopii zestawień. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnych formularzy druku potwierdzenia odbioru oraz oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych (ekspresowych), za wyjątkiem oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści określonej przez Wykonawcę. W przypadku przesyłek nadawanych na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. -Kodeks postępowania administracyjnego, Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich druków potwierdzenia odbioru. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata zwrotne potwierdzenie odbioru (ZPO) niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata. W przypadku uszkodzenia przesyłki Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia. Podstawą rozliczenia kosztów świadczonych usług będzie wartość opłat za przesyłki faktycznie nadane i zwrócone w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ich liczby i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych, obliczonych na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie przetargowej odpowiednio do rodzaju przesyłki. Płatność za wykonane usługi będzie dokonywana z dołu w miesięcznym okresie rozliczeniowym, przelewem na konto wskazane na fakturze, w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca doręczy fakturę wraz ze specyfikacją wykonanych usług, Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. 16.Wykonawcy przysługuje prawo naliczania ustawowych odsetek za nieterminowe regulowanie należności przez Zamawiającego w przypadku gdy zwłoka w płatności przekroczy 14 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, pod warunkiem, że Wykonawca doręczy Zamawiającemu fakturę najpóźniej w terminie 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Zamawiający przewiduje zgodnie z art.144 ustawy PZP, w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy: zmianę cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji wpisanych przez wykonawcę w formularzu ofertowym, który stanowić będzie załącznik do umowy w sytuacji spowodowanej zmianami cen usług powszechnych wprowadzonych w trybie określonym w ustawie Prawo Pocztowe, po ich zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zmianę cen w przypadku zmiany podatku VAT na usługi pocztowe. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze Stron w formie pisemnej, z obowiązkiem dokonania płatności za czynności będące w toku wynikające z wykonania umowy: w terminie natychmiastowym, w przypadku niedotrzymania warunków umowy lub w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy przepisów podatkowych i przepisów prawnych regulujących działalność pocztową, jeżeli wejście w życie tych przepisów uniemożliwi realizację umowy, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, bez podania powodów. W przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki lub paczki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz.1468). Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, przewyższającego karę umowną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 19 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-raciborz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach