Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Partyzanckiej 15, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukcesw ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Partyzanckiej 15, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukcesw ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Partyzanckiej 15 - zadanie 1, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia podzielono na V części: I część: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla 15 uczniów w wymiarze 135 godzin prowadzone przez 2 nauczycieli, zgodnie z podziałem: a) klasy I - 90 godzin - dla 10 uczniów - 1 nauczyciel, b) klasy I - 45 godzin - dla 5 uczniów - 1 nauczyciel. II część: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla 5 uczniów klasy I w wymiarze 45 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela. III część: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla 8 uczniów klasy I w wymiarze 90 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela. IV część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie dla 16 uczniów klasy I w wymiarze 90 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela. V część: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo w języku angielskim dla 24 uczniów w wymiarze 66 godzin prowadzone przez 1 nauczyciela, zgodnie z podziałem:a) klasy III - 22 godzin - dla 8 uczniów, b) klasy II - 44 godzin - dla 16 uczniów. Dodatkowe uwarunkowania: 1.Przez jednostkę 1 godzina używaną w SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. 2010.228.1487) §13 ust. 1 - rozumie się: a) 45 minut - dla zajęć rozwijających uzdolnienia oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, b) 60 minut - dla zajęć specjalistycznych. 2.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia zaakceptowanego i podpisanego przez dyrektora szkoły autorskiego programu realizacji zajęć. 3.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia zaakceptowanego i podpisanego przez dyrektora szkoły harmonogramu (terminarza) zajęć. 4. Wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z dyrektorem szkoły. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia. 6. Podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z art. 355 Kodeksu cywilnego.7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Zajęcia będą prowadzone przy wykorzystaniu posiadanych przez szkołę pomocy i środków dydaktycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach