Przetargi.pl
przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.

Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8523743 , fax. 033 8522560
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
    ul. Liburnia 2a 2a
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8523743, fax. 033 8522560
    REGON: 24040417700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. , 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a, zgodnie z załącznikiem nr 11a - ADM Nr 11a i załącznikiem nr 11b - ADM Nr 2 do SIWZ, określających lokalizację pojemników, ilość, częstotliwość opróżniania oraz dzień i przedział czasowy wywozu odpadów. Powyższe załączniki będą stanowić również załączniki do umowy. 3.3 .Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje : a) odbiór i wywóz do miejsc przeznaczenia ( miejsc utylizacji, składowania, powtórnego wykorzystania ) wszelkich odpadów komunalnych pochodzących z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w pojemnikach typu PA-1100, SM-110, SM-55 ( własność Zamawiającego ) oraz wokół tych pojemników, zlokalizowanych na placach gospodarczych, klatkach schodowych lub piwnicach nieruchomości wskazanych w załączniku nr 11a i 11b do SIWZ. Dotyczy to odpadów komunalnych z katalogu 20 03 01, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 2001 r. ). Poprzez teren wokół pojemników Zamawiający rozumie teren w promieniu ok. 2 m od pojemników, b) odbiór i wywóz odpadów komunalnych pochodzących z selektywnej zbiórki i segregacji odpadów z lokali mieszkalnych i lokali użytkowych stanowiących zasób Zamawiającego, gromadzonych w workach kolorowych ( dostarczanych przez Wykonawcę ) przeznaczonych do zbiórki odpadów komunalnych segregowanych, zlokalizowanych na placach gospodarczych, klatkach schodowych lub piwnicach nieruchomości wskazanych w załączniku nr 11a i 11b do SIWZ. Dotyczy to odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie z katalogu 15 01, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 roku w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. Nr 112, poz. 1206 z 2001 r. ). Dotyczy to worków na : papier, plastik, szkło białe, szkło kolorowe, metal. W razie wystąpienia takiej konieczności, dodatkowy wywóz worków z odpadami segregowanymi będzie odbywał się na podstawie telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, c) dostarczanie do siedziby ADM Nr 1 - 43-400 Cieszyn, ul. Śrutarska 39 i siedziby ADM Nr 2 - 43-400 Cieszyn, ul. Tysiąclecia 9c worków kolorowych przeznaczonych do zbiórki odpadów komunalnych segregowanych na papier, plastik, szkło białe, szkło kolorowe i złom, d) odstawienie opróżnionych pojemników na miejsce ich lokalizacji, e) uprzątnięcie odpadów luzem, które wysypały się podczas ładowania lub w wyniku opóźnionego wywozu czy przepełnienia pojemnika, f) pozostawienie porządku na placach gospodarczych, drogach komunikacyjnych służących do transportu pojemników;g) wymianę na własny koszt pojemnika, który został zniszczony z winy Wykonawcy, h) naprawę na własny koszt ewentualnych szkód powstałych z winy Wykonawcy w czasie transportu pojemników z miejsca ich lokalizacji do miejsca opróżnienia i z powrotem (np. uszkodzenia ścian, schodów, drzwi wejściowych do nieruchomości). Szczegółowe uzgodnienia zawarte we wzorze umowy, j) usługa powinna być wykonana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz z uwzględnieniem wszystkich zmian zachodzących w trakcie realizacji umowy, w szczególności zgodnie z :ustawą z dnia 14 września 2010 r. o odpadach ( Dz. U. Nr 185 poz 1243 z 2010 r. z późn. zm. ), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. Nr 25 poz 150 z 2008 r. z późn. zm. ), aktami wykonawczymi do wyżej wymienionych ustaw oraz innymi niż ww. aktami prawnymi regulującymi zasady postępowania z odpadami komunalnymi. 3.4. Wykonanie usług : a) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jedynie w przypadkach określonych poniżej oraz określa następujące warunki zmian postanowień umowy :zmiana wysokości cen stosowanych w umowie może nastąpić w przypadku wejścia w życie nowych przepisów w zakresie podatku VAT lub wysokości opłat za korzystanie ze środowiska w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz. U. Nr 25 poz. 150 z 2008 r. ) - o wartość wprowadzonych zmian. Nowe ceny będą obowiązywać z dniem wejścia w życie odpowiednich opłat lub zmiany stawek podatku. w przypadku powstania Wspólnoty Mieszkaniowej w trakcie trwania umowy bądź wyłączenia budynku z zasobu zarządzanego przez Zamawiającego, Zamawiający będzie miał prawo do wyłączenia z zakresu umowy budynku, w którym powstała Wspólnota bądź nieruchomości wyłączonej z zasobu zarządzanego przez Zamawiającego; w przypadku stwierdzenia konieczności zmiany ilości pojemników ( zmniejszenie lub zwiększenie ich liczby ) lub zmiany częstotliwości wywozu odpadów ( zmniejszenie lub zwiększenie ilości wywozów ) może ulec zmianie harmonogram wywozu odpadów oraz wartość umowy. c) odbiór odpadów komunalnych będzie się odbywał jak dotychczas, tj. w obecności pracowników firm świadczących dla Zamawiającego usługę utrzymania czystości w budynkach i ich otoczeniu, które to firmy jednocześnie ułatwiają dostęp do miejsc składowania odpadów. Ustalenie zasad współpracy z firmami sprzątającymi należeć będzie do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji wynikających ze złej współpracy Wykonawcy z tymi firmami. Firmy świadczące dla Zamawiającego usługę utrzymania czystości w budynkach i ich otoczeniu w chwili zawarcia umowy :nieruchomości objęte załącznikiem nr 1 do umowy - ADM Nr 1: ŁAD-KOMPLEX, Spółka Jawna, Mariola i Piotr Kopocz, 44-200 Rybnik, ul. Energetyków 5, nieruchomości objęte załącznikiem nr 2 do umowy - ADM Nr 2: F.H. Inter-Corp Arkadiusz Uramowski, 43-173 Łaziska Górne, ul. Wyrska 3G/7. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o każdej zmianie firmy świadczącej dla niego usługę utrzymania czystości w trakcie trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach