Archiwum Główne Akt Dawnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-263 Warszawa, Długa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 831-54-91 do 93 w 471, , fax. 228 311 608
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Archiwum Główne Akt Dawnych
Długa 7
00-263 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 831-54-91 do 93 w 471, , fax. 228 311 608
REGON: 10110000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.agad.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot z dziedziny archiwizacji i ochrony dziedzictwa narodowego.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Archiwum Głównym Akt Dawnych w Warszawie oraz zapewnienie udziału patrolu interwencyjnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem jest postępowanie na usługi społeczne prowadzone na podstawie dyspozycji art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest: 1)Ochrona bezpośrednia osób i mienia w Archiwum Głównym Akt Dawnych w Warszawie w systemie (SUFO) 24 godziny na dobę przez cały okres obowiązywania umowy w następujący sposób:. a)od poniedziałku do piątku: - w godzinach 7:00 – 19:00 służbę ochrony pełnić będzie dwóch pracowników ochrony, - w godzinach 19:00-7:00 służbę ochrony pełnić będzie jeden pracownik ochrony, b)w dni ustawowo wolne od pracy służbę ochrony pełnić będzie jeden pracownik na zmianę. c)Zamawiający dopuszcza udzielenie dodatkowego zamówienia na ochronę osób i mienia w przypadku okolicznościowych wydarzeń, wystaw i imprez itp. w ilości ~200 godzin. 2)Zapewnienie grupy interwencyjnej pozostające w gotowości do podjęcia interwencji w razie powiadomienia przez pracownika ochrony o zaistnieniu jakichkolwiek okoliczności powodujących narażenie osób i mienia Zamawiającego. Zamawiający dla celów niniejszego postępowania szacuje, że w okresie obowiązywania wystąpi potrzeba użycia patrolu interwencyjnego 12 razy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79715000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości 13 000,00 zł. (słownie złotych: trzynaście tysięcy i 00/100), 2. Wadium wykonawca może wnieść w jednej z form wskazanych poniżej: -pieniądzu, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 1010 1010 0008 9513 9120 1000 w NBP O/Okręgowy w Warszawie, z adnotacją: Wadium- DAG.26.75.2019 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniężna załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: 1)winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia poniższych udokumentowanych okoliczności: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2)w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania usług ochrony osób i mienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualną koncesję wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z ew. zm.) na prowadzenie usług ochrony osób i mienia 2. Prowadzi działalność na podstawie wpisu do właściwej ewidencji działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu polegając na zdolności zawodowej (wiedzy doświadczeniu) lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest załączyć pisemne oświadczenie/a i dokumenty tych podmiotów, w pełnym zakresie, z których będzie jednoznacznie wynikało że podmioty te w okresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: - będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, jako podwykonawcy, - na jaki okres i jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcy, - w jakim zakresie udostępnią mu osoby zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz wskażą formę, okres i zakres udostępnienia osób. 2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu (dotyczy formy konsorcjum lub spółki cywilnej) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca zastrzeże treść oferty lub treść dokumentów składanych z ofertą, jako informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa złoży pisemne uzasadnienie zastrzeżenia informacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną