Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są: usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego oraz dostawa papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. kreatywni.pl (WND-POKL.08.01.01-20-223/11).

Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Teofila Noniewicza 42A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5666106 , fax. 87 5667497
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
    ul. Teofila Noniewicza 42A 42A
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5666106, fax. 87 5667497
    REGON: 00541188300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są: usługa przeprowadzenia szkolenia zawodowego oraz dostawa papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. kreatywni.pl (WND-POKL.08.01.01-20-223/11).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje dwa zadania (dwie części): Zadanie 1: usługa organizacji i przeprowadzenie szkolenia operatorów w zakresie uzyskania uprawnień do obsługi koparko - ładowarek (klasa III) dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego pn. Operator koparko-ładowarki w ramach projektu pn. kreatywni.pl. 1.Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób 2.Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 LISTOPADA 2012 r. 3.Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. nr 118 poz. 1263), a także odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31, poz. 216). 4.Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika: 116 godz. teorii, 60 godz. zajęć praktycznych. Zajęcia odbywać się będą w godzinach popołudniowych lub w weekendy. 5.Wykonawca zapewni: -warunki lokalowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych (tj. salę wyposażoną w niezbędne pomoce dydaktyczne, a także zagwarantuje miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych zgodne z w/w rozporządzeniem; -dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia teoretyczne (WC, umywalka, niezbędne środki czystości); -oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE; -nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia; -serwis kawowy podczas zajęć teoretycznych (kawa, herbata, kubeczki jednorazowe, cukier, śmietanka lub mleko). 6.Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się powinny na terenie powiatu: Miasta Suwałki i/lub powiatu suwalskiego i/lub powiatu augustowskiego. 7.Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie szkolenia objętego zamówieniem. 8.Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. Wykonawca zamówienia sporządzi protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego. 9.Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie z rozporządzeniem o którym mowa w pkt. 3. 10.Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich. 11.Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego nadającego uprawnienia operatora koparko - ładowarki kl. III dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 12.Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl . Zadanie 2: Dostawa tonerów do drukarek oraz papieru ksero dla potrzeb powielania materiałów szkoleniowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu pn. kreatywni.pl. Wyszczególnienie: 1.Papier ksero A4, 80g/m2, ryza = 500 kartek, 5 ryz. 2.Toner czarny do drukarki HP Color Laser Jet CM 1312 nfi MFP, Szt.1 (Okres gwarancji: co najmniej 12 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego, Komplet tonerów równoważnych opisanemu musi być kompatybilny z drukarkami HP Color Laser Jet CM 1312 nfi MFP i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia **). 3.Komplet tonerów do drukarki HP Color Laser Jet CM 1312 nfi MFP, Komplet 1 = turkusowy, purpurowy i żółty (Okres gwarancji: co najmniej 12 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego, Komplet tonerów równoważnych opisanemu musi być kompatybilny z drukarkami HP Color Laser Jet CM 1312 nfi MFP i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia **). ** Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 1.Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych. 2.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a.fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji; b.opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania; c.którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu; d.który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; e.który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem; f.który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej; g.w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny; h.w którym zastosowano toner / tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 3.Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 5.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać: a.dla poszczególnych tonerów dokumenty / testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO/IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych. b.certyfikaty / dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 90001: 2000. Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego. 6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. 7.W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych. Oferta równoważna: Wszystkie wskazane materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach